ورود کاروان رضوی به استان؛

مسئول برگزاری نهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان لرستان با تشریح برنامه‌های کاروان رضوی در استان گفت: کاروان زیر سایه خورشید شامگاه شنبه لرستان را متبرک می‌کند.

به گزارش لرستان خبر، سجاد راستخانه اظهار داشت: کاروان خدام و پرچم متبرک حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) شامگاه امشب وارد فرودگاه کرمانشاه شده و سپس وارد شهر نورآباد می‌شوند.

وی با بیان اینکه این کاروان از صبح فردا تا غروب در شهرستان دلفان در برنامه‌هایی از قبیل حضور در روستا، دیدار با خانواده شهید و جشن عمومی حضور خواهد یافت افزود: کاروان زیر سایه خورشید تا ظهر روز دوشنبه در خرم‌آباد بوده و در برنامه‌هایی از قبیل صبحگاه نیروی انتظامی، دیدار با اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان و جشن زوج‌های جوان حضور می‌یابند.

مسئول برگزاری نهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان لرستان با بیان اینکه این کاروان عصر دوشنبه به شهرستان دورود می‌رود عنوان کرد: عیادت از بیماران در بیمارستان، دیدار با خانواده شهید، سرکشی به زندان و جشن عمومی از برنامه‌های این کاروان در دورود است.

وی با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید روز سه‌شنبه مهمان شهرستان ازنا است بیان کرد: حضور در بیمارستان، دیدار با یک خانواده شهید و خانواده جانباز و جشن در یکی از مساجد برنامه‌های کاروان در ازنا است.

راستخانه با بیان اینکه عصر سه‌شنبه شهرستان الیگودرز میزبان خدام حرم رضوی است گفت: سرکشی به بیمارستان و ندامتگاه و خانواده شهید و جشن عمومی از برنامه‌هایی است که در الیگودرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه شهرستان رومشکان میزبان زیر سایه خورشید است تصریح کرد: پس از استقبال عمومی و سرکشی به خانواده شهدا، عصر همان روز کاروان راهی پلدختر و معمولان شده و سرکشی به بیمارستان، خانواده شهید و خانواده جانباز و جشن عمومی را در این دو منطقه در برنامه دارد.

مسئول برگزاری نهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان لرستان با بیان اینکه کاروان روز پنجشنبه در خرم‌آباد خواهد بود خاطرنشان کرد: سرکشی به زندانهای شهر و خانه سالمندان غبارروبی گلزار شهدا برنامه‌های کاروان در خرم‌آباد است، عصر پنجشنبه نیز کاروان راهی کوهدشت شده و در منزل شهید مدافع حرم، جشن عمومی و بیمارستان حضور خواهد یافت.

وی اظهار داشت: کاروان روز جمعه پس از دعای ندبه در خرم آباد راهی الشتر شده و استقبال عمومی، حضور در بیمارستان، منزل شهید و جشن عمومی از برنامه‌های کاروان خواهد بود.

راستخانه با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید روز شنبه 23 مرداد در شهر بروجرد حضور می‌یابند گفت: حضور در صبحگاه سپاه، بیمارستان، زندان، سرای سالمندان، منزل خانواده شهید و جشن عمومی برنامه‌های کاروان در بروجرد است.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه 24 مرداد آخرین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در لرستان است افزود: این کاروان در روز پایانی در بیمارستان شهید رحیمی، بیمارستان عشایر، منزل شهید زنده و شهید مدافع حرم، جشن گلریزان و جشن اصلی حضور خواهد یافت.منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سید

    یا امام رضا(ع)
    هرسال اومدم پابوس حرم مطهرت بخاطر گرفتاری نتونستم امثال بیام خدمتت ،اما معلومه شما بزرگواران هم به گرفتارا سر میزنید

نظرات