عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در خرم آباد:

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلب‌ها چراکه مرتدد واقعی هستند که بعد از امام خمینی (ره) به ارتداد کشانده شده‌اند و برای این سخن 30 دلیل دارم.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر شجونی شامگاه یکشنبه در مراسم ویژه شهدای هفتم تیر به ویژه شهید رحیمی که در مسجد علوی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: شهیدن رحیمی در مجلس شورای اسلامی در دوره اول فردی سلحشور، مبارزی خستگی‌ناپذیر و وکیل مردم بود.

 

وی با ابراز خوشحالی از حضور در میان جوانان خرم‌آبادی، افزود: این مرکز به عنوان مسجد انقلاب است و با وجود این‌که این مسجد مملوء از جمعیت است ما تنها تعداد اندکی مسئولیت رسیدگی به آن را برعهده دارند.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت به دوران پیامبر (ص) اشاره و عنوان کرد: در دوران پیامبر (ص) فوج فوج مردم مسلمان می‌شدند اما با این حال پیامبر (ص) مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت و در این میان تنها چهار نفر دردمند در کنار کعبه برای چاره‌اندیشی جمع شدند که آیه‌ای نیز برای آن‌ها نازل شد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که بی‌غرض‌ترین نمایندگان مجلس در دوره اول بودند، تصریح کرد: با توجه به این‌که مردم گرفتار مادیات، پست و مقام و خانواده هستند، شما انقلابی باشید و کاسب و تماشاچی نباشید.

 

شجونی به هدف مقدس انبیاء در تربیت بشر اشاره و بیان کرد: انبیاء به عنوان معلم بشریت در راه هدف مقدس خود مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند حال امروز انسان انقلابی که دلسوز و دنبال‌رو انبیاء باشد، وجود دارد؟

 

وی به سیاه‌نمایی دشمن نسبت به خود اشاره و خاطرنشان کرد: من با وقف عمر خود در هر جای دنیا با بیان حرف خود، حرف ناسزا نیز شنیده‌ام اما با این حال دشمنان به‌ویژه آمریکا به دنبال سیاه‌نمایی از ماست.

 

چرا بچه‌های مردم تیکه تیکه شوند و آقازاده‌ها دلار بشمارند؟

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت گفت: ما اگر به جوانی نصیحت می‌کنیم که انقلابی باشد به این دلیل است که فلان جوان بسیجی و پیش‌نماز این مسجد نیز بسیجی بودند.

 

وی به خیانت برخی آقازاده‌ها در حق انقلاب اشاره کرد و افزود: شهدای غواص ما را با دست بسته زنده به گور می‌کنند آن وقت آقازاده‌هایی را که به خارج می‌فرستیم با دست باز دزدی می‌کنند با خانه‌های 100 هزار میلیارد تومانی در آلمان کمر انقلاب را می‌شکنند.

 

شجونی ضمن انتقاد از پنهان کردن رسوایی آقازاده‌ها، عنوان کرد: چرا در بیان نام کسانی که وام‌های 157 میلیارد تومانی می‌گیرند یا مهدی هاشمی می‌گویند م.ه چرا پنهان می‌کنید چرا بچه‌های مردم تیکه تیکه شوند و این آقازاده‌ها دلار بشمارند.

 

اصلاح‌طلب‌ها مرتد واقعی هستند

 

وی تصریح کرد: بیگانگان به این خاطر که ما گفتیم اسلام می‌خواهیم و جمهوری و شاهنشاه عزیزشان را بیرون کردیم، سربه‌سر ما می‌گذارند مگر ما با انتخابات آلمان و آن‌ها کار داریم؟

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت بیان کرد: من با وجود این‌که دو بار نماینده امام خمینی (ره) بودم و 25 بار زندان رفتم تا جمهوری اسلامی شود اما 25 ریال هم انتظار ندارم حال آنکه در پرینتی که سال گذشته به من دادند عنوان کرده بوند که من و پسرم و عده‌ای دیگر یک هزار یورو و دلار برده‌ایم.

 

وی اصلاح‌طلبان را مرتد واقعی خواند و خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان بعد از امام خمینی (ره) به ارتداد کشیده شدند و برای آن 30 دلیل دارم، این ارتداد، ارتداد سیاسی است، فحش مال ما اما دلار و پول مال آقازاده‌ها، تاریخ تکرار شده در زمان بنی اسرائیل نیز کسانی بوند که می‌گفتند ما موسی را قبول داریم و هارون را قبول نمی‌کنیم.

 

شجونی اظهار داشت: به من گفته می‌شود که فردی تندرو هستم درحالی‌که آن‌ها کندرو هستند و فکر می‌کنند من تند می‌روم، من فردی هدفی هستم نه علفی و با وجود این‌که با این حرف‌ها مشکلاتی برای خود و خانواده‌ام ایجاد می‌شود اما حرف خود را می‌زنم چراکه حرف‌های من برای دنیا نیست.

 

وی بر پیروی و حمایت از مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: ابطحی از فتنه‌گران سال 88 بیان کرد که عهد کرده‌اند کمر رهبری را بشکنند اما هرگز نمی‌گذاریم چراکه دانشجو، پاسدار و بسیجی ما از مقام معظم رهبری حمایت می کند و جان خود را برای ایشان فدا می‌کند.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: در زمانی که قرار بود حزب جمهوری را بکشند منافقان پنج بار با من تماس گرفتند تا حتما در جلسه حضور یابم، قصد آن‌ها کشتار همه بود به این خیال که مردم بعد از آن خانم و آقای رجوی را به ریاست جمهوری انتخاب کنند اما آن‌ها احمق بودند.

 

وزارت ارشاد اسلامی نه ارشاد دارد و نه اسلام

 

وی ضمن انتقاد صریح از وزارت ارشاد اسلامی، بیان کرد: وزارت ارشاد اسلامی، نه ارشاد دارد و نه اسلام و با وجود مشکلات زیادی که کشور با آن مواجه است آن‌ها بر روی ارکست زنان و مردان بحث می‌کنند.

 

شجونی با ابراز تأسف از صرف بودجه مملکت در دست افرادی بی‌لیاقت، خاطرنشان کرد: سال گذشته رئیس کل ارشاد لرستان در سخنرانی عنوان کرده آن چندنفری که داغ حرف می‌زنند و امام جمعه مشهد داعشی هستند، این وزرا و رؤسای بانک باید روز قیامت جوابگوی این هزینه و بودجه‌ها باشند.

 

وی با اشاره به صحبت امام خمینی (ره) که آخوند بد از ساواک هم بدتر است، تصریح کرد: با وجود داشتن آخوندهای خوبی نظیر امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید رحیمی، فلان آخوند میلیاردی از نظام و خون شهدا سوءاستفاده می‌کند در حالی که فرزند آخوندی دیگر برای 300 هزار تومان بیمه موتورش گریه می‌کند. 

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مذاکره امروز آمریکا با ایران به این دلیل است که در خاورمیانه آمریکا بی آمریکا شده و تمام ورشکستگی آمریکا از خاورمیانه است.

 

انتقاد رهبری از کاخ سازی در حرم امام

 

وی به زهد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) فردی زاهد بود اما امروز برخی افراد به خاطر خود هزینه‌های میلیاردی برای مقبره امام انجام می‌دهند و سنگ از ایتالیا می‌آورند در حالی که اما با عبا مگس‌ها را از اتاقشان بیرون می‌کردند.

 

شجونی اظهار داشت: مقام معظم رهبری نسبت به ساخت‌و‌سازها و کاخ‌سازی در اطراف مقبره امام خمین (ره) به حسن خمینی اعتراض کردند که امام خمینی (ره) حاضر به نقاشی حسینیه جماران نشد و شما حالا میلیاردی هزینه مقبره امام می‌کنید.

 

وی عنوان کرد: رهبری به سید حسن گفته بود که برای افتتاح صحن امام نمی آید و حتی  در مراسم سالگرد، رهبری دستور دادند که فرش نفیسی را که در صحن بود را با یک زیلو بپوشانند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شهروند

    احسنت به بچه های فعال مسجد علوی افرین

  • بابک

    خدا حفظش کنه

  • مازیار

    لرستان خبر عزیز برادر مومن و حرب الهی ؛ این درسته که آقای شجونی در خصوص اصلاح طلب ها جمع می بندن و می فرمایند "" اصلاح طلب ها مرتد واقعی هستند""
    شیخ شجونی برادر عزیز شما که عالمی! تریبونی که در دست گرفتی و این افاضات را می فرمایی زمانی جایگاه آزاد مردانی چون شهیدان رحیمی بوده که از طریق آن کوچکترین اهانتی به دوست و دشمن نکرده اند.
    اصلاح طلب ها آدم خوب زیاد دارن . عالم اخلاق درست نبود اصلاح طلب ها رو مرتد معرفی کنی . خداوند از سر تقصیرات همه بگذره.
    از لرستان خبر هم درج این چنین تیتری بعید بود. انتظار نداشتیم

  • ساسان

    لرستان خبر،بسیاری از اصلاح طلبان حامی ولایت اند.

نظرات