امروز/

لرستان خبر: ظهر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان الیگودرز ساختمان کارگران و استادکاران ساختمانی و صنایع وایسته الیگودرز راه‌اندازی شد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان الیگودرز ساختمان کارگران و استادکاران ساختمانی و صنایع وایسته الیگودرز راه‌اندازی شد.

 

علی‌محمد ملک‌محمودی، معاون فرماندار الیگودرز در این مراسم اظهار داشت: باید نسبت به ساختمان‌سازی و ایجاد تسهیلات برای کارگران ساختمانی اهتمام ویژه داشت.

 

وی ضمن تقدیر و قدردانی از متولیان راه‌اندازی ساختمان کارگران و استادکاران، افزود: کرامت کارگران ساختمانی با تجمع آن‌ها در میدان شهر اصلی شهر خدشه‌دار می‌شود.

 

معاون فرماندار الیگودرز عنوان کرد: با توجه به این‌که تجمع کارگران در میدان اصلی چهره نامناسبی را از شهر به نمایش می‌گذارد، بنابراین ایجاد این مکان به منظور ساماندهی و استقرار کارگران امری شایسته و قابل تقدیر است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که ساماندهی کارگران باید مورد حمایت قرار گیرد، تصریح کرد: در راستای به ثمر رسیدن این طرح باید مسئولان، مردم، کارگران و استادکاران همکاری کنند چراکه تحقق این امر زمان‌بر بوده و نیازمند صبر و تحمل است.

 

ملک‌محمودی بر لزوم برقراری بیمه کارگران به عنوان سرمایه‌ای برای آینده آن‌ها تأکید و بیان کرد: باید شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود که کارگران با فراغت خیال برای تجمع به این مرکز بیایند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات