رئیس پلیس تهران جزئیات کشف بیش از ۱۰۰ تن داروی قاچاق در تهران را تشریح کرد.

به گزارش افکارنیوز، سردار حسین ساجدی نیا، با اعلام این خبر گفت: روز گذشته کارآگاهان معاونت مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شدند طی یک عملیات پلیسی محموله ۱۰۰ تن داروهای قاچاق را کشف و تعدادی از قاچاقچیان دارو را نیز دستگیر کنند.

وی با تأکید بر اینکه این داروها اغلب داروهای درمانی مورد نیاز بیماران و مردم می باشد، اظهار داشت: در بین داروهای کشف شده مقادیر قابل توجهی از انواع مکمل های غذایی، داروهای نیروزا، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به چشم می خورد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخی از این داروها تولید داخل بوده و به صورت احتکار شده در شرایط غیراستاندارد نگهداری می شدند، افزود: قاچاقچیان دارو قصد داشتند تا این داروها را در سطح کشور توزیع کنند که خوشبختانه قبل از هرگونه اقدام، با اقدام کارآگاهان پلیس آگاهی ناکام مانده و دستگیر شدند.

وی همچنین یادآور شد مقادیر دیگری از داروهای کشف شده خارجی است که از نظر قیمت آنها باید کارشناسی شوند ولی بررسی های اولیه نشان از آن دارد که ارز قابل توجهی صرف خرید و واردات این داروها شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان این عنوان داشت: به نظر می رسد اغلب داروهای کشف شده، غیراستاندارد و غیر قابل استفاده برای مصرف کنندگان هستند که البته این مهم می بایست از سوی کارشناسان وزارت بهداشت و در مان مورد بررسی قرار گیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات