استاندار اسبق لرستان در گفتگو با لرستان خبر:

استاندار اسبق لرستان گفت: مردم لرستان از همان روزهای اول هرگز اجازه ندادند که فرصت طلب ها و فتنه گران در عرصه حضور پیدا کنند.

سید حسین صابری که سال 88 استاندار لرستان بود، در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: طراحی فتنه 88 از سال ها قبل برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته بود و عوامل متعددی از جمله آمریکایی ها، انگلیسی ها، صهیونیست ها، سلطنت طلب ها و منافقین و عده ای مرعوب و کوردل داخلی دست به دست هم دادند که به خیال خودبراندازی کنند که تیرشان به سنگ خورد.

وی عنوان کرد: کسانی که آن بلوای سال 88 را راه انداخته و عده ای را به خیابان ها کشاندند اعلام کردند که انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است اما با کمال بی رحمی به همه ارزش ها اهانت کردند و در نهایت در تاسوعا و عاشورای همان سال دست به حرکات غیرانسانی و غیراخلاقی زدند که در تاریخ نمونه ندارد.

استاندار اسبق لرستان ادامه داد: به نیروهای حزب اللهی حمله کردند، به تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب جسارت کرده و خیمه امام حسین(ع) را آتش زده و ماجراهایی از این دست خلق کردند به گونه ای که صبر و حوصله مردم مسلمان بعد از هشت ماه به جوش آمد و روز ۹ دی ماه به خیابان آمده و یک بار دیگر بیعت مجدد خود را با انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام و فتنه را خاموش کردند تا ۹ دی به عنوان یک روز ملی و روز تجدید میثاق امت با ولایت و روز بصیرت در تاریخ بماند.

صابری با بیان اینکه خلق حماسه 9 دی دفاع ارزش ها و آرمان های انقلاب بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن دست بردار نبوده و هر روز نقشه جدیدی برای این انقلاب می کشد، باید این دفاع از ارزش ها را به نسل امروز نیز منتقل کنیم.

وی افزود: مردم لرستان از همان روزهای اول هرگز اجازه ندادند که فرصت طلب ها  و فتنه گران در عرصه حضور پیدا کنند و همان روزهای نخست جمعیت بسیار کمی روی پل دارایی زاده خرم آباد تجمع کرده و رفتند.

استاندار اسبق لرستان خاطرنشان کرد: اما زمانی که حماسه ۹ دی خلق شد به خاطر دارم که در برخی شهرستان ها از جمله مردم غیور دورود چند روز پیاپی در صحنه بودند و حتی روز 12 دی ماه یعنی سه روز پس از حماسه 9 دی نیز مقابل فرمانداری جمع شده بودند که حمایت خود را از نظام و ارزش های نظام مقدس جهموری اسلامی ایران اعلام کنند و حمایت خود را از انقلاب و ارزش های انقلاب به اثبات رساندند.

صابری با بیان اینکه فتنه همان یک مرحله نبود، یادآور شد: دشمن راه هایی که در گذشته آزمایش کرده و با شکست مواجه شده را تکرار نمی کند و ممکن است در شکل های مختلف بروز پیدا کند از این رو باید هشیار بوده و جلوی فتنه های بعدی را بگیریم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات