تشکل های سیاسی اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در بیانیه‌ای ضمن اعلام مواضع خود از اقدامات انقلابی آیت الله میرعمادی تقدیر کردند.

به گزارش لرستان خبر، تشکل های سیاسی اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در بیانیه‌ای ضمن اعلام مواضع خود از اقدامات انقلابی آیت الله میرعمادی تقدیر کردند.

در متن این بیانیه آمده است: بنابر اتفاقات اخیر در جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری لرستان جمعی از دانشجویان انقلابی  برآن شدیم مواضع تشکل های دانشجویی انقلابی را به سمع و نظرتان برسانیم. همان‌طور که حضرت‌عالی مستحضرید مسئولین جامعه شهری بیش از اینکه به فکر آحاد ملت باشند و خود را خادم ملت شریف بدانند درگیر مناسبات قدرت شده و بیشتر به سیاسی‌بازیِ بین حزبی پرداخته‌اند؛ همچنین در این اوضاع نابسامان اقتصادی و ناهنجاری در برخی امور اجتماعی مردم رنج‌کشیده مطالبات و نقدهایی را به قشر مسئولین دارند که صدالبته هنگام بروز آن با هجمه‌های رسانه‌ای شدید موافقان دولت و همچنین سانسور رسانه‌ای قوی مواجه می‌شوند.

لذا در این مقطع زمانی خلاء پرچم‌داری مطالبه‌گری به نفع مردم و نقد اشرافی‌گری و فسادطلبی به‌صورت جدی احساس می‌شود و ما صدالبته خرسندیم که جنابتان کما فی السابق پرچم‌دار عدالت‌خواهی در جامعه شهری لرستان مخصوصا خرم اباد بوده‌اید.

در این بیانیه به مواضع امام جمعه خرم اباد تأکید و اذعان شده است: اخیراً هم شاهد مواضع قدرتمندانه و انقلابی شما در این برهه زمانی حساس در برابر سیاسی‌بازی و قانون‌شکنی برخی مسئولین شهر و صاحبان قدرت بودیم؛ به همین سبب مجموعه  تشکل های سیاسی اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد استان لرستان  دانشجویان انقلابی این تشکل را از این مواضع صریح و عدالت‌طلبانه حضرت‌عالی اعلام می‌دارد و همچنین در مبارزه با فساد و لابی‌گری و اشرافی‌گری مسئولان به‌صورت همه‌جانبه از مواضع شما حمایت خواهیم کرد. ما دانشجویان مطالبه‌گر قصدمان این است که تریبون و صدای مردم رنج‌دیده شهر و به‌تبع آن استان لرستان و شهر خرم اباد  باشیم و قطعاً در این امر خطیر به همراهی و راهنمایی‌های پدرانه شما همچون گذشته نیازمندیم.

در پایان این بیانیه آمده است: باشد که ان‌شاءلله با مقابله انقلابی با جرثومه افسادطلبان و بانیان رانت قدرت در این شهر و جامعه؛ به هدف متعالی انقلاب حقیقی مستضعفین که آرمان والای حضرت امام روح‌الله بود برسیم .

ومن الله توفیق

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات