ویسکرمی در سالروز حماسه 9 دی:

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از دستاوردهای حماسه 9 دی، رسوا شدن برخی از فتنه گران بود که پشت نام امام و انقلاب، هوای نفس خود را پیش می بردند و به استحاله تدریجی ارزش ها امید بسته بودند اما با تدبیر امام مسلمین رسوا شدند.

به گزارش لرستان خبر، مهرداد ویسکرمی استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه بزرگ 9 دی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) خرم آباد اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید که فتنه از نظر کمیت بزرگتر (بقره_217) و از نظر کیفیت شدیدتر (بقره_191) از قتل است.

وی افزود: به فرموده امیر بیان علی علیه السلام، فتنه زمانی پدید می آید که گروهی بر اساس هوای نفس، بدعت، مخالفت با کتاب خدا و با اهداف غیر خدایی حول افراد معروفی گرد می آیند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: فتنه گران در فتنه 88  با طرح ابطال انتخابات، جمهوریت و مردم سالاری و با هم صدا شدن با منافقان و اسرائیل و بهائیت و آمریکا، اسلامیت نظام را هدف گرفته بودند.

ویسکرمی تصریح کرد: روی دوم سکه، بصیرت و تدبیر رهبری فرزانه و مردم مومن ایران بود که تمام قد در برابر فتنه گران ایستادند و از جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: از دستاوردهای حماسه 9 دی، رسوا شدن برخی از فتنه گران بود که پشت نام امام و انقلاب، هوای نفس خود را پیش می بردند و به استحاله تدریجی ارزش ها امید بسته بودند اما با تدبیر امام مسلمین رسوا شدند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: هنوز نهضت زنده است گرچه هیچگاه زندگی انقلابی، بدون فتنه و توطئه، نخواهد بود؛ کافی است به امام مسلمین اقتدا کنیم و بصیرت خود را حفظ و تقویت کنیم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات