قاضی زاده:

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آقایانی که امروز طرح مذاکره و سازش با آمریکا را دوباره و در شرایطی که ترامپ دوباره تحریم های ظالمانه ای را علیه ایران صادر کرده است مطرح می کنند قطعا در جریان مقاومت ملت ایران نیستند.

به گزارش لرستان خبر، احسان قاضی زاده هاشمی درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی از چهره های سیاسی در داخل کشورمان مطرح شده است اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره پس از انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است که براساس عزت و اقتدار اهداف خود را محقق کند از این رو در این مسیر تسلیم شدن معنا و‌ مفهومی ندارد.

وی افزود: آقایانی که امروز طرح مذاکره و سازش با آمریکا را دوباره و در شرایطی که ترامپ دوباره تحریم های ظالمانه ای را علیه ایران صادر کرده است مطرح می کنند قطعا در جریان مقاومت ملت ایران نیستند و یا سعی می کنند فاصله خود را از عامه مردم دور نگه دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در طی چند سال گذشته در لوای مذاکرات هسته ای با مقامات و دولتمردان آمریکایی در عناوین مختلف مذاکراتی را ولو‌ صورت غیر مستقیم داشتیم اما در همین مذاکرات اندک نیز آمریکایی ها قابل اعتماد نبودند.

قاضی زاده تصریح کرد: ما ملتی هستیم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر پایه توان و اعتماد به نفسی که داشتیم علی رغم نقشه های دشمنان به اهداف خود دست پیدا کردیم از این رو‌ از این به بعد هم قطعا در این مسیر به راه خود ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: طرح سازش نه تنها به درد ملت ایران نمی خورد بلکه سنگ دشواری در جهت تحقق اهدافمان خواهد بود از این رو پرداختن به آن و حتی طرح چنین موضوعی در کشورمان جایی ندارد.

انتهای پیام/

 

منبع:فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات