معاون هماهنگ کننده ناجا در خرم آباد:

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه ماموریت‌های نیروی انتظامی بسیار متنوع و سخت است گفت: جوانان بزرگواری هستند که وقتی به نیروی انتظامی ورود می‌کنند امنیت خودشان را فدای امنیت مردم می‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، سردار محمد علی نوری نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از طرف فرمانده ناجا از مردم لرستان برای برگزاری تشییع باشکوه پیکر شهید سید نورخدا تشکر می‌کنم، همه مردم آمده بودند و امروز نیز با این هوای بارانی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: باید قدردان خانواده بزرگوار این شهید باشیم که همرزم ما را که 10 سال جانباز بود مثل گل نگهداری کردند و در نهایت این شهید بزرگوار را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام حسین(ع) که جد بزرگوار این عزیزان بود کردند.

معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: ماموریت‌های نیروی انتظامی بسیار متنوع و سخت است، جوانان بزرگواری هستند که وقتی به نیروی انتظامی ورود می‌کنند امنیت خودشان را فدای امنیت مردم می‌کنند تا مانع ورود اشرار در مرزها باشند و با سوداگران مرگ و مواد مخدر مبارزه کنند.

وی بیان کرد: در راستای مبارزه با کسانی که سو استفاده می‌کنند و امنیت کشور را  به خطر می‌اندازند ورود پیدا می‌کنند و این جوانان حتما نیاز به یک وضعیت و روحیه معنوی و ایثارگرانه دارند که این شهدای بزرگوار می‌توانند نماد و اسوه‌ای باشند برای همکاران جوان ما در نیروی انتظامی که امیدوارم از این معنویت شهدای بزرگوار بتوانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع:تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات