رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: بیمارستان های بروجرد در بخش های مختلف با کمبود کادر درمانی به ویژه پرستار مرد مواجه هستند.

به گزارش لرستان خبر، محسن صیرفی افزود: هم اکنون 350 پرستار در بخش های مختلف بیمارستان های شهرستان بروجرد فعالیت دارند که این تعداد با استانداردهای لازم فاصله زیادی دارد.
وی بیشترین کمبود پرستار در بروجرد را مربوط به بخش های مراقبت های ویژه، جراحی مردان و اورژانس اعلام کرد و افزود: با جذب 70 پرستاردر بخش های مشخص شده حجم عمده ای از نیاز بخش های بهداشتی ودرمانی این شهرستان به کادر درمانی تامین خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: برای جذب نیروی پرستار در بروجرد اطلاعیه ای صادر شد اما متاسفانه به دلیل نبود پرستاراستقبالی برای اشتغال در این بخش صورت نگرفت.
صیرفی بیان کرد: با توجه به بحران بیکاری در جامعه و وجود دانشکده پرستاری در بروجرد جوانان جویای کار می توانند در دانشگاه ثبت نام و پس از گذراندن سه سال از تحصیل خود به عنوان پرستار در بخش های درمانی این شهرستان جذب شوند و با این اقدام مشکل بیکاری آنها برطرف و نیاز شهرستان به پرستار نیز تامین می شود.
وی ادامه داد: دانشکده پرستاری بروجرد هم اکنون دارای 160 دانشجو است که برخی از این افراد بومی هستند و بیشتر دانشجوی شهرهای اطراف می باشند.
صیرفی افزود: ازمجموع پرستاران بروجرد امسال یک پرستار نمونه کشوری و سه پرستار نمونه استانی انتخاب شد.
در حال حاضر 350 پرستار در بخش های مختلف بیمارستان های شهرستان بروجرد فعالیت دارند. 
بروجرد با بیش از 400 هزار تن جمعیت در شمال لرستان واقع شده و دومین شهرستان پرجمعیت استان است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات