برخی پروژه‌ها در لرستان طی یک چشم بهم زدن کلنگ‌زنی می‌شوند اما اکثر آنها بعد از مراسم زیبای "کلنگ" روند خوبی را سپری نمی‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، برخی پروژه‌ها در لرستان طی یک چشم بهم زدن کلنگ‌زنی می‌شوند اما اکثر آنها بعد از مراسم زیبای "کلنگ" روند خوبی را سپری نمی‌کنند.

این پروژه‌ها در مراسم پر زرق و برق کلنگ‌زنی می‌شوند ولی بعد از آن یا خبری نمی‌شود و یا سریع در "ایستگاه تعطیلی" توقف می‌کنند.

سرانجام اکثر این پروژه‌ها و زمان بهره‌برداری مشخص نیست و با شرایط موجود شاید زمان افتتاح آنها به دهه‌های دیگری نیاز داشته باشد و هر بار وعده‌ی جدیدی از راه می‌رسد.

تصفیه‌خانه‌ای دلفان همچنان راکد!

پروژه تصفیه‌خانه شهرستان دلفان همچنان تعطیل بوده و با وجود وعده‌ها برای فعالیت مجدد این پروژه اما وضعیت مثل سابق است.

ساخت این پروژه از هشت سال پیش شروع شده و چندین سال تعطیل بوده و همچنان درصد پیشرفت فیزیکی آن روی 18 درصد گیر کرده و معلوم نیست چه زمانی از این «سرعت‌گیر» عبور می‌کند.

جعفر طولابی فرماندار دلفان درباره آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: پروژه هیچ تغییری نکرده است. چند هفته پیش در استانداری لرستان جلسه داشتیم و به این وضعیت اعتراض کردم و استاندار دستور داد که تصفیه‌خانه چهار شهرستان تعیین تکلیف شود که یکی از آنها هم در نورآباد است.

وی ادامه داد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری استان از سال 94 تا الان قول داده‌اند که پروژه این تصفیه‌خانه را فعال کنند اما تا حالا این کار را انجام نداده‌اند.

طولابی تأکید کرد: توسط مسئولان مربوطه این وعده‌ها چند بار هم در رسانه‌ها مطرح شده و باید به افکار عمومی پاسخ بدهند.

فرماندار دلفان یادآور شد: برآورد هزینه این پروژه 40 تا 50 میلیارد تومان است و قرار بود به بخش خصوصی واگذار شود که هنوز کار خاصی در این زمینه انجام نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود این پروژه به قرارگاه خاتم واگذار شود که چند ماه طول کشید و به علت برخی مشکلات نتیجه نداد.

به گزارش ایسنا، ای کاش قبل از اینکه ساخت پروژه‌ای آغاز شود به بعد از "کلنگ‌زنی" نیز بیندیشیم و برای مردم کار شود نه برای...

 

انتهای پیام/

منبع:ایسنا

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات