فرمانده سپاه استان لرستان:

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی اگر به خوبی اجرایی شود جلوی تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی گرفته می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج استان لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار داشت: مجمع بسیج لرستان در یک سال و نیم اخیر با رأی بسیجیان متخصص و نخبه در سراسر استان لرستان با حضور 23 قشر تشکیل‌شده است.

وی با بیان اینکه نخستین اجلاس مجمع بسیج در استان تشکیل‌شده است افزود: کار این قشر اندیشه‌ورزی، مسئله‌یابی است که چالش‌ها و آسیب‌ها را در استان بررسی کنند و نتیجه را به‌عنوان یک کار مطالعاتی تحویل دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: یک بخش دیگر در مجمع بسیج این است که مسئله به قشر بدهند تا بررسی‌ها را انجام داده که برون‌رفتی از آسیب‌ها و چالش‌ها باشد.

وی بیان کرد: مجمع بسیج به دنبال توانمندسازی است چرا که در دموکراسی ما بخش زیادی از نمایندگان مجلس و دولت‌مردان تخصص‌های لازم را در حوزه‌های مختلف ندارند.

کشکولی با بیا اینکه مطالبه گری نباید به‌صورت جناحی باشد تصریح کرد: مطالبه گری باید از جنس علمی و منطقی باشد و باید به دنبال عملی کردن منویات مقام معظم رهبری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های لازم باید رصد و کنترل نخبگان را داشته باشیم تا مشخص شود آیا دولتمردان سیر طبیعی کار خود را انجام می‌دهند و مردم نیز در ریل اصلی خود حرکت می‌کنند یا نه که اگر غیر این باشد تذکرات لازم داده شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: باید هم‌افزایی و هم‌پوشانی مدنظر باشد و جناحی برخورد نکنیم و به پشتوانه منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید قدرت اقدام شود؛ این قدرت ناشی از خرد و اندیشه است که اگر به‌درستی اجرا شود و به نتیجه برسد خیلی مهم  است.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات تبلیغ و فرهنگ‌سازی سبک زندگی است که باید مجمعی که تشکیل‌شده سبک زندگی را تبیین و نهادینه کنند.

کشکولی در راستای فهم و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی که شاید اجرانشده و یا به منصه ظهور نرسیده است افزود: اقتصاد مقاومتی را باید خوب اجرایی کنیم که می‌تواند جلوی تهاجم فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ اقتصادی گرفته شود.

وی عنوان کرد: میزان روش و منش انقلابی گری را باید در مدیران رصد کنیم که آیا انقلابی گری در مدیران و مسئولان ما وجود دارد و راز و رمز پایداری بی‌نظیر و شکوهمند مردم را در طول 37 سال را کشف کنیم که می‌تواند زمینه‌ساز تمدن اسلامی باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: سرعت و چرایی پیشرفت انقلاب اسلامی در منطقه را باید رصد کنیم و ببینیم چرا و چگونه شد که انقلاب اسلامی بااین‌همه فشارهای داخلی و خارجی به چه میزان سرعتی در جهان در حال سبقت است که باید این موضوعات را به‌عنوان شاخص موردتوجه قرار داد.

وی تصریح کرد: بنا است در راستای فضاهای مطالعاتی در استان لرستان کار شود که این اقدام نیاز به همکاری دارد.

انتهای پیام/                                  

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات