مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از خبرنگاران بسیجی در مراجع قضایی حمایت می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، عبدالرضا کوشکی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر خبرگزاری فارس لرستان برگزار شد، با بیان این که دادسراهای قضایی دارای دفتر حمایت از بسیجیان هستند، اظهار داشت: در این دفتر، حمایت‌های لازم همانند در اختیار گذاشتن وکیل‌های باتجربه، پیگیری و کمک به بهبود روال پرونده خبرنگاران بسیجی صورت می‌گیرد.
وی در ادامه به فلسفه تشکیل بسیج رسانه پرداخت و گفت: حدود 100 نفر از خبرنگاران استان، عضو بسیج رسانه هستند و طی چند روز گذشته، پیگیر صدور کارت‌های الکترونیکی آن‌ها هستیم و پس از صدور آن ها به خبرنگاران اعضای بسیج رسانه تقدیم خواهد شد.
مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: دیگر خبرنگاران نیز که در بسیج رسانه عضو نیستند، می‌توانند به آدرس خرم آباد-خیابان انقلاب-روبروی پادگان 07-کوچه ایثارگران-انتهای کوچه مراجعه و ثبت‌نام نمایند.
کوشکی در بخشی از سخنان خود به ابلاغ برنامه سال 96 بسیج رسانه استان اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای خبرنگار، تشکیل جلسات شورای امربه‌معروف و نهی از منکر، جذب و سازمان‌دهی نیروهای جدید، گرامیداشت روز خبرنگار و روز بسیج رسانه، حمایت تقویت نشریات مکتوب، حمایت از موسسه‌های مردم‌نهاد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنگاری و... ازجمله عنوان‌های این برنامه می‌باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بسیج رسانه از تمامی رسانه‌های استان با هر طیف و جهتی حمایت می‌کند چراکه معیار ما اصل قانون است.

مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان همچنین با بیان این که سپاه با نقد سازنده مشکلی ندارد، تصریح کرد: نقد با تخریب تفاوت دارد و انتقاد با حفظ احترام و جایگاه مطرح می‌شود.

مصطفی باقری

فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات