ثبات نرخ ارز در چند هفته اخیر سبب شده تا قیمت لوازم صوتی و تصویری با کاهش روبرو شود ؛ اگر شرایط با ثبات بماند در آینده شاهد ادامه روند نزولی قیمت ها خواهیم بود. به علت خوشبینی و امیدی که در جامعه نسبت به آینده ایجاد شده خریدار شتابی در خرید ندارد

به گزارش افکارنیوز ، رئیس اتحادیه صوتی تصویری و موبایل تهران در خصوص نوسانات قیمتی این محصولات گفت: به دلیل آنکه بخش قابل توجهی از لوازم صوتی و تصویری وارداتی هستند لذا قیمت ها به شدت وابسته به نرخ دلاراست.

ابراهیم درستی گفت: ثبات نرخ ارز در چند هفته اخیر سبب شده تا قیمت لوازم صوتی و تصویری با کاهش روبرو شود.

وی با بیان اینکه قیمت ها در حدود ۵ الی ۱۵ درصد کاهش یافته گفت: اگر شرایط با ثبات بماند در آینده شاهد ادامه روند نزولی قیمت ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به علت خوشبینی و امیدی که در جامعه نسبت به آینده ایجاد شده خریدار شتابی در خرید ندارد لذا بازار به سمت آرامش بیشتر پیش می رود.

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیئت رییسه اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه رویکرد وزارت صنعت بر حمایت از تولید است تاکید کرد: دولت برخلاف گذشته که توزیع محور بود تولید را هدف گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه دیدگاه وزیر صنعت درباره تولید منطقی است خاطر نشان کرد: به دستور وزیر گروه هایی در حال آسیب شناسی مشکلات بخش تولید و صنعت کشور هستند با تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف را برطرف کنند.

درستی با اشاره به این موضوع که اعتمادسازی قدم اول در تقویت تولید کشور است گفت: قدم اول دولت برگرداندن اعتماد به بدنه اقتصاد به ویژه بخش تولید و صنعت است.

وی ابزار امیدواری کرد با پایان یافتن بررسی ها و مطالعات این گروه شاهد گشایش قابل ملاحظه واقدامات عملیاتی موثر در حمایت از تولید کشور باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات