معاون امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تلاش برای استانداردسازی و زیباسازی چهره شهرها، از جمله اقدامات مهم و مورد توجه مدیریت اجرایی استان است. خرم آباد از معدود شهرهای کشور است که به واسطه موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد با کمترین هزینه ممکن می تواند بیشترین بهره وری را در بخش فضای سبز داشته باشد

به گزارش لرستان خبر، ˈمجید کیانپورˈ روز یکشنبه در بازدید از روند فعالیت های حوزه خدمات شهری خرم آباد، افزود: برنامه ریزی کارشناسی و اجرای طرح ها و پروژه های علمی و هدفمند برای دستیابی به استانداردهای ملی در زمینه فضای سبز، باید مورد توجه جدی مدیران حوزه شهری در سطح استان قرار گیرد.
 

وی اظهار کرد: خرم آباد از معدود شهرهای کشور است که به واسطه موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد با کمترین هزینه ممکن می تواند بیشترین بهره وری را در بخش فضای سبز داشته باشد.
 

کیانپور همچنین با گلایه از روند کند اجرای طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد، گفت: ساماندهی رودخانه خرم آباد علاوه بر ایجاد منظری زیبا برای جذب گردشگران، می تواند موجب ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای اشتغال بکار جوانان جویای کار در سطح این شهرستان شود.
 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان همچنین با تاکید بر زیباسازی و بهسازی چهره و مبلمان شهری در خرم آباد، افزود: برخورد قاطع و جدی با افراد متخلف در زمینه ساخت و ساز و تلاش برای استانداردسازی و زیباسازی چهره شهرها، از جمله اقدامات مهم و موردتوجه مدیریت اجرایی استان است.
 

وی تصریح کرد: دراین زمینه ممانعت از تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی در سطح شهر و مناطق حاشیه ای و همچنین اجرای طرح های عمران شهری در بخش توسعه فضاهای سبز، بهبود و زیباسازی مبلمان شهری با هدف تامین رفاه و آسایش مردم باید به صورت جدی در دستور کار مدیران حوزه شهری در سطح استان قرار گیرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات