مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت بروجرد:

لرستان خبر: مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: 196 لیتر دلستر فاسد و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان بروجرد کشف و معدوم شد.

به گزارش لرستان خبر، ذبیح‌اله بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 196 لیتر دلستر فاسد و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان بروجرد کشف و معدوم شد.

 

وی افزود: نیروی بهداشت در گشت‌زنی‌های خود در سطح شهر به وانت‌بار دوره‌گرد حامل این دلسترها برخورد کرده و اقدام به بازرسی می کنند.

 

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: با توجه به تاریخ مصرف گذشته بودن این تعداد دلستر، فروشنده اقدام به فروش آن‌ها با قیمتی پایین‌تر از بازار می‌نموده است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که شهروندان هنگام خرید حتما تاریخ مصرف و انقضای محصول را مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: در طی روزهای گذشته از یک قنادی در بروجرد 21 کیلوگرم ژله تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم شد.

 

بختیاری خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته نیم تن نمک غیرمجاز در بروجرد کشف شده، علاوه بر آن از یک نانوایی در این شهرستان 20 کیلوگرم نمک غیرمجاز و از یک فروشگاه 480 کیلوگرم نمک غیرمجاز بسته بندی شده کشف شد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که شهروندان مواد خوراکی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند، گفت: برخی افراد سودجو پس از اتمام تاریخ مصرف مواد خوراکی، آن‌ها را باقیمتی کمتر از سطح شهر عرضه می‌کنند بنابراین شهروندان باید نسبت به این موضوع دقت بیشتری داشته باشند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات