مصاحبه تفصیلی لرستان خبر با اعظم محمدی نیا؛

اعظم محمدی نیا:نماینده یعنی رییس جمهور یک شهر و وقتی درگیر مسائل حاشیه ای و عوض کردن مدیر کل و عوض کردن کارمند باشد4 سال تمام می شود، چه زمان می خواهند خدمتگزار شهر شود

پایگاه خبری لرستان خبر، بنا بر وظیفه ذاتی و تجربیات ادوار گذشته سلسله مصاحبه هایی صریح، شفاف و چالشی را با کاندیداهای مطرح انتخابات ترتیب داده است.

در این گفتگوهای بی پرده سعی شده است در عین معرفی کاندیداهای انتخابات سطح آگاهی، قدرت بیان و جهت گیری های سیاسی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایشان را در قالب طرح سوالات مختلف برای مخاطبان تبیین نماید.

در زیر مصاحبه تفصیلی با اعظم محمدی نیا را مشاهده می کنید:

 

موضوعاتی که اعظم محمدی نیا در مورد آن صحبت کرد:

-مهم ترین دلایل محرومیت استان

راهکارهای رفع مشکلات لرستان

-عملکرد استاندار لرستان

-میزان اموال و دارایی ها

-آیا به زد و بند های سیاسی وارد می شوید

-شعار انتخاباتی و هزینه تبلیغات

-عملکرد نمایندگان سابق سیاسی

-هاشمی رفسنجانی، احمدی نژاد، روحانی و ...

اعظم محمدی نیا متولد خرم آباد است که در سال 1351 به دنیا آمد و مدرک تحصیلی فوق لیسانس فلسفه دارد و در دوره نهم انتخابات مجلس هم کاندیدا شد.

محمدی نیا این دوره هم کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوره انتخابیه خرم آباد شده است که در زیر گفتگوی لرستان خبر با وی را می خوانید.

 

چرا کاندیدا شدید؟

برای خدمت به مردم، من در طول این مدت که کاندیدا شدم اگر مقام پرست، پول پرست و پست پرست بودم خیلی پیشنهاد به من شد،یعنی پیشنهادهای میلیاردی به من شد پیشنهاد بالاترین پست از فرمانداری گرفته تا این که در هر وزارت خانه ای که شما بگویید ما شما را به آنجا می بریم، فقط کاندید مجلس نشو و کنار برو، از زمانی که توان من برای آنها مشخص شد این پیشنهاد را به من دادند و این پیشنهادات هم از زبان مسئولین و هم از طرف کاندیداهایی که خود را برنده انتخابات می دانند به من شده است که من را سد راه خود می دانند و گفتند که 10 درصد از عزل و نصب ها به اضافه ده برابر هزینه تبلیغات شما را می دهیم فقط کنار برو چون قصد و نیت من خدمت است و به یاری خدا ثابت خواهم کرد که به غیر از خدمت قصدی دیگر ندارم.

از چه طایفه ای هستید؟

نسب پدری من سلسله و دلفان هست و نسب مادری من هم چگنی است.

کدام حزب هستید؟

بنده مستقل هستم و اعلام فراجناحی کردم ولی اگر اعتدالیون کمکم کنند فقط حامی دولت هستم چون اگر نماینده مجلس حامی دولت نباشد و کاری از پیش نمی برد.

من هنوز هیچ نشستی با اصلاح طلبان نداشتم و این را اعلام می کنم که در هیچ جای ایران هیچ گونه نشستی با اصلاح طلبان نداشته ام و توافق یا حرکتی با آنها نداشتم.

من اعلام فراجناحی کردم ولی در ادامه اصلاح طلبان یا اصول گرایان که قصد خدمت به مردم را دارند چون من برای خدمت آمدم و در این استان غیر از آشتی راهی نداریم.

 من مستقل هستم ولی احزاب را نمی توانیم کنار بگذاریم و اگر خواسته آنها خدمت به مردم باشد ما باید از آنها کمک بگیریم.

 مشکل ما تک روی و تک حزبی است و اگر احزاب در استان برای برون رفت از این مشکلات اقتصادی و بیکاری دست به دست هم بدهند و در کنار هم و در چهار چوب قانون کار کنند مشکل حل می شود و این بهترین راه حل برای خدمتگزاری صادقانه و بدون دروغ و حقه بازی سیاسی است .

تماس های زیادی از طرف اصلاح طلبان در استان و تهران با من برقرار شد که در صورتی که اعلام کنید من اصلاح طلب هستم تمام اصلاح طلبان پشت سر شما هستند ولی من قبول نکردم و گفتم من مستقل هستم و نمی توانم به مردم دروغ بگویم و صداقتم برای مردم شرط است و فراجناحی هستم.

مشکل ما در استان لرستان جناحی نیست و ما 9 دوره سیاسی بازی و باند بازی کردیم حقه سیاسی به کار بردیم خدمت این احزاب به استان چه بوده است و پروژه ها یا مصوبات یک حزب را بگویید که مانده است و باید برگردند به مجلس تا آنها را اجرا کنند.

 من خودم و عقیده سیاسی ام را فدای خواست مردم می کنم و حزبی که به مردم در استان خدمت کرده را بگویید تا من به آن حزب بروم.

این حزب بازی در استان ما سال های سال خون مردم استان ما را در شیشه کرده است، در کدام بخش صنعت یا گردشگری و .... پیش بردی داشته اند، فقط و فقط در سیاسی کاری و مدیر مدرسه و آبدارچی و کارمند عوض کردن بودند و اگر بفمند در آخرین روستا کسی بوده که در حزب آنها نبوده و به آنها رای نداده است زیر پایش را خالی کرده و حقوقش را قطع می کنند و قیچی اش می کنند و از نان خوردن می اندازنش. این خدمت احزاب سیاسی آنها به شهر ما بوده است.

چند فرزند دارید؟

دو پسر دانشجو دارم که یکی در در رشته نفت و دیگری معماری نحصیل می کنند و دخترم هم معماری خوانده است.

پدر و مادرتان چه کاره بودند؟

پدرم در همین محله مطهری بنگاه معاملات ملکی داشتند و مادرم هم خانه دار هستند و فرزند یکی از روحانیون به نام استان به نام حجت الاسلام محمدرضا محمدی زاده است.

حقوقتان چقدر است؟

حدود 2 میلیون و دویست هزار تومان است.

آخرین سمتی که داشتید چه بود؟

رییس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان استان بودم.

ماشین تان چیست؟

دو تا پژو پارس دارم.

چند خانه دارید؟

خانه ندارم و به خاطر انتخابات فروختم.

شوهرتان چه کار است؟

کارمند صنعت معدن و تجارت استان لرستان است.

اهل کتاب خواندن است؟

حدود 5 هزار جلد کتاب دارم.

آخرین کتابی که خواندید چیست؟

بیشتر کتاب های سیاسی می خوانم و آخرین کتاب چرا سیاستمداران دروغ می گویند را خواندم.

اعظم محمدی نیا

نظرتان در مورد فعالیت های ایران در سوریه و لبنان و... چیست؟.

به نظرم سیاست جمهوری اسلامی یک سیاست فراگیر است و چراغ شیعه به دست رهبر ما در جهان روشن است و اگر ما حامی کشورهای مسلمان نباشیم خودمان هم درگیر خواهیم شد و اگر فکر کنید داعش فقط با سوریه کار دارد اشتباه است و داعش با همه مسلمانان کار دارد و این یک طرح استکبار جهانی است که سالهای سال روی آن کار کردند و قضیه همه کشورهای مسلمان است و اگر ما نتوانیم در این قضیه از مسلمانان دفاع کنیم فردا قطعا نوک پیکان به طرف ماست و شروع از عراق و سوریه است و ختم و قضیه اصلی آنها بر روی ایران است و قدرت به یاری خدا از آن جمهوری اسلامی است و چون نمی توانند رو در رو به ما مقابله کنند ابتدا از این کشورها شروع کردند که بعد نوبت ما شود و ما باید در مقابل استکبار جهانی و طرح های آنها در مسلمان کشی بایستیم و در هر جای دنیا ستیزی با مظلومی باشد من معتقدم باید دفاع کنیم.

مهمترین مشکل فرهنگی استان را چه می بینید؟

مشکل فقر و بیکاری چون شکم گرسنه خدا را نمی شناسد.

از چند سال قبل رهبری در مورد سبک زندگی اسلامی مطالب را فرمودند به نظر شما چرا این ها اجرایی نمی شود؟

دست توانای استکبار جهانی در فرهنگ غربی چنان بوده که از طریق 2000شبکه ماهواره ای یا آموزش هایی که وارد ایران کردند و از طرق مختلف برنامه ریزی کردند،در خانه ها و منازل ما رسوخ کردند، چنان که به راحتی نمی شود جلوی دخترها و پسرها را گرفت مثلا در قضیه اعتیاد به قرص ها که جدیدا قرص کاغذ آمده که جوانان گرفتار آنها هستند، چنان به راحتی در افکار عمومی مسلمانان به خصوص درکشور ما رسوخ کرده که دانشجوی من به من می گوید من نمی خواهم مسلمان باشم، باید چه کسی را ببینم، و چه کسی در گوش من اشهد ان لا الله الا الله خوانده است و من دلیلش را که می پرسم می گوید چرا راحت و آزاد نباشم و فکر می کند اگر مسیحی باشد دیگر راحت آزاد است و دستور مسیح بی دینی و لاابالی گری است در صورتی که دستور همه ادیان راستی، درستی و حقیقت برای بشریت است که کامل کننده آنها دین اسلام است و لاییک ها و سکولارها به راحتی توانستند افکار مسموم خود را به مسلمان ها القا کنند ولی انشاءالله که دست نامریی امام زمان(عج) این فتنه گرها را از روی زمین جمع کند و به شما نوید می دهم و باری وعده خدا بوده که روزی این فسادها و فتنه ها و دروغ ها و ریا دنیا را خواهد گرفت ولی خدا وعده داده که: "و نرید وان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم وارثین" خواهد شد و همرنگ جامعه بی دین شدن راه به بیراهه است.

نظرتان در مورد رابطه با آمریکا چیست؟

آمریکا ام الفساد قرن است و به گفته رهبری هرگز قابل اعتماد نیست و ما دوست داریم با همه کشورها ارتباط مسلمت آمیز و صادقانه داشته باشیم ولی آمریکا راست نمی گوید و قابل اعتماد نیست.

مسئله ای که رهبری در مورد آن در چند وقت اخیر تاکید دارد مسئله نفوذ در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیرنده نظام است به نظر شما غرب چگونه این کار را انجام می دهد؟

من معتقدم ، کسانی که سال های سال بر علیه آنها مبارزه و جهاد کردند و شهید دادند و چنان چه  عزیزانی داریم که الان در منازل خود حتی برای نفس کشیدن مشکل دارند و نیاز به اکسیژن دارند که این ها نتیجه حقه بازی های آمریکا است و این عزیزان برای فرهنگ اسلامی و جلوگیری از خواسته های آمریکا و سیاسی کاری های آمریکا چنین شدند و این ها حاصل کارهای آمریکا در مبارزه با ایران بوده است و هنوز پیکر بسیاری از جوانان ما در زیر خاکهای عراق است و با راه پیدا کردن و سیاسیون آمریکا به کشور و رسوخ در بین سیاسیون و دولت مردان ما، کشور ما رو به بهبودی نخواهد رفت، مگر در افغانستان یا در عراق، آمریکا نیامد آنها را آباد کند، به اسم دفاع از مردم آنها آمد ولی چه شد، غیرت مردم مسلمان کجا رفت، وقتی که یک نفر سربازآمریکایی به خانواده مسلمان حمله می کند و داخل خانه مرد خانه را می کشد و به فرزند و زن تجاوز می کند این حاصل حضور آمریکا در هر منطقه است و اگر این نفوذ در بین سیاست مداران ما انجا می گیرد از این 37 سال انقلاب غیر از خون های هدر رفته  و غم و اندوه چیزی عایدمان نخواهد شد.

مهمترین خطری که انقلاب را تهدید می کند چیست؟

به نظرم حضور بیگانگان در کشور ماست یعنی به هدر رفتن همه زحمات امام، رهبری، مردم است و اگر قرار بر این نفوذ و برگشت به زمان طاغوت و ناهنجاری ها و بی دینی ها و فسادها باشد که این ها در آن زمان بود و ما برای چه انقلاب کردیم.

نظرتان در مورد آقای هاشمی رفسنجانی چیست؟

خط قرمز ها را از من نپرسید من در مورد ایشان جواب نمی دهم.

نظرتان در مورد علی لاریجانی چیست؟

خیلی از کارهای ایشان خوب است ولی برخی از کارهای ایشان را من به عنوان یک منتقد سیاسی ایراد می گیرم.

نظرتان در مورد احمدی نژاد چیست؟

معتقدم ایشان کشور ما را به هم زد و ایشان بر تمام وضعیت سیاسی، حتی اقتصادی و تمام حوزه ها و بخش های کشور را تاثیر گذاشت وقتی 11 روز در خانه نشست،  دستور رهبری مبنی برنبودن مشایی، چرا به این حرف گوش نداد و چرا تنش و دودستگی در کشور بیندازد و به نظرم عامل فتنه اصلی آقای احمدی نژاد و دار و دسته اش هستند.

نظرتان در مورد آقای روحانی چیست؟

ایشان همیشه به رهبری به احترام نگاه می کنند و هدفش پیش برد اهداف خوب در حوزه های مختلف در کشور است و هر چه از ایشان دیدم نکته های مثبت بوده است.

نظرتان در مورد فتنه 88 چیست؟

چیزی که در چهار چوب قانون نباشد من قبول ندارم و سوال خط قرمز نپرسید.

خط قرمز شما در سیاست چیست؟

خط قرمز من ولایت فقیه و رهبری است.

از طایفتون چه انتظاری دارید؟

همه را جمع کردم و اعلام کردم که دوباره طایفه بازی را مثل دیگران نکنید و اگر لیاقت و شایستگی و توان دارم به من رای بدهید، واپس گرایی و تحجر و عقب ماندگی باعث نابودی استان و به وجود آمدن وضعیت نامطلوب در این استان شده است و اگر تشخیص می دهید که اعظم محمدی نیا بی لیاقت است و توان مجلس رفتن ندارد و حقش نیست و اگر برود چهار سال از عمر جوان ها دوباره تلف می کند و باعث سرخوردگی مردم می شود ولی چون از طایفه من است باعث سربلندی ما می شود و خانم و ضعیفه ای است و می خواهیم کمکش کنیم نه خیر من شیر زنی از شیر زنان لرستان هستم و آگاه به مسائل سیاسی هستم و حقوقی و آگاه به درد مردم هستم و توان را در خودم دیدم که به عنوان نماتنده مقتدر باشم و یک بار مصرف نباشم.

اگر رای بیاورید شما مدیر کل ها را انتخاب می کنید؟

مدیر کل های تواننمند که به دنبال سیاسی کاری نیستند، در پست خود باقی می مانند ولی مدیر کل هایی که تنش سیاسی در شهر ایجاد کنند و در استان ما باعث چالش هایی شوند آنها عوض می شوند.

اعظم محمدی نیا

این دخالت در کار استاندار نیست؟

نه دخالت نیست و من مخالف کارهای اجرایی نمایندگان بودم و معتقدم اگر ما کنار بایستیم و دخالت نکنیم این نمی شود، باید با مشورت مدیر کل های موجودی که لایق هستند را نگاه داشت  ولی الان اداره کل یک استان که تعداد زیادی در آن حوزه کاری هستند دارد تکروی و تک خوری می کند و سیاسی کاری می کند باید عوض شود.

 مدیران سیاسی باید جابه جا شوند و مدیران توانمند و دلسوز و راه بلد و باتجربه (از هر طیف که باشند مهم نیست) باید روی کار بیایند، سیاسی کاری بس است و چقدر باید به مردم به نام خدمت دروغ بگوییم.

برآورد هزینه ای کردید که تا الان چقدر خرج کردم؟

در دور قبل من هزینه ام خیلی کمتر از دیگران بود و حدود 450 میلیون خرج کردم و این دوره دو سه برابر خواهد بود.

یعنی یک میلیارد تومان؟

نه یک میلیارد که نه البته خرج زیاد است ولی من خرج هایم را کرده ام و منزل به منزل و روستا به روستا تا آخرین و دور افتاده ترین روستاهای حوزه خرم آباد و نفر به نفر و شبانه روز رفتم و اگر به عکس چهار سال من نگاه کنید و آن را با الان مقایسه کنید بعضی ها فکر می کنند این عکس تبلیغاتی که مال چهار سال من است عکس یکی از خانواده است، ولی اثر تلاش شبانه روزی من است و چون دوره قبل فرصت نداشتم و کل زمان من از زمان ثبت نام تا پایان انتخابات 35 روز بود که 30 هزار رای آوردم و چهارم شدم که حتی دوستان من در مجلس و هیئت رییسه مجلس می گفتند شما پدیده در غرب کشور بودید با آن که فرصت معرفی خودم را نداشتم.

دور قبل تمام هزینه از خودتان بود یا از کسی کمک گرفتید؟

یک ریال از کسی کمک نگرفتم و پیشنهادهای زیادی داشتم و روز های آخر با سامسونت پر از پول به مراجعه می کردند که ما 16 هزار رای شمرده شده برای شما داریم و این موج ایجاد شده به نفع شماست و برد حتما با شماست، با توجه به این که شما یک خانم هستید و نظر خانم ها و آقایان روی شماست ما می خواهیم شما را حمایت کنیم و این پیشنهاد از طرف حزب بود و لیست آورده بود و می گفت به شرطی که فرماندار و مدیر کل ها را طبق این لیست بگذاری،  باید زیر این لیست با اثر انگشت امضا کنی و ما حاضریم هر نوع خدمتی به شما بکنیم.

 یکی از این ها خیلی توپش پر بود و می گفت 16 هزار رای برای تو داریم و برای تو بالن هوا می کنیم و کارهای دیگر می کنیم فقط شما زیر این برگه را امضا کنید ولی من هرگز وام دار هیچ گروه و هیچ حزبی نخواهم شد.

اعلام کنید اگر حزبی یا گروهی در کل کشور یک امضا و یک اثر انگشت از من دارد اعلام کند و تمام هزینه ها از خودم است و یک ریال از هیچ حزب و شخص و گروهی دریافت نکردم.

من الان با دست خالی و خانه به خانه کار کردم و هزینه های خود را دور قبل انجام دادم و خودم را معرفی کردم و هزینه آن چنانی ندارم. بله هزینه ها الان دو یا سه برابر شده است و هزینه بنر و کارت ویزیت سه برابر شده است.

کاندیداهایی بوده که در خرم آباد به من گفت من فقط 5 میلیارد فقط برای خرید رای و کارهای انتخاباتی کنار گذاشته ام و اگر لازم باشد اسمش را می آورم.

الان نمی گویید؟

نه

معتقدید که کارتل های قدرت و ثروت در انتخابات لرستان ورود می کنند؟

بله هستند ولی دوره آنها تمام شده است و الان سه مسئله و مقوله خیلی مهم در انتخابات لرستان تاثیر گذار هستند که متاسفانه اگر پیگیری کنید و به وضعیت موجود نگاه کنیدآنها را می بینید که معضل اصلی عقب ماندگی لرستان هستند.

یکی مسئله قوم قبیله بازی است و هنوز ادامه دارد و می بینید که همایش ایل و فلان طایفه یا همایش ایل و طایفه حزبی را می بینید و حتی داریم احزاب سیاسی را هم قبیله ای می کنیم.

 این تحجر و واپس گرایی و عقب ماندگی تا به کی باید ادامه داشته باشد که در دهمین دوره انتخابات مجلس هم بزرگان بنشینند و قسم یاد کنند که غیر از طایفه خودشان به کسی رای ندهند و بزرگان و افراد متنفذ نباید دیگر این خیانت را  به جوانان و بیکاران و کارخانه های خاموش و زنان و به مردان دوباره انجام دهند.

 این قوم و قبیله بازی مشکل حاد برای استان شده است بنده خودم یکی از زنان عشایر و دارای قوم و قبیله ای هستم ولی در عصر نانوتکنولوژی خیانت است بگوییم چه کسی از طایفه ماست تا به او رای بدهیم.

تا چند دوره ما این طایفه ها را بفرستیم و کدام طایفه مانده که دیگر به مجلس نرفته باشد و هر کدام از طوایف به نوعی اقوام خود را فرستاده اند، طایفه ای نمانده که دیگر به مجلس نرفته باشد و اگر به طایفه خود هم خدمت می کردند و کارخانه هایی در آنجا احداث می کردند و کارهای عمرانی و اشتغال زایی انجام می دادند در کنار طایفه آنها طوایف دیگر هم به کارگیری می شدند، پس باید در استان متوجه شویم که طایفه گرایی به هیچ وجه کاربردی ندارد و تا نماینده کارآمد نباشد و وکیل همه طوایف و قومیت ها نباشد کاری از پیش نخواهد برد و این وضعیت تحجری که در استان ما ایجاد کردند فرزندان ما هم وارد این بازی طایفه گرایی شوند و بین اقوام و قبیله ها جدایی افکندند در حالی که در قرآن داریم که ما شما رابه این سبب از طوایف و قبایل قرار داریم که یکدیگر را از هم بازشناسید  و به تحقیق که پرهیزکارترین شما و با تقواترین شما پیش خدا عزیز است و گر نه هیچ فرقی بین طوایف نیست.

مقوله دوم باند بازی، حزب بازی و گروه بازی است که بیشترین ضربه را به استان زده است و متاسفانه دلالان سیاسی باز هم در صدد این کار هستندتا برای دهمین دوره بزرگترین ضربه را به پیکره جامعه و فرهنگ ما بزنند و بعد از آن با دست خالی از مجلس برگردانند.

مقوله سوم شام و نهارهایی است که کاندیداها می دهند. در منطقه دوره چگنی که دایی های من آنجا هستند یکی از آنها 60 گوساله برای تبلیغات و شام و نهار خریده بود و تا زمانی که شام خورها و کسانی که بر سر سفره کاندید می نشینند به این کار ادامه دهند و خرید و فروش رای در شهر ما باشد و تا زمانی که کارت شارژ یک رای برای کاندید شود چیزی که عوض دارد گله ندارد.

کاندیدی که این همه هزینه کند وقتی به مجلس برود باید هزینه خود را درآورد و من به آقایی زنگ زدم و گفتم فلان منطقه خیلی مشکلات و فقر و فلاکت دارد و تو نماینده مجلس هستی وی گفت خانم محمدی من آنجا شام دادم پول دادم رای خریدم ولی به من رای ندادند و این نماینده می گوید مردم من را انتخاب نکردند و با پول به من رای دادند با شام انتخاب شدم و جدانش هم راحت است و اگر در این 4 سال هم کاری انجام ندهد از لحاظ وجدانی راحت است.

اعظم محمدی نیا

شما شام و نهار نمی دهید؟

هرگز نه شام و نهار دادم و نه می دهم و نه خواهم داد و نه رای می خرم و نه کارت شارژ می دهم و مردم باید به لیاقت من رای دهند.

شعار انتخاباتی شما چیست؟

شعار من بی شعاری است و زمانی که ثبت نام کردم سیاست خودم را اعلام کردم و گفتم: همگام با رهبر، همسو با دولت، خدمتگزار مردم

رنگ انتخاباتی هم دارد؟

آبی فیروزه ای

به نظرتان مهمترین دلایل محرومیت استان لرستان در چیست؟

سه مقوله خاص که در بالا گفتم. سیاسی کاری با سیاست مداری دو مقوله کاملا از هم جداست و شما مستحضرید که آقای بروجردی چند دوره است که به مجلس می روند و در دوره رییس جمهور قبلی همراه او بود، در دوره این رییس جمهور هم همراه ایشان است و همراه با تیم مذاکره کننده و آقای ظریف است و کسی در مجلس متوجه نشد که آقای بروجردی کدام حزب و جناح است و همه او را قبول دارند و دولت او را قبول دارند و اگر ما سیاست مدار خوبی باشیم دوباره استان ما در ته جدول بیکاری قرار نمی گیرد و سه مشکل اصلی ما این است که نمایندگان ما به دنبال کارهای حاشیه ای بودند که ربطی به نماینده ندارد و من به وزیر کشاورزی دولت قبل گفتم شما بی عدالت ترین وزیر کشاورزی هستید، چرا به کشاورزی استان ما توجهی نکریدید، یک بشکه نفت گران تر است یا یک بشکه گردو.

 به او گفتم چرا  نیم نگاهی از لحاظ باغداری و یا از ناحیه کشاورزی به ما نکردید، 25 درصد از درآمد استان ما از کشاورزی است و 20 درصد مردم ما کشاورز هستند و مردمان کشاورز ما دارند به دولت سوبسید می دهند چون کود،تراکتور،  بذر، زمین و رنج بردن از خودشان است و به کمترین قیمت به دولت می فروشند و این سوبسید و کمک به دولت است، در صورتی که حاصل دسترنج کشاورز در روز سه وعده غذایی همه ملت ایران است آیا برنامه ای برای کشاورزان لرستان نبود اجرا کنید و تحصیلاتی نبود اجرا کنید به ما هم بدهید و وسایل مکانیزه هم نبود در اختیار ما بدهید چرا بی عدالتی کردید و دم از حکومت علی می زنید ولی خبری از عدالت نیست ، گفت خانم محمدی در طول دو دوره وزارت من تنها درخواست نماینده شما از من فقط عوض کردن مدیر کل بوده نه تحصیلات و نه ایجاد محیط امن برای کشاورزی و ما چه می دانیم شما چه آب و خاکی دارید و چه درخواستی دارید و چه مشکلاتی دارید روستاییان شما چه کمبود هایی دارند.

 نماینده یعنی رییس جمهور یک شهر و وقتی درگیر مسائل حاشیه ای و عوض کردن مدیر کل و عوض کردن کارمند باشد4  سال تمام می شود، چه زمان می خواهند خدمتگزار شهر شود پس مشکل اصلی شهر درگیر بودن نمایندگان به مسائل حاشیه ای و غایب بودنشان در فصل بودجه ریزی است که باید از مردم دفاع کنند و مدافع حقوق ما باشند.

نماینده باید کارشناسی شده بودجه درخواستیش نوشته شده باشد، و فصل بودجه فقط برود و دفاع کند که مثلا در بخش کشاورزی، در بخش فرهنگی و حل معضل بیکاری و ... این مقدار بودجه نیاز دارم و در زمان بودجه ریزی باید از ثانیه به ثانیه استفاده کند و از تمام زمان استفاده لازم را ببرد نه این که در مدینه و مکه باشد و نباید غایب باشد و مشغول کارهای حاشیه ای در استان باشد و فصل بودجه ریزی فرصتی طلایی است که مانند نمایندگان اصفهان ده درصد کل بودجه ایران را به خود اختصاص می دهند.

عملکرد استاندار لرستان را چگونه ارزیابی می کنید؟

در این مورد حرف های زیادی دارم اما فعلا حرف نمی زنم و یک مصاحبه کامل برای عملکرد مسئولان مختلف در حوزه های متفاوت استان لرستان می خواهم.

یکی از بحث هایی که در مورد شما مطرح می شود بحث 180مقاله ISI  است که در تبلیغات شما مطرح است در این مورد توضیحی دارید؟

تمام رانت خوارها رانت خواریشان برای مردم شبهه نیست، خرید کارخانه ها به دست کسانی که مسئول ما بودند و معلم و همکار ما بودند برای مردم شبهه نیست، 4 سال 4 سال رفتن به مجلس و برای مردم کار نکردن شبهه نیست و به کارهایی که نمایندگان دست بزنند مانند عوض کردن معلم و آبدارچی برای مردم شبهه نیست، ولی وجود یک کلمه ASI به جای  ISI شده یک معضل بزرگ برای استان است که خانم  اعظم محمدی نیا که می خواهد نماینده شود اینجا نوشته چند مقاله ASI دارم که فقط یک حرف در آن به اشتباه جابه جا شده است.

پس شما 180 مقاله ISI دارید؟

نه من 500 مقاله خاص نوشته شده آماده دارم ولی  ISI نیست.

چند تا ISI دارید؟

خیلی دارم ولی 180 تا نیست و در آنجا نوشتم چند مقاله ISI و 180 مقاله خوانده شده و چاپ شده در روزنامه ها دارم که

البته الان من بیش از 500 مقاله آماده در زمینه های مختلف از جمله اقتصاد فرهنگ و انتقادی سیاسی و اجتماعی و امور بانوان دارم.

اگر به مجلس بروید به کدام کمیسیون می روید؟

به شما قول می دهم عضو کمیسیون اقتصادی می شوم و خود مجلس به نماینده دستور داده 9 مشاور در زمینه های مختلف بگیرند و درست است که بنده از لحاظ سیاسی دست متبحری دارم اما همه چیز را همگان دانند، در زمینه فرهنگی یا زمینه هایی نیاز به  مشاور دارم، نه مشاورهایی که آقایان دارند که اگر بروید و ببینید کسانی که وابستگی به آنها دارند را به عنوان مشاور گرفتم و من از تئوریسین ها و متخصصین آگاه به مسائل استفاده خواهم کرد.

اعظم محمدی نیا

به کدام فراکسیون می روید؟

فراکسیون مستقلین

بحثی که به عنوان تخریب علیه شما استفاده می شود حضور شما در فاتحه خوانی هاست توضیح می دهید؟

من خدمت تمام همشهری هایم عرض می کنم که من یک خانم سیاسی هستم و الان هم که آقایان در تبلیغات به وزیر پرس و پو معروف هستند چرا من انجام ندهم که دور قبل نمی کردم و به من می گفتند برو فاتحه خوانی می گفتم  این دوره قرن نانوتکنولوژی است و این حرف ها دمده شده است، و به من می گفتند برو بزرگان مناطق را ببین و می گفتم الان قرن نانوتکنولوژی دیگر بحث این حرف ها نیست، و دور قبل از همه عقب افتادم چون فاتحه خوانی و خیلی از کارهایی که آقایان انجام می دادند و من انجام نمی دادم و می گفتم باید انتخاب از سر صداقت و لیاقت شخص باشد ولی دیدم خیلی عقب افتادم.

 این دور پا به پای رقبا در مرسمات مذهبی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و عزاداری شرکت کردم و به عنوان یک پوئن مثبت و به عنوان یک نقطه مثبت است که من در بین مردم حضور دارم، این که منفی نیست و فقط رقبا این مسئله برایشان حسادت شده است و گرنه من با چادر حضرت زهرا(س) (چون من کنیز حضرت هستم) سر تا پا پوشیده دست ها زیر چادر در حضور آقایان عرض تسلیت بگویم، آیا تعادل خاورمیانه به هم می خورد و من بی دین می شوم و بی مذهب می شوم.من یک خانم سیاسی هستم و باید در محافل حضور پیدا کنم.

 یک نفر به من می گوید که من 20 میلیون به فلان نماینده کمک کردم و ماشینم سه ماه در خدمت آنها بود و من پرسیدم چرا مگر ایشان چه خدمت شایانی برای استان کرده که شما چنینی کاری برای ایشان کرده ای، به من گفت چون به فاتحه پدرم آمد.

 پس وقتی خواسته مردم ما این باشد که در مراسمات آنها شرکت کنیم پس من هم تا همیشه شرکت خواهم کرد و اگر تا الان هم شرکت نکرده ام، عذر خواهی می کنم و از همه همشهری هایی که در فاتحه خوانی های آنها شرکت نکردم معذرت می خواهم که از این به بعد در فاتحه خوانی آنها شرکت می کنم و احترام می گذارم به رسم و رسومات آنها.

سوابق مدیریتی تان را بگویید؟

من مدرس دانشگاه در دانشگاه های مختلف بودم و در دانشگاه ملی و همه دانشگاه ها کد استادی دارم و از سال 1384 که مدرک فوق لیسانس گرفتم تدریس دروس عمومی و خصوصی فلسفه و منطق و عرفان و ادیان را دارم و به عنوان مدرسی که همیشه دعوت به کار می شدم و معاونت دانشکده نفت در دانشگاه آزاد ماهشهر به عنوان مشاور رییس دانشگاه بودم.

به عنوان رییس استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان بودم و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش بودم.

اگر به عنوان نماینده انتخاب شوید گزارش عملکرد فصلی خواهید داد؟

بله من حاضرم در هرجایی گزارش عملکرد بدهم.

شما دور قبل در دور دوم از کسی حمایت کردید؟

بنده دور قبل از هیچ کدام از نمایندگان حمایت نکردم و نه در جلسه ای حضور پیدا کردم و نه برگه ای دادم و حتی من 300 هزار برگه پخش کردم که بنده اعظم محمدی نیا از هیچ کس از این دو نفر حمایت علنی نکردم و نمی کنم.

ولی متاسفانه دروغ هایی از جانب من گفتند و حتی یکی از آنها دست یک نفر را در منطقه سپیددشت بالا می برد و می گوید این شوهر خانم اعظم محمدی نیاست و با ما همراه است در حالی که ما از دست وضعیت موجود از خرم آباد بیرون رفته بودیم، که کمتر مزاحم ما شوند چون با قرآن می آمدند که شما در یک جلسه ای که تنها ده نفر حضور داشته باشند حضور پیدا کن و بگو من حامی فلانی هستم ولی من نرفتم و گفته ام که تنها حضور شخص بنده( نه خانواده و بستگانم) نشانه حمایت من است و من حمایتی نکردم و رای بنده هم مخفی بود.

من بعد از دور قبل انتخابات رنج های بسیاری کشیدم و مشکلات زیادی تحمل کردم، بعد از این که به من پیشنهاد پست، مقام و پول دادند و از من خواستند کنار بکشم یا این که با فلان نماینده ائتلاف کنم و من قبول نکردم رنج هایی به من وارد کردند.

وقتی من در خانه نبودم به خانه من آمدند و در حالی که پول نقد هم در خانه بود به پول ها دست نزدند و آلبوم عکس و کامپیوتر و کاغذهای من را دزدیدند و من را تهدید می کنند که آلبوم عکس های شما  در دست ما است و ما آبرو و حیثیت تو را می بریم و اگر می خواهی آبرویت را می بریم و کسانی که کارکشته سیاسی هستند و مانند اختاپوس به این استان دست انداختند و دلالان سیاسی هستند کاری برای مردم نمی کنند به نام من روی دیوار سپاه و محافل عمومی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی  به نام من  شعارهایی مانندی اعظم محمدی نیا 100 درصد یا شیرزن لرستان را نوشتند تا به عنوان یک جرم محرز برای من ثابت شود (بنده که اولین زن رییس شورای حل اختلاف در کشور بودم و باید بعد از چند سال آگاه به مسائل حقوقی باشم و چطور این جرم را برای خودم به وجود می آورم که باعث رد صلاحیت من شود) و دادگاه شعبه 9 دادگستری گلدشت من را احضار کرد که چرا این کار را کردید و پرونده ای قطور با عکس و فیلم برای من درست کردند و بعد از چند بار رفتن من و توضیحات این پرونده مختومه شد.

دوباره از راههای دیگر وارد شدند و این بار حراست شهرداری با همدستی حقوقی من را در شعبه 6 دادگستری شکایت کرد ( شما بپرسید که حراست شهرداری طرفدار کیست و به چه اسمی است) که به نام دیوارنویسی و تخریب اموال عمومی من را شکایت کردند در حالی که نام همه کاندیداهای دیگر هم روی دیوارها هست ولی از هیچ کس شکایتی نشد و اگر عدالت باشد باید برای همه باشد و از همه شکایت شود و حتی تحقیق و تفحص را به پلیس امنیت دادند و من را جلب کردند در حالی که باید ابتدا احضار و سپس اخطار و بعد جلب کنند و بعد از آن من و بچه هایم را تهدید به مرگ کردند و این پرونده مختوم شد و حتی یک نفر را اجیر کردند و من را به آدم ربایی متهم کردند که به دستور من آدم ربایی در شب دهم عاشورا انجام شده است و این پرونده هم به لطف خدا پس از رسوایی این شخص مختومه شد و مشخص شد فامیل یکی از رقبای من بود و سه ماشین درب کلانتری 12 پشت بازار منتظر ایشان بودند و ایشان را حمایت می کردند.

دیگر این قدر به پاسگاه و دادگاه رفته ام دیگر خجالت می کشم.

حتی پرونده 23 ساله کاری من در آموزش و پرورش دزدیدند که من الان پرونده ای ندارم.

سخن پایانی؟

به تمام اهل رسانه و خبرنگاران و افراد متنفذ پیشنهاد می کنم یک جانبه نگر نباشند و تک حزبی عمل نکنند و به خاطر کسی که مورد نظر خودشان است دروغ ننویسند و تا از خود شخص نپرسیدند ننویسند که وی کدام حزب است و بدانیم صداقت بهترین سیاست است و رمز موفقیت صداقت است و رمز عاقبت به خیری در خانواده هم فقط صداقت است و من وقتی از نمایندگان استان های دیگر که چند بار توسط مردم انتخاب شده اند رمز موفقیتشان را می پرسم می گویند فقط وعد ها و دروغ و قول های سیاسی است که باعث می شود نمایندگان یکبار مصرف شوند و شما دیدید به عینه که مثلا فلان نماینده گفت من فلان گروه هستم و حتی دستبند آن رنگی هم به دست بست ولی رفت در کمیسیون های دیگر عضو شد.

به یاری خدا و به لطف خود خداوند و به نام قدیسه عالم حضرت زهرا با اقتدار ایستاده ام وپیروز میدان خواهم شد تیر و ترکش های آنها اثر نخواهد کرد. و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین.


انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ایرانی

    ایشون در حد نمایندگی نیست. قدرت بیانش زیر صفر هست. شما به گفته خودت بیش از یک میلیارد هزینه میکنی ولی در حقیقت خیلی بیشتر از این حرفا خرج کردی و خواهی کرد مگه مجلس چقد میخواد به شما حقوق بده . پس معلومه که نیت پلید داری. مردم باید واقع بین باشند و تحت تاثیر این حرفا قرار نگیرند

    • ناشناس

      خواهشاً با دکتر ویسکرمی مقایسه فرمایید، هرچند قابل مقایسه هم نیستن!
      ویسکرمی 30 میلیون هزینه کرده بود... ماشالله حاج خانوم این دوره خیز برداشتن برای میلیاردی!!! از کجا میارید با این حقوق!

    • هومن

      ایشاالله این بارفقط اعظم محمدی نیا

    • بیرانوند

      ماها لیاقت پیشرفت نداریم وقتی حرمت هیچ کس نمیزاریم تاکسی مصاحبه میکنه بدون اینکه بخونیم برضدش حرف میزنیم فقط یک باربه شیرزن لرستان اعتمادکنیم من که قصدرای دادن نداشتم ولی این باربه خانم محمدی نیا رای میدهم طایفه بیرانوند مثل کوه تاآخرش ازشماحمایت میکنه

    • ناشناس

      این بارهمه دست به دست هم بدهیم شیرزن لرستان بفرستیم مجلس توی غرب کشور شاکار کنیم فقط اعطم محمدی نیا

  • صراحت

    باسلام وآرزوی موفقیت برای کاندیداهایی که باصداقت پادرعرصه انتخاب شدن گذاشته اند.
    واما خانم اعظم محمدی نیا میزان صداقت خودرا درپاسخ به سوالات لرستان خبر به منصه ظهوررساندند!!!بخصوص آنجاکه حاضرنیست درخصوص آقای هاشمی رفسنجانی وجریان فتنه اظهارنظرکند ولی درخصوص آقای احمدی نژاد چگونه آتشبار سنگین میریزد ومنهدم میکند!!!ویادرخصوص آقای روحانی ودولتش چگونه تعریف وتمجید ونقل باران میکند وبعدمیگویدمستقل هستم ودرخصوص خط قرمزها از من سوال نکنید؟؟!!!
    میزان واقعیت گویی اش درخصوص پیشنهاد میلیاردی و معاونت وزارت خانه به ایشان برای کناره گیری از انتخابات هم خیلی مایه مسرت وخنده فراوان شد

  • بیرانوند

    تو سایت آقا محمدی عکس حمایت پسرت هست چرا دروغ می گی

  • احمدرضا

    با سلام خدمت شما و همه خوانندگان عزیزم با توجه به شناختی که از ایشان دارم و به عبارتی با ایشان زندگی کرده ام بعنوان فامیل ایشان و کسی که چندساله برای انتخابات در کنارش بوده ام تمامی حرفهایش را تکذیب می کنم . مطمئن هستم همه اش وارونه و برعکس می باشد. خیلی حرف برای گفتن دارم. اما بعد از انتخابات آنها را خواهم گفت.

  • حسین

    خانم اعظم محمدی نیا ، به تمام مقدسات عالم من طرفدارت بودم و میخواستم به شما رای بدهم اما با این مصاحبه ات نه تنها رای نمی دهم بلکه دوست ندارم رای بیاوری . لطف کمی به مصاحبه ات فکر کن . خدا خواست این مصاحبه ات را بخوانیم .

  • محمد

    نظرتان در مورد فتنه 88 چیست؟

    چیزی که در چهار چوب قانون نباشد من قبول ندارم و سوال خط قرمز نپرسید./////////آخه مادر من نمیشه هم خداروداشت هم خرما..ربری گفته خواص موضعشون رودرموردفتنه 88 مشخص کننداونوقت شماصحبت کردن درموردهاشمی وفتنه ی88 روخط قرمز خودت میدونی ؟با این حال مدیراستعدادهای درخشان هم بودی ؟فرداکه بری مجلس هم حتما میخوای هی خط قرمز براخودت درست کنی وحق مردم روهم یواش یواش بذاری پشت خط قرمز..شایدخودت هم بشی خط قرمز...این شال آبی چیه؟انتخابات ریاست جمهوریه؟درشان هیچ کس نسیت وارد این رنگ بازی بشه شماکه ازشهدا دم میزنی مواضعت روشهدایی بگیر..خط قرمزهاتم بارهبری تنظیم بفرما..*صبغۀ الله ومن احسن من الله صبغۀ ونحن له عابدون*(سوره بقره 138)

  • محمد

    اولین ویژگی یک نماینده شجاعته نه خط قرمزطراحی که نتیجه اش مه آلودموندن فضا واستفاده ی رانت خوارانه...شماکه باهمه خوبی دولت هم که خوبه براچی میخوای بری مجلس ؟برای کمک بیشتربه دولت باعدم نظارت

  • ناشناس

    شمای که حامی دولتی هستی با این وضعیت اقتصادی نرفتن بهتر است

  • همشهری

    باسلام... به نظر بنده حرف های ضد و نقیض در مصاحبه ایشان کاملا مشهود است.از یه طرف میگه نمایندگان قبلی در عزل و نصب ها دخالت کردن...بعد خودش میگه در عزل و نصب ها دخالت میکنم.میگه مستقلم. از طرفی هم همسو و طرفدار دولته.میگه به طایفه بازی اعتقاد ندارم عصر تکنولوزیه .بعدعذرخواهی میکنه که بعضی از مراسمات به قول خودش پرس و پو رو شرکت نکرده و.....نظر مثبتی روی ایشون داشتم ولی با این مصاحبه کاملا نظرم برگشت.از طرفی از سایت لرستان خبر تشکر میکنم برا این مصاحبه ها جهت شناخت بیشتر کاندیداها.

    • ناشناس

      خانومی که میخای برای ما قانون گذاری کنی... کدوم قانون گفته از سال ها پیش خونه بخونه برو برا تبلیغ!!!
      رفسنجانی از کی تاحالا شده خط قرمز! جای تاسفه که کاندید ما برای جمع کردن چهار رای بیشتر میترسه واقعیتی که لبوفروش هم از اون باخبر هست رو کتمان کنه!

  • رضا

    نظرت در مورد آقای احمدی نژاد جای تاسف دارد

  • جمال

    ما جهت برون رفت از مشکلات کلان استان نیاز به یک نماینده قوی بمعلومات ودانش بابا نیاز داریم،بااین کاندیداهای ضعیف به جائی نمی رسیم،

  • ali

    خانم محمدی نیا این مصاحبه تیرخلاصی بئذ بر پیکره و وجهه سیاسی و اخلاقی خودت ...
    اومدی به حریف گل بزنی 6تا بخودت زدی
    تو با هیچ طیف اصلاح طلبی حرف نزدی؟
    البته زمانی که پسرتون رو شناحتم شمارو هم شناحتم چون تربیت شده شما بوده ...
    شما که نمیتونین حرف بزنین حداقل 4تا مشاور درس درمون بگیر که حرف زدند و ایجاد موج انتخاباتی رو بادت بده
    همون کتاب چرا سیاستنداران دروغ میگویند ترجمه یاسر خورشیدوند همتبار و همشهری عزیز ماست که ایشون طی یکبیانیه بشدت از مردم بابت هدیه دادن این کتاب به شما ابراز تاسف کرده .
    من صراحتا شمارو ارجاع میدم به دکتر محمد جواد سعدی پور در ان جلسه خصوصی و حرفهایی که در کنار پسر و شوهرتان و دیگر دوستان گفته و زده شد ...
    شرم سیاسی ندارین حداقل شرم انسانی یا شرم ....
    العاقل و بالاشاره
    بازی سیاست جای توپ جمع کن های سیاسی مثل شما نیست

  • پویان

    سلام
    من کار زیادی با سخنان ایشون نداشته و ندارم اما لازم میدونم چندتا نکته رو به ایشون در مورد آقای دکتر احمدی نژاد بیان کنم
    اول اینکه شما حتی نتونستین منتخب همشهریانتان باشید درصورتی که احمدی نزاد نزدیک 25 میلیون رای کسب کردند
    و دوم اینکه خود شما سال 88 چندین بار از شخص بنده درخواست کردین که ملاقات حضوری با آقای احمدی نژاد براتون جور کنم و در سفر استانی خودتان و دخترشما یعنی فرشته خانم تا کوهدشت هم امدین تا بتوانین با دکتر احمدی نژاد ملاقات کنید
    سرکار خانم محمدی مقالات شما در حمایت از سیاست های فقر زدایی احمدی نژد هنوز هست و می تواتنم آنها را در اختیار خبرلرستان بگذارم بهتر است برای رای کسب کردند دست به هرکاری نزنید و جوری رفتار نکنید که انگار حامی دولت و اصلاحات هستین
    سرکار خانم لیست حامیان دولت و اصلاحات بسته شده است و شما جز هیچ کدام نبوده و نیستین پس الکی خودتان را به دیگران نچسبانید و بهتر است به امور خودتون مشغول باشین نه ایرادات احمدی نزاد

  • حمید

    مصاجبه این خانم مرا یاد یکی از مدیران کنونی استان انداخت که در دولت احمدی نزاد منصوب شد و حالا برای ماندن در پست مصاحبه می کند که در دولت قبلی به خانمها جفا شد و این در حالیست که خودش تا حالا یک خانم را به عنوان معون و رئیس شعبه منصوب نکرده متنفرم از این دغل بازیها.

  • طالب

    واقعا دفاع کردنشون از رروحانی همه چیزومشخص کر د آیا اگر احمدی نژاد الان رییس جمهور بودن بازهم اینجوری نظر میدادن درمورد هاشمی هو که فاجعه بود

  • ایثار

    هرچند که بنده در اصفهان زندگی میکنم ولی همیشه در انتخابات به خرم آباد می آیم ودوست دارم در سرنوشت شهرم سهیم باشم.با خواندن صحبتهای این خانم واطلاعاتی که از دوستان گرفتم ،امشب را با سردرد طی میکنم وواقعا متاسفم که اشخاصی مثل ایشان خود را لایق نمایندگی مردم فهیم ودوست داشتنی خرم آباد میدانند.واقعا ایشان به کارهای منزل بپردازند وبچه ها را بزرگ کنند.مجلس در راس همه امور است

  • سامان

    ب نظر شماکدام رقیب میاد ب رقیبش بگه من میخوام 5 میلیارد رای بخرم....

  • amir

    استاد ،انگلیسی اسم ایشون را تایپ کنید 0مقاله انگلیسی نداره برسد به isi

    • شیرزن لرستان

      واقعا بابت بعضی نظرات متاسف شدم.خانم محمدی بدونید که حامی زیاد داری و حرفهای این حسوداناز خدا بی خبر رو ندیده بگیر و واگذارشون کن به خدا.
      خانم محمدی نیا شما اولی،تا کور شود هرآن کس که نتواند دید
      نفست گرم و رسا با این مصاحبه ای که شجاعانه و بی نظیر بود طوری که رقبا احساس خطر بیشتری کردند وتند و تند پیام میذرن بر علیه شما اما بدونید همینها پوین های مثبتی برای شماستو نشان از قدرت نافذ شما وترس اینان دارد
      تک رای فقط خودت

    • علی

      خودشون هم لطف کردن به خودشون لقب شیر زن رو اعطا کردن خخخخخ

  • احمد.س

    به خداوند سوگند می خورم اگر مردم تمام جوانب ایشان از نظرطرز بیان، اطلاعات اقتصادی ،اجتماعی ،سیاسی و......
    سطح سواد(مدرک بی محتوا دانشگاه ....)اطلاع یابندهزاررای(آن 1000رای برای اقوام درجه یک)بیشتر کسب نمی کنند.ورای به ایشان گناه نابخشودنی است.

  • محمد مرادی

    شما تشنگان قدرت دلتون بسوزه چون شیر زنی از زنان لر زبان به میدان اومده و امید به خدا حق ما جوانان نابود و معتاد شده لر را از سیاسی کارها و باند بازها خواهد گرفت خانم محمدی چشم حسودت کور ما ایل بزرگ پاپی همگی از شما حمایت خواهیم کرد

    • پویان

      آقای برادر شما فکر می کنید که وقتی کسی نمیتواند مواضع خودش رو حفظ کنه و از این شاخه به ان شاخه می پرد می تواند کمک حال جوانان با معرفت لرستان باشد ؟؟؟؟ نه تعزیزم اشتباه نکن ایشان نتوانسته و نخواهد توانست کمکی به ملت لر بکند
      شما بهتره برای ترک اعتیاد برین به مراکز درمانی که ماشالله تا دلتون بخواد زیاد داریم توی لرستان و به امید این نمایندگان نباشین برادر عزیزم

  • اشنا

    نظرات واقعا جای تاسف دارد تاسفی برای تمام عمر ، ایشان واقعا انسان است.؟ منظورم انسان بما هو انسان است.چقدر متاسف شدم از مطالعه این مصاحبه(سراسر دروغ ،تهمت ،بی تقوایی ودر یک کلاام شارلاتانیسم ومصداق پوپولیسم)

  • متین

    باسلام.خانم محمدی!شهر خرم آباد خیلی کوچیکه,سروتهش ۵دقیقه ست و هرکس که بخواد پاش رو کج بزاره دیگران میبینن و تتو فکر میکنی که هرکاری رو میتونی بکنی؟بعد تو با این کارات مثل کبک کردی زیر برف و دورو برت رو هم نمیبینی ولی ما چشم بصیرت داریم.بعدش هم هیچی نشده داری بادیگارد انتخاب میکنی؟رای به تو دادن فقط خیانت به مردم این شهره.واقعا متاسفم

  • کوهدشتی حجت

    جداً به شعور من بر خورد این فرمایشات خانم محمدی اگه بقول خودش رمز موفقیت و ماندگاری صداقته مورد تایید اکثر مردم هم هست صداقت، ولی من از این مصاحبه اثری ازراستی و صداقت ندیدم شهامت هم که اصلاً ایندفعه هشتم هم نمیشه با این بیانات فقط متاسفم حال نوشتن هم ندارم

  • چاوشی

    خیلی تو فیلم هست

  • پیرداده

    استاد نون به نرخ روز خردنه این خانم

  • بیرانوند

    فقط اعظم محمدی نیا

  • بیرانوند

    فقط اعظم محمدی نیا

  • حامی ولایت

    به سربازولایت حامی ولایت شیرزن لرستان اعظم محمدی نیا رای میدهیم

  • پیرحیاتی

    درود فراوان برشیر زن لرستان خانم اعظم محمدی نیا به خاطر شجاعت و صداقتش.خانم محمدی نیا بنده اصلا شما رو نمیشناختم ولی با دیدن این مصاحبه جنابعالی شما رو شناختم.شما یک فرد بالیاقت و راستگو و باشهامت هستید.مهمترین جنبه مصاحبه شما بیان واقعیات بود.بنده حتما به شما رای خواهم داد به خاطر صادق بودنتان.درود برشما

  • مهدی محمودی

    با سلام وعرض ادب خدمت همشریان عزیز لطف کنید آنهایی که تخریب می کنید (اصول گریان و اصلاح طلبان )به سوال من جواب دهید 1-تا کنون اقدامات این دو جریان که نماینده بودن در مجلس چه چیزی هست که ما نمی دانیم 2- کدام کارخانه را برای ما به این شهر آوردند که ما نمی دانیم 3- چرا از اونهایی در جریان های کلی نظام هیچ نقشی نداشتن حمایت می کنید

  • پیرداده بیرانوند

    جون ... آبرو لرها رو نبر .بی خیال ماشو.اول لهجه تو درست کن نمیخواد از ISIوسیاست بگی ...

  • مصطفی

    ماکه نمیدونیم ولی خداکنه اگه نیتت خیرنیست آرزوی مجلس به دلت بمونه

  • سجاد

    حرف زدن ایشون از نظر فرم و محتوا کاملا زیر خط فقر هستش ، امیدوارم که رای نیارند که قطعا تا 4 سال مایه آبروریزی خواهند بود

  • سردار

    دروغگو. میگه ۵۰۰۰جلد کتاب خوندم,یعنی اگر دو روز یک جلد کتاب بخونی ۳۰سال طول میکشه,این در حالیه که تو این ۳۰سال نه مسافرت بری نه استراحت و....
    واقعا جای تاسف حتما فردا این رو هم مثل ۱۸۰مقاله تکذیب میکنه

  • خرم آبادی

    خانم دستتون واسه همه روشده فایل صوتی تون که سخنرانی کردید و تعدد زوج را بلا مانع دونستید همه جا پخش شده!!! واقعا که شرم آوره،زنان لرستان به عفت و حیاء شهره هستند،اینجوری میخواهید آرا مردم رو جذب کنید؟! بهتره بری استغفار کنید و به جای صدور بیانیه کذایی که این صدای من نیست بگویید ....!شما برید ستادتون رو جمع کنید که بخاطر ....مسئولش دستگیر شد!شما را چه به نمایندگی،چه ....!!

  • کورش محمدی

    برای خانم اعظم محمدی نیا آرزوی موفقیت دارم!

  • ناشناس2

    باسلام و تشكر ازسايت لرستان خبر
    گلايه هايم رابه اين خانم در قالب چندسؤال از محضر ايشان مطرح مي كنم.
    آيا به نظر ايشان شركت در مجالس مذهبي و مجبور كردن مردم به دادن رأي به ايشان آن هم با سوگند آنان به مقدسات تبليغات شايسته اي در شأن نماينده يك استان است؟

    آيا شايسته است رفتار اشتباهي را كه نمايندگان ديگر در تبليغات خود به كار مي گيرندبا علم به اشتباه بودن آن سرلوحه ي تبليغات خود قراردهيم؟
    آيا هر چيزي را به هر قيمتي بايد به دست بياوريم؟
    آيا درست است پس از شركت در جلسات حزبي به محض تخمين شكست آن حزب بايد حزب خود را عوض كرده و ان را باهدف خدمت به مردم نه منافع شخصي توجيه كنيم؟
    آيا شايسته است احزاب را مخل خدمت به مردم بدانيم و سپس با صحبت هاي كه كاملا جهت دار داعي خدمت گذاري مردم باشيم؟

  • بهمن

    ثبات نداره...نیتش هم خدمت نیست..فقط عشق قدرت و مطرح شدنه....حداقل یک موضع ثابت نشون بده...نه چپی...نه راستی...روحانی قبول داری...رفسنجانی نداری و...از همه بدتر مقالات که دروغ شاخداره...یک چیزی بگو بشه ماسمالیش کرد...آخه 180 تا تو اصلا نمیدونی ISI چیه ....چجوری میخواهی مشکلات شهر را حل کنی ؟ با این دروغها و از این شاخه به اون شاخه پریدن.؟؟!!

نظرات