نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: از قیام شعبانیه که صدام این جریان خبیث را مقابل انقلابیون عراقی قرار داد، خشمی در دل انقلابیون باقی مانده و انشاءالله باقی مانده اعضای این گروهک نیز به درک واصل می شوند.

به گزارش افکارنیوز ، منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص پاکسازی کامل پادگان اشرف از وجود منافقین اظهارداشت: نه تنها پادگان اشرف، بلکه امیدوارم کل کره زمین از لوث وجود منافقین پاک شود، چرا که آنها عناصر ناپاکی هستند.

وی با بیان اینکه این عناصر به کشور، ملت و خاک خودشان خیانت کرده اند، گفت: منافقین باید تحت تعقیب انقلابی انقلابیون قرار بگیرند؛ همانطور که چندی پیش در پادگان اشرف شاهد بودیم و دیدیم که انقلابیون عراقی چه بلایی بر سر آنها آوردند و چگونه آنها را تار و مار کردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس پاکسازی کامل پادگان اشرف را از وجود منافقین یک پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی و تمام پاکان دنیا دانست و گفت: انشاءالله به زودی زمینه انهدام کامل این جریان خبیث را از کل کره زمین شاهد باشیم.

حقیقت پور ابراز امیدواری کرد که دیگر هیچ فردی تحت ترور این افراد خبیث قرار نگیرد و گفت: وضعیت امروز منافقین باید درس عبرتی برای انسان ها و تمام عصیان گرانی باشد که بخواهند برخلاف سیل خروشان مردم شنا کنند و آنها باید از سرنوشت این سازمان جهنمی درس بگیرند.

وی با اشاره به اقدامات این گروهک علیه مردم عراق، گفت: منافقین حتی امنیت مردم عراق را نیز برهم زده بودند، از قیام شعبانیه که صدام این جریان خبیث را در مقابل انقلابیون عراقی قرار داد و این اراذل تعداد قابل توجهی از انقلابیون را به شهادت رساندند خشمی در دل انقلابیون باقی مانده تا انشاءالله باقی مانده اعضای این گروهک را به درک واصل کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات