مشاور رئیس جمهور گفت: ۱۶ میلیاردی که در دولت احمدی نژاد برداشت شده بود هنوز به صورت فیزیکی به حساب نهاد ریاست جمهوری واریز نشده است.

گزارش افکارنیوز، محمدرضا صادق مشاور رئیس جمهور درباره بازگشت ۱۶ میلیارد تومانی که در دولت دهم برای دانشگاه احمدی نژاد (دانشگاه ایرانیان) برداشت شده بود، گفت: یک فقره چک در این رابطه به نهاد ریاست جمهوری ارائه شده است.

وی افزود: دستگاه قضایی وصول چک را مسدود کرده بود و به طور کلی نیز این پول تاکنون به صورت فیزیکی هنوز به حساب نهاد ریاست جمهوری واریز نشده است.

مشاور رئیس جمهور تصریح کرد: وصول این چک برعهده قوه قضاییه بوده و باید مسیر قانونی خود را طی کند.

صادق در ادامه درباره پیگیری های معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص واگذاری های برخی زمین ها در مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد دارای اختیارات و سازمان مشخص و معینی هستند که براساس آن ها پیگیری های حقوقی خود را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: هر کدام از سازمان های مناطق آزاد دارای معاون حقوقی و بازرس هستند و باید پیگیری های خود را انجام دهند و اگر این پیگیری ها در گذشته انجام نشده باید هم اکنون بررسی و پیگیری شود.

مشاور رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع حتما در دولت باید رسیدگی شود و اکبر ترکان به عنوان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی با جدیت پیگیر این موضوع است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات