بادامچیان:

اسد الله بادامچیان گفت: پیام مرحوم عسکر اولادی به همه نیروهای انقلاب این بود که در پشتیبانی از ولی فقیه مؤتلف شوند.

به گزارش افکارنیوز ، از اصفهان اسد الله بادامچیان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت و ترحیم حبیب الله عسکر اولادی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در مسجد سید برگزار شده بود اظهار کرد: فقدان عسکر اولادی یک آسیبی برای نظام ما است و امیدواریم راه آن ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: مرحوم عسکراولادی از افراد مبارک یعنی پربرکت برای انقلاب و نظام اسلامی بود و در هر بعدی تنها به انجام وظیفه شخصی خود اکتفا نداشت، بلکه برکت از وجود او سرشار می شد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بررسی روند و جریان زندگی آن مرحوم قابل توجه است، نوجوانی که با از دست دادن پدر خود از دماوند به تهران سفر می کند چنان رفتار می کند که نماینده امام خمینی (ره) می شود.

وی تصریح کرد: بررسی سلامت زندگی عسکر اولادی برای جوانان و نسل جوان امروز ما قابل توجه است که باید به آن پرداخته شود.

بادامچیان افزود: حضور و غرابت عسکر اولادی در طول عمر خود با علما و فضا و روحانیون معزز اسلام عاقب بخیری او را در دنیا رقم زد و او را چنان تربیت کرد که یار صدیق امام و رهبری شد.

وی عنوان کرد: اهتمام و توجه ویژه عسکر اولادی به کسب فیض از دروس حوزوی و اصول فقهی ستودنی بود تا جایی که سال ها در امر تفسیر قرآن کریم فعالیت کرد و آن مرحوم یادگیری عموم فقهی را یک ضرورت برای زندگی می دانست.

قائم مقام حزب موتلفه با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره عسکر اولادی که می فرمودند؛ بنده امدادگری بهتر از عسکر اولادی نمی شناسم، گفت: عسکر اولادی با چشیدن فقر و یتیمی در طول عمر خود جامعه مستضعف را به خوبی درک می کرد.

وی ابراز کرد: توجه خاص عسکر اولادی به فعالیت در کمیته امام خمینی (ره) و دستگیری فقرا و مستمندان علی رغم اینکه او یک فرد سیاسی بود ستودنی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی متذکر شد: آن مرحوم یک الگو و یک نمونه ای از یک انسان واقعی بود که ثابت کرد یک فرد سیاسی و حزبی می تواند در کنار کار تشکیلاتی خود به موازین اسلامی و معارف عالی انسانی بپردازد و همنوا با آهنگ ولایت حرکت کند.

* همراهی با همه نیروهای انقلابی و اسلامی وظیفه است

وی یادآور شد: مرحوم عسکر اولادی ثابت کرد که می شود بیش از نیم قرن مسئول یک حزب سیاسی و جناح تشکیلاتی بود و در عین حال پشت سر ولایت فقیه هم حرکت کرد و یار صدیق و همیار ولایت و روحانیت بود.

بادامچیان بیان کرد: عسکر اولادی در طول عمر خود ضمن اینکه خدمت امام خمینی (ره) بود خدمت تمام مراجع و روحانیون عرض ادب می کرد.

وی اظهار کرد: سازشکاری و عقب کشیدن از ارزش های اسلامی ممنوع است، اما حفظ وحدت و همراهی با همه نیروهای انقلابی که ولایت فقیه و قانون اسلامی را قبول دارند یک وظیفه است.

* عسکر اولادی از اولین افرادی بود که ندای امام خمینی (ره) را لبیک گفت

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اقدامات و موضع گیری های اخیر مرحوم عسکر اولادی از بعد از فتنه ۸۸ در جهت حفظ وحدت اسلامی جامعه ایرانی بود و همه فعالیت های او در راستای اثباتش از آهنگ وزین ولایت فقیه بود.

وی گفت: اعتدال محافظه کارانه، اعتدال لیبرال گرایانه و اصلاح طلبانه ارزشی نیست. مدارا و اعتدال باید حجت شرعی داشته باشد، مدارا و سازش و اعتدال انقلابی و قهرمانانه مدنظر اسلام است.

بادامچیان بیان کرد: عسکر اولادی از اولین افرادی بود که به ندای حق امام خمینی (ره) لبیک گفت و با تمام قوا و دوستان خود در راه دشوار فدایی اسلام و ولی فقیه علیه رژیم ستم شاهی وارد میدان مبارزه شد.

* ائتلاف نیروهای انقلابی در پشتیبانی از ولی فقیه ضرورت است

وی خطاب به نیروهای انقلابی و اسلامی اصفهان عنوان کرد: در راه اسلام و مبارزه با دشمن و استکبار و پشتیبانی از ولی فقیه مؤتلف شوید، این پیام مرحوم عسکر اولادی به نیروهای انقلابی است.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: مرحوم عسکر اولادی در کار تشکیلاتی، حزبی و مبارزات سیاسی خود در راه اسلام همواره پشت سر امام خمینی (ره) حرکت می کرد و تمام فعالیت ها و برنامه های سیاسی و مبارزاتی خود را با نظر ولی فقیه زمان هماهنگ می کرد.

وی در پایان اشاره ای مختصر به خاطرات خود مرحوم عسکر اولادی در زندان های شاه ظالم کرد و از استقامت و ایستادگی او برای حفظ نظام اسلامی تحت هر شرایطی سخن گفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات