«مدیر ارشاد با آبروی مردم لرستان بازی کرد»

امام‌جمعه دلفان گفت: از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهیم که به محکومیت زبانی بسنده نکنند و برخوردی درشان مردم باعظمت این استان با خاطیان داشته باشند

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان دلفان در خصوص سخنرانی تند و اهانت‌آمیز مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان در کوهدشت اظهار داشت: هفته‌های گذشته دریکی از شهرستان‌های استان جلسه‌ای برگزار شد که در آن هنجارشکنی و حرمت‌شکنی شد و ارزش‌های این مردم را زیر سؤال برد که مردم این حرکت را محکوم و مردود می‌دانند.

 

وی افزود: متأسفانه یکی از سخنرانان این جلسه که مسئولیت استانی هم دارد در این جلسه سخنانی را بر زبان آورده‌اند که با آبروی استان بازی کرد.

 

امام‌جمعه دلفان بیان کرد: در اثر ظلم این افراد بعضی نگاه‌ها به استان ما شد و قضاوت‌هایی شد که قضاوت‌های نادرستی است چراکه مردم این لرستان و عشایر این استان از دوران مبارزات قبل از انقلاب اسلامی امید امام خمینی (ره)، انقلابیون و علما بوده‌اند.

 

وی اظهار داشت: مردم این استان به‌عنوان مردمی باغیرت، دوستدار روحانیت و ولایت مدار شناخته‌شده‌اند و حال اگر کسی بیاید و از برخی از بزرگان نام ببرد و به آن‌ها جسارت و اهانت بکند بدانید این صحبت‌ها فتنه‌گری و ظلم در حق این مردم ولایتمدار است.

 

موسوی گفت: بنده از سر دلسوزی به نمایندگی از این مردم، از این فرد و این‌گونه افراد می‌خواهم که از خطای بزرگ خود توبه کنند. هم به خاطر گناهان شخصی و هم به خاطر این‌که با آبروی مردم استان بازی کرده‌اند

 

امام‌جمعه دلفان تأکید کرد: از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهیم که به محکومیت زبانی بسنده نکنند و برخوردی درشان مردم باعظمت این استان با مدیر ارشاد لرستان داشته باشند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • جهانی

    ضمن تشکر از موضع حاج آقا هاشمی نژاد امام جمعه محترم شهرستان دلفان؛ جهت استحضار ایشان نماینده سلسله و دلفان که خود را اصولگرا فرض مى کند بررسی یک کلمه هم در محکومیت اهانت های حنان به زبان نیاورد چون از جمله افرادی بوده که از حنان جهت مدیر کل شدن حمایت کرده و حنان هم به پاس خدمت وی مجید سوری از فامیل های اصلاح طلب جناب نماینده را معاون خودش کرده که روز همایش هم دوش به دوش جناب حنان تشریف داشته است

نظرات