رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان:

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: تبلیغات پیش از موعد توسط کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی، خلاف قانون است.

به گزارش لرستان خبر، تیمور سپهوند در نشست اعضاء هیئت نظارت بر انتخابات بروجرد اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی باصلابت، بدون حاشیه و آرام نیازمند فضایی آرام و حاکمیت همدلی و همزبانی در جامعه است.
 
وی با اشاره به پیش رو بودن دو انتخابات مهم در کشور، بیان کرد: دشمنان در حال هماهنگ کردن کشورهای همسایه با خود هستند تا بتوانند از این طریق راه دستیابی به اهداف شوم خود را آسان تر کنند.
 
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان  با تاکید بر لزوم بی طرفی و پرهیز از جانب داری توسط اعضاء هیئت نظارت در انتخابات، عنوان کرد: یکی از اصول مهم اعضاء هیئت نظارت بر انتخابات بروجرد رعایت بی طرفی در انتخابات است همچنین انتقال واقعیات که مبنای تصمیم گیری شورای نگهبان قرار می گیرد نیز یکی دیگر از اصول کاری در این زمینه است.
 
سپهوند با اشاره به ضرورت حرکت بر مبانی تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: باید همه ملزومات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه در استان لرستان تضمین شود.
 
وی افزود: در داخل کشور نیز برخی افراد در جهت ترویج صدای دشمن تلاش می کنند که این عملکرد می تواند به پیاده سازی اهداف دشمن در کشور کمک کند.
 
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان گفت: با کمک و حمایت فکری و عملی مسئولان  از ناظران و برگزار کنندگان این انتخابات به نفع نظام بوده و پشتوانه ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی با تاکید بر اینکه ناظران بر انتخابات باید از افراد امین و بدون جانب داری از فرد یا گرایشی انتخاب شوند، اظهار داشت: بر اساس قانون افراد معتمد از طرف فرمانداری و بخشداری ها پیشنهاد داده شده و به تائید هیئت های نظارت بر انتخابات می رسند.
 
 
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان افزود: دشمنان بر اساس نقشه راهی که پس از پیروزی اتنقلاب اسلامی در ایران ترسیم کرده اند، در راستای آلوده سازی فضای مرزهای ایران اسلامی با همسایگان آن از طریق آشفته کردن اوضاع کشورهای همسایه تلاش می کنند.
 
 
وی اشاره به درگیری های خونین در کشور عراق در همسایگی ایران اسلامی، عنوان کرد: از سویی مردم بی گناه سوریه و اینک یمن به بهانه های واهی به خاک و خون کشیده می شوند.
 
وی بیان کرد: دشمنان به دنبال متشنج کردن فضای منطقه هستند تا از این طریق به خیال خام خود پایه های انقلاب اسلامی ایران را که موجب به راه افتادن نهضت بیداری شده است، تضعیف کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات