فرماندار بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار ویژه بروجرد گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در افزایش قدرت ایران در مقابل قدرت‌های جهانی تأثیر به‌سزایی داشت.

به گزارش لرستان خبر، مسلم پورقاسمیان ظهر امروز در نشست انجمن حمایت از زندانیان بروجرد که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در افزایش قدرت ایران در مقابل قدرت‌های جهانی تأثیر به‌سزایی داشت.

 

وی افزود: فتوای حرام بوده استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و نیز تعیین خطوط قرمز از سوی مقام معظم رهبری نقش مهمی را در دستیابی به توافق هسته‌ای ایفا کرد.

 

فرماندار بروجرد با اشاره به اعتراف طرف‌های مقابل به تأثیر فتوای مقام معظم رهبری در توافق، عنوان کرد: در مذاکرات هسته‌ای ملت ایران به جهانیان ثابت کردند که به دنبال ساخت سلاح کشتار جمعی نیستند.

 

وی بر اعلام موضع محکم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بر عدم پذیرش توافق بد، تصریح کرد: با وجود جوهای منفی علیه جمهوری اسلامی ایران و نیز تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از توافق، اما تیم مذاکره‌کننده با پایبندی به خطوط قرمز و استقامت خود، تلاش‌های خود را به ثمر رساندند.

 

پورقاسمیان بیان کرد: در طی 35 سال گذشته ملت ایران با تحمل تحریم‌ها، حیات خود را با عزت و شرافت ادامه داد و اینک امروز برای تمام جهانیان ثابت شد که ملت ایران اهل منطق هستند.

 

وی اثبات صلح‌طلبی ایران را بزرگترین دستاورد تیم مذاکره هسته‌ای دانست و خاطرنشان کرد: دستیابی به توافق هسته‌ای تمامی کشورهای جهان را به جز عربستان، رژیم صهیونیستی و همراهان آن‌ها را خوشحال کرد.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات