حاشیه پر رنگ سفر وزیر بهداشت به لرستان؛

در حاشیه سفر وزیر بهداشت به استان لرستان ، اعتراض های مردم شهر بروجرد در اعتراض به وضعیت درمانی منطقه، توسط مسئولان شهر نادیده گرفته شد.

به گزارش لرستان خبر، یکی از سنت های حسنه ای که بین سیاسیون و مسئولان جمهوری اسلامی باب شده؛ دیدار از مناطق، بخش ها، شهرها و اماکنی است که نیازمند بازدید و سرکشی مسئولان است.

 

حسن بزرگ این دیدارها، حضور مستقیم و میدانی در محل است و مسئول را بی نیاز از هر گونه گزارش می کند و در این دیدار هر چه مستندات بیشتر باشد دید بازدید کننده بیشتر و نگاه مدیرتی او شفاف تر خواهد شد.

 

للثقفلثق45غ

 

روز گذشته در سفر قاضی زاده هاشمی به استان لرستان و شهر بروجرد، پروژه ی بی همتای درمانی، یعنی بزرگترین کلینیک دندان پزشکی کشور در محل دانشگاه آزاد واحد بروجرد افتتاح شد.

 

2915429-4477094

 

سفر وزیر به استان لرستان و به ویژه شهر بروجرد و افتتاح یک پروژه بزرگ درمانی، خبری خوش برای مردم استان است، اما سوال اینجاست که آیا از تمام ظرفیت های یک وزیر برای حل مشکلات مردم بروجرد در این سفر استفاده شده است.

 

2915429-4477096

 

 شهر ستان بروجرد با مشکلات  عدیده درمانی و پزشکی روبروست و جای داشت در این سفر از توان و جایگاه مدیریتی قاضی زاده هاشمی برای حل این معضلات استفاده می شد و حالا باید از مسئولان شهری بروجرد این مطالبه را داشت که کدام گرفتاری های حوزه درمان و بهداشت شهر با حضور مرد اول حوزه پزشکی کشور حل شده است.

 

ذللبلذبلذ

 

یکی از مشکلات بروجرد دفع 150 تن زباله در نزدیکی دو روستای تنجور و سراب قربانی است که بهداشت و سلامت بسیاری از اهالی این دو روستا را به خطر انداخته است و همین امر سبب اعتراض مردم این دو روستا به مسئولان شهر شده است.

 

 

یبلثقل

 

سفر قاضی زاده هاشمی به شهر بروجرد فرصت مناسبی برای مردم و مسئولان شهر برای پیگیری و حل این مشکل بود اما در مراسم افتتاح پروژه دندانپزشکی، با وجود سخنرانی مسئولان بروجردی اما هیچ صحبتی از مشکل دپوی زباله در نزدیک مناطق مسکونی بروجرد نباشد.

 

DSC03015

 

مردم مستضعف و در خطر بیماری روستاهای تنجور و سراب قربانی با حضور وزیر درمان اقدام به تحصن و بیان اعتراض خود کردند اما با مدیریت ضعیف مسئولان بروجردی نه تنها صحبتی از مشکلات عدیده درمانی بروجرد نشد بلکه با اقداماتی، دست به خود سانسوری مشکلات شهر زدند.

 

2915429-4477095

 

شنیده ها حاکی است در مسیرهای حرکتی قاضی زاده هاشمی، معترضان به وضعیت بهداشت بروجرد حضور داشتند اما تیم مسئولان همراه، اقدام به عوض کردن مسیرهای  وزیر کردند تا صدای روستاییان منطقه و مردم شهر به وزیر نرسد یا ضعیف برسد.

 

2915429-4477098

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • پابرهنه

    با سلام
    به نظرم خود وزیر ادم مردمی،پیگیرودلسوزیه
    گمان میکنم این نحوه مدیریت توسط مدیران استانی در سفر اعمال شده تا صدای ولی نعمات انقلاب به گوش کسی نرسد

    اقایان بیایید با مردم اشتی کنید
    شما خادم این ملتید
    دوران چند روزه خدمت خواهد گذشت

نظرات