همزمان با سوم خرداد

لرستان خبر: در مراسمی با حضور دستگاههای نظامی، انتظامی و ادارات شهرستان کوهدشت سالروز آزادسازی خرمشهر گرامی داشته شد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ بهرام نورعلی معاون سپاه ناحیه کوهدشت ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر  با بیان اینکه امسال این مراسم باشکوه تراز سال های پیش برگزار شد، گفت: ما باید با برگزاری این گونه برنامه ها یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و نشان دهیم که فتح خرمشهر همیشه برای ما گرامی و بزرگ خواهد بود.

 

وی یادآور شد: وظیفه ی سپاه این است که با برگزاری این گونه برنامه ها یاد و خاطره و حماسه های دلاورمردان دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال دهد.

 

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های رزمندگان جان برکف دفاع مقدس به ویژه رزمندگان عملیات بیت المقدس، تصریح کرد: دیروز انسان هایی عمرخود را در راه انقلاب تقدیم کردند و رضایت سرمدی را خریدند.

 

وی ادامه داد: امروز روزی است که باید ضمن تواضع در برابر مقام آنها یاد آن عزیزان گرامی داشته شود.

 

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه شهیدان بیدارند و این ما هستیم که درخوابیم، یادآور شد: آن ها کسانی بودند که نایب امام زمان خود را یاری کردند و در راه دین خدا خالصانه جنگیدند.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در مذاکرات هسته ای نباید کم آورده و استحکام خود را از دست دهیم، گفت: دشمنان امروز وانمود می کنند که در بحث مذاکرات ما نیازمند آنها هستیم که نمایندگان ما باید طبق دستور مقام معظم رهبری و با صلابت ماموریت خود را انجام دهند.

 

حجت الاسلام طهماسبی اظهارداشت: امروز هم روز پایداری و مقاومت است و باید راه شهدا ادامه پیدا کند و مذاکرات با استحکام و پایداری انجام شود.

 

بنابر این گزارش پایان این مراسم با غباررویی مزار شهدا همراه شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات