امام جمعه بروجرد:

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد گفت: شهید بهشتی به حق شایسته و لایق آن بود که در راس قوه قضاییه قرار گرفته و معمار بزرگ نظام قضایی کشور شود.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلیمن ˈ حسن ترابیˈ روزسه شنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع کارکنان دادگستری بروجرد با بیان اینکه دستگاه قضا در دین مبین اسلام از اهمیت ویزه ای برخوردار بوده است ، اظهار داشت: مهمرین وظیفه دستگاه قضایی اجرای قانون و عدالت است و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند مردم باید در دستگاه قضایی احساس امنیت کنند.

 

وی یادآور شد: برخورد عادلانه و قانونی با متخلفان دانه درشت موجب افزایش اقتدار قوه قضاییه و اعتماد و امیدواری بیشتر مردم می شود.

 

وی همچنین گفت: دستگاه قضایی نظام مقدس اسلامی در صف نخست اجرای عدالت و مبارزه با مفسدان در جامعه اسلامی قرار دارد.

 

امام جمعه بروجرد همچنین گفت: انتظار مردم از قوه قضاییه این است که با مفسدان اقتصادی که باعث ناامنی در تامین فعالیتهای اقتصادی هستند برخورد جدی و قاطع کند.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش افزود: گرامیداشت حادثه هفتم تیر در نظام اسلامی از اهمیت ویزه ای برخوردار است.


 

به گفته وی خون شهید بهشتی به یک جریان پرخروش و آگاهی تبدیل شد و در طول 33سال گذشته نظام از خون او بهره مند شده است.

 

وی گفت: فاجعه هفتم تیر نشان داد که نظام اسلامی قائم به شخص نیست و با از دست دادن افراد تاثیر گذار مانند بهشتی می تواند در سایه مقام معظم رهبری به حیات خود ادامه دهد.

 

وی تاکید کرد: هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی است تا دستگاه قضا و عملکرد آن توسط افکار عمومی مورد ارزیابی قرار گیرد و مشکلات و چالشها بازگو شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات