فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل لرستان :

لرستان خبر: فرمانده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل لرستان گفت: قداست خون شهدا ومجاهدت رزمندگان اسلام باعث تقویت دینی در جامعه اسلامی ایران شده است و جوانان این مرز و بوم را برای همیشه در برابر هجمه های دشمنان بیمه کرده است.

لرستان خبر،  سردار ˈ مرتضی کشکولیˈ چهارشنبه در نشست خبری در منطقه بازسازی عملیات والفجر 2 در بروجرد افزود: با توجه به هجمه دشمنان و به راه انداختن جنگ نرم، آگاه سازی نسل جوان با فرهنگ غنی ایثار و شهادت از ضروریات است.
 

به گفته وی دوران دفاع مقدس سراسر با شعائر دینی ملت ایران همراه بود وانتقال این فرهنگ غنی که باعث امنیت و آرامش امروز ماست و نسل جوان نیاز به کار فرهنگی دارد.
 

وی اظهار داشت: سالهاست که غرب و فیلمسازان هالیودی از دستاوردهای جنگ جهانی دوم استفاده می کنند و برنامه ها و فیلم های مختلفی ساخته اند.
 

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس دارای فرهنگ غنی تربیتی در جبهه ها بود که انتقال آن به نسل جنگ ندیده نیاز به کار فراوان دارد.
 

سردار کشکولی افزود: دوران دفاع مقدس در ایران اسلامی یک جنگ دفاعی به رهبری مرجعیت شیعه بود که همه خواستار اعتلای کلمه الله بودند.


فرمانده سپاه ناحیه بروجرد نیز در این جلسه گفت: برای بازسازی عملیات والفجر 2 همه ارگان ها ودستگاه های اجرایی و کارخانجات شهرستان بروجرد حضوری فعال دارند.
 

سرهنگ ˈمحمد پاپی نژاد ˈ افزود: 10 کمیته عملیات، مهندسی، آماد و پشتیبانی، فرهنگی، روابط عمومی، نمایش، تجهیزات، تاسیسات و بهداری و حراست در بازسازی عملیات والفجر 2 به صورت مستقیم دخالت دارند.
 

به گفته وی بازسازی عملیات والفجر 2 از تاریخ اول تا هفتم مهرماه در بروجرد برگزار می شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات