مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

لرستان خبر: مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: معلمان و قشر فرهنگی بروجرد فعالیت درسی خود و تعلیم و تعلم دانش آموزان را حول محور پژوهش و تحقیق قرار دهند.

به گزارش لرستان خبر، جمشید ابوالفتحی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ پژوهش و فناوری در دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد اظهار داشت: موفقیت مدارس و دستیابی به علوم مختلف، همچنین رسیدن به جامعه ای توسعه یافته و متمدن، مستلزم تقویت فرهنگ پژوهش و تحقیق در جامعه و مدارس است.

 

وی با اشاره به تخصیص ویژه بودجه سال آینده به امر تحقیق و پژوهش، افزود: در این راستا، معلمان و قشر فرهنگی بروجرد فعالیت درسی خود و تعلیم و تعلم دانش آموزان  را حول محور پژوهش و تحقیق قرار دهند.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش برای دوره دبیرستان و کنکوری ها، عنوان کرد: برگزاری کلاس‌ کنکور برای دانش‌آموزان مقطع چهارم دبیرستان توسط دبیران مجرب با هزینه آموزش و پرورش و ارتقاء معدل کتبی دانشآموزان پایه سوم دبیرستان از جمله برنامه های این اداره است.

 

وی ضمن تأکید بر اهتمام معلمان به تحقیق و پژوهش، تصریح کرد: آثار تحقیقی و پژوهشی یکی از دبیران دبیرستان احمدیه مایه مباهات است، چرا که معلمان با انتقال این مهم به دانشآموزان گام موثری در پیشبرد اهداف نهاد آموزش و پرورش دارد.

 

مسلم پورقاسمیان فرماندار ویژه بروجرد در این مراسم اظهار داشت: ایران اسلامی با اتکا به خداوند و با توجه به دانش بومی و نخبگان خود، جایگاه خود را به عنوان قدرت مهمی در منطقه و دنیا ثابت کرده است.

 

وی افزود: تلاش های خستگی ناپذیر قشر جوان و نخبگان ایران، همچون اهرم هایی قوی در مقابل تحریم و تهدید دشمنان قرار دارد، چرا که بخش بزرگی از نیازهای کشور به دستان توانمند جوانان و اعتماد به استعدادهای آنان در مسیر علم و تکنولوژی محقق شده است.

 

فرماندار ویژه بروجرد با اشاره به لزوم جهت دهی برنامه معلمان به سمت تحقیق و پژوهش، بیان کرد: قشر دانش‌آموز باید نقش خود را به عنوان آینده ساز کشور بداند و در راستای تقویت بنیههای علمی خود تلاش کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات