سر سلسله جریان افراط در کشور فتنه گرانند یا پایداران؟

تشکل های دانشجویی دانشگاههای لرستان با صدور بیانیه ای اظهارات اهانت آمیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نسبت به آیت الله علم الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد و مجلس را که در همایش اطلاح طلبان کوهدشت مطرح شده است را محکوم کردند.

به گزارش لرستان خبر، بیانیه تشکل های دانشجویی و هیئات مذهبی دانشگاههای لرستان که در محکومیت اظهارات توهین آمیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نسبت به آیت الله علم الهدی و مجلس صادر شده به شرح زیر است.

طبیعی است هر درخت تناوری، آفت هایی هم داشته باشد. آفت هایی بی مقدار که به گمان خودشان می توانند به درختی تناور لطمه بزنند.

 

درخت تناور انقلاب اسلامی ایران نیز آفت هایی دارد. از روزی که انقلاب به بار نشست، عده ای متظاهر و ریاکار برای تامین مصالح و کسب منافعشان به این درخت چسبیده و از شیره آن مکیدند. آفت هایی که نه به قلب بلکه به زبان منادی آرمان های امام بزرگوار بودند و با رحلت این اَبَر انسان؛ آنچه در دل داشتند را آشکار ساختند.

 

آفاتی که هر چند سال یکبار طغیان می کنند و هر بار مردم با بصیرت این سرزمین بصیرت خیز، دفع طغیان کرده اند. آفت هایی که تنها ده سال پس از رحلت امام؛ در حوادث کوی دانشگاه 78، در مقابل نظام و ولایت مطلقه فقیه گردن فرازی نمودند و یک دهه پس از آن در سال 88 ثابت کردند ندای اصلاح در لسان ایشان تنها استحاله انقلاب و نظام ناب اسلامی ایران است.

 

خروش عظیم مردم در نهم دی ماه، طغیان گری مورها و ملخ ها را متوقف ساخت اما ایادی فتنه این روزها و پس از گذشت 5 سال از نهم دی ماه 88؛ به دنبال بازسازی فتنه ای دیگرند.

 

آفت هایی که تمام پیشینه و پشتوانه آن ها مشخص است این روزها، داعیه دار انقلاب و انقلابی گری و پرچم دار دروغین آرمان های امام راحل گشته اند.

 

آهای متظاهرنمایان فتنه پرست؛ ما ابایی نداریم از بصیرت اندوزی.

آهای آقای نسبتا آقا یا شاید هم اقای نسبتا حجت الاسلام

به کجا چنین شتابان؟

 

حرف های بزرگتر از دهانت زده ای. در همایش به اصطلاح اصلاح طلبان مجال جولان یافته ای یا آنکه جوگیر شده ای که ندای "هَل مِن مُناظِر" سر می دهی؟

 

کار به کجا رسیده است؛ آنهایی که عقبه ی فکری شان، ننگ آور و کارنامه عملکردشان آبروی آفاق را برده است مجال عرض اندام یافته اند تا هماورد طلب کنند. وای بر ما، وای بر ما و ننگ بر شما فراموشکاران که این چنین وقیحانه اعمال نابخردانه و تخلفات مجرمانه تان را که مشمول رأفت نظام شده، از یاد برده اید.

 

أعلام هدایت و پناهگاه های دین پناهان، بزرگانی هستند که ما و امثال ما اگر فدای تنها یک دم نفس کشیدن شان شویم، ارزشمند است.

داری به کجا می روی؟ و کدام دره تباهی را این چنین با سرعت می پیمایی؟

 

سر سلسله جریان افراط در کشور فتنه گرانند یا پایداران؟ تاریکی را چه به تقابل با مشعل روشنایی بخش انقلاب؟

هشت سال فحاشی ها و هجومتان کفایت نکرد که باز هم زبان به اهانت گشوده اید؟

 

هیهات که آن شیخ نافذالبصیره، دم خور امثال شمایانی شود که نوکر بی جیره و مواجب دشمنان انقلابید.

درک می کنیم آن دولتی که پس از 8 سال تفرقه افکنی اصلاحات برآمد به مذاق شما دوم خردادی ها خوش نیامده باشد اما هر چه بود رای مردم بود، رای مردمی که شما در سال 88 احترام آن را نگاه نداشتید و جالب این بود که هر کجا این دولت اشتباه می کرد، از سر شعف و ذوق زدگی بسیار به جمع مشوقانش می پیوستید و هر کجا انقلابی عمل می کرد از منتقدان سرسختش بودید و در طول تمام این هشت سال تنها ما بودیم که در مسیر انتقاد صحیح پایداری کردیم و صداقت ورزیدیم.

 

از اقتصاد آن هشت سال گفته ای و اختلاس. اختلاس بلای دامن گیر این نظام است که عده ای سهم خواه به نظام تحمیل کرده اند و امیدوارم به یاد بیاوری اختلاس های اواخر دهه 70 شهرام ها، مهدی ها و بانک ها را و به یاد بیاوری آن روزهایی را که صحبت از انتشار اسامی مفسدین اقتصادی بود و اینکه چطور بعضی از اسپانسرهای شما به دست و پا زدن افتاده بودند؟

 

از فرهنگ صحبت کرده ای و فلسفه مشاء.

بزرگترین منتقدان این خطا که مشخص است چه کسانی بوده اند اما تعجب مان از این است؛ جنابعالی که خود اهل فرهنگ و ارشادی با چه رویی دم از مشکلات فرهنگی گذشته می زنی در حالی که در جای جای معضلات فرهنگی جامعه ردپای 16 ساله اصلاحات به وضوح قابل مشاهده است؟ مگر غیر از این است که برگ زرین فرهنگ دولت اصلاحات توهین های پیاپی به مقدسات و اهل بیت عصمت و طهارت است؟ مگر غیر از این است که افتخار سینمای ایران در دوران اصلاحات ساخت فیلم های متعدد پوچ گرایانه و سرشار از عشق های مجازی و مثلثی است؟ کدام عملکرد فرهنگی سال های 68 تا 84 ارزش دفاع کردن دارد که تنها با استناد به حضور یک نفر، عملکرد فرهنگی هشت سال گذشته را زیر سوال می بری؟

 

آقای پُرمدَّعا، چگونه بُعد علمی کشور را زیر سوال برده ای، در حالی که تنها یک ماهواره بر، تنها یک سانتریفیوژ نصب شده در فردو، تنها دانش شبیه سازی رویانا و یا تنها خبر ساخت روبات انسان نمای سورنا کافی است تا مهر زرینی باشد بر کارنامه علمی یکصد سال اخیر کشور.

 

و اما اخلاق؛ مضحک ترین چیزی است که بعضی ها می توانند از آن دم بزنند. "دروغ و تهمت و افترا و ریاکاری و تظاهر"

زبان قاصر است از بیان ابعاد بزرگ اتهاماتی که با همین چند کلمه به بسیاری از افراد زده ای.

و در انتها؛

 

وای بر ما که امثال شما، وظیفه آگاهی بخشی به جامعه را عهده دار شوند. کسانی که خود بارها و بارها از رهبری و ولایت فقیه در طول 8 سال دولت بحران عبور کرده اند می خواهند جامعه را آگاه کنند که تهدیدهای علیه نظام را بشناسند.

 

در کدام مرتبه از آفاق سیر می کنی که پایداری را خط مقدم داعش می دانی؟

اصلا ارتباط این افرادی که نام برده اید با جبهه پایداری چیست؟

اصولا دولت نهم و دهم چه ارتباطی با پایداری دارد؟

و اصلا شما به عنوان یک کارگزار دولتی در این جلسه چه می کردی؟

 

اشکالی ندارد؛ آغوش نظام باز است و بر طبق نص قرآن کریم " و توبوا الی الله توبه نصوحا"

و اگر گمان بر این است که این افعال مجرمانه، حق هستند؛ "نرود میخ آهنین در سنگ" مسیر ما و شما جداست بنابراین مردانه افسار منصب را رها کنید و در این نظام متظاهر و ریاکار خدمت(!) نکنید که البته جزای جرم شما باید سنگین تر از این باشد.

 

اکنون که کار بدین جا رسیده؛ ما "تازه به دوران رسیده های منفعت طلب"، از مجلس شورای اسلامی خواستاریم نسبت به وقایع در جریان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حساسیت بیشتری نشان داده و با روحیه ای انقلابی نسبت به انتصابات و عملکردهای فرهنگی اخیر این وزارت واکنش های مناسب نشان دهند، چرا که فرهنگ مانند هوایی است که در آن تنفس می کنیم و اوضاع آلودگی هوای فرهنگی جامعه به مرز هشدار رسیده است.

و السلام علی من اتبع الهدی

 

 

 

بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان

هیئت دانشجویی رایت العباس دانشگاه لرستان

هیئت دانشجویی بیت الزهرا دانشگاه لرستان

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی لرستان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بروجرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دورود

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ازنا

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد الشتر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کوهدشت

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد نورآباد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد پلدختر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد بروجرد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد دورود

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد ازنا

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد الشتر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد کوهدشت

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نورآباد

بسیج دانشجویی دانشگاه سما واحد خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی واحد شهرداری خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی واحد دادگستری خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای شهید مدنی خرم آباد

پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان- اقماری کوهدشت

پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان- اقماری الشتر

پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان- اقماری نورآباد

پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان- اقماری پلدختر

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر لرستان

انتهای پیام /

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    با سلام
    بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربری هلال احمر لرستان را نیز قید فرمایید.

نظرات