لرستان خبر گزارش می‌دهد؛

دلدادگی و عشق کم نظیر بین امام خامنه ای و شهید زنده لرستانی سید نور خدا موسوی سبب شده که حضرت «آقا» به طور مداوم جویای احوال این شهید زنده باشد.

به گزارش لرستان خبر، قلم از بیان و تحریر فداکاری ها و ایثار خانواده های شهدا و جانبازان عاجز است و نمی تواند حق مطلب را ادا کند. چراکه این شهدا و جانبازان عزیز و خانواده های بزرگشان خود را تقدیم انقلاب کرده اند.

 

امام خامنه ای می فرماید «گاهی شهید شدن آسان‏تر از زنده ماندن است »، یکی از ابعاد این صحبت حضرت آقا، جانبازان و شهدای زنده هستند که گویی مانده اند تا حجت را بر ما خاک نشینان افلاک ستیز تمام کنند.

 

جانبازان، این آیه های ایثار که مایه افتخار جامعه اسلامی ما هستند ، پا روی خواهش های نفسانی گذاشتند و بعد از گذران از گردنه های جهاد اکبر، پای در گود و میدان جهاد اصغر گذاشتند و در این راه مهمترین سرمایه زندگی مادی خود، یعنی سلامتی را فدا کردند و شاید رنجی که بعضی از جانبازان برده و می برند، بسیاری از شهدا نبرده اند.

 

 

اقتدای شهید زنده خرم آبادی به امام حسین( علیه سلام)

 

 

سید نور خدا موسوی شهید زنده و جانباز 100 درصدی لرستانی یکی از این نمونه هاست کسی که گویی با اقتدا به امام حسین(علیه سلام) مقام شهادت را برای خود جاودان کرده و با تاسی به علمدار کربلا حضرت عباس( علیه سلام) مقام جانبازی را نیز برای خود انتخاب کرده است.

 

سید نور خدا 7 سال است که با آسمان خیره شده و با فرشته گان نجوا می کند و زمینیان را به جای دیگر دعوت می کند و همسر و فرزندانی که پروانه وار با عشق به دور «نور خدا» می چرخند و عش به پدر و همسر سراسر این خانه معنوی را پر کرده است.

 

 

 

DSC_0123.JPG

 

سید نور خدا موسوی جانباز 100 درصدی که 7 سال قبل در اسفندماه 87 در درگیری با گروهک ملعون عبدالمالک ریگی از ناحیه سر به شدت آسیب دید و به طرز معجزه آسایی زنده ماند و وضعیت وی هم اکنون به گونه ای است که به جزء خدا با کسی سر و سری، صحبتی و یا نجوایی ندارد.

 

 

DSC_0133.JPG

 

 

دیدار سید نورخدا روضه مصور است

 

درست است که پیکر سید در ناسوت است اما قلب تپنده او هم اکنون در ملکوت می تپد، سید نمی تواند با زبان در کام صحبت کند اما دیدن چهره ساده، معصوم و مطهرش از هر فریاد و از هر موعضه ای بالاتر است، حضور در بالین سید به مصابحه دیدن روضه مصور است و خوش به حال کسی که درک مقام سید نورخدا را کرده باشد.

 

DSC_0132.JPG

 

در غفلت بسیاری از ما، قبله آمال و آرزوهای عالم تشیع،قائد ولی وفی و رائد سائس حفی، مصداق بارز "نرفع درجات من نشاء"   امام خامنه ای حفظ الله تعالی علیه، همیشه جویای احوال شهید زنده خرم آبادی است و این خود نشان دهنده آن است که مقام و جایگاه سید نور خدا موسوی چگونه است که چنین کسی سراغ احوال او را از نماینده ولی فقیه در لرستان ، یعنی حجت الاسلام میرعمادی می گیرد.

 

sized_DSC_0111

 

خبری در راه است....

 

خبر پیام آقا به خانواده شهید نورخدا موسوی رسیده است و آن ها نیز خود را محیای شنیدن پیام امام خامنه ای کرده اند و البته شنیده اند که سفیر این نامه شفاهی نماینده ولی فقیه در لرستان یعنی حجت الاسلام میرعمادی است.

 

139404141954409515630364

 

حضور دوباره نماینده ولی فقیه در منزل سید نورخدا، نور امیدی در دل همسر و فرزندان سید شعله ور می کند، حاج آقا میرعمادی که گویا تحت تاثیر عنایت حضرت آقا به شهید زنده لرستانی است و مشتاق رساندن این پیام به منزل نورخداست رو به خانواده شهید زنده می گوید، حضرت امام خامنه ای در مراسم ضیافت افطار فرمودند: بنده دعاگوی ایشان ( سید نورخدا) هستم، مراتب سلام مرا به وی و خانواده محترمش برسانید.  

 

 

sized_DSC_0099

 

نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از زحمات همسر و فرزندان این جانباز والامقام در طول قریب به هشت سال خاطر نشان کرد: اجر شما نزد خدای متعال کمتر از اجر شهدا و ایثار گران نیست و شما الگوی رفتاری مناسب برای بانوان ایثارگران هستید و بنده به شخصه مامور ابلاع سلام مخصوص مقام معظم رهبری به جانباز موسوی و شما عزیزان هستم.

 

نماینده ولی فقیه ضمن اهدای لوح سپاس، به نمایندگی از طرف مقام معظم رهبری هزینه سفر زیارتی به عتبات عالیات به همسر و فرزندان این شهید زنده اعطا کردند.

 

ماجرای دیدار خانواده «نورخدا» با امام خامنه‌ای

 

خانواده شهید سید نورخدا موسوی تا به حال دو بار به دیدار حضرت آقا نائل شده اند؛

 

همسر ایشان از اولین حضور، خاطره ای دارد و می گوید فرزندم محمد در این دیدار تند تند دست آقا را بوسه می زدند و پس از بیرون آمدن از محضر آقا پسرم گفت مادر فهمیدی کدام دست آقا را زیاد بوسیدم، من گفتم نه کدام دست؟ محمد پاسخ داد همان دست آقا که مانند پدر جان ندارد و من در آن لحظه بود که متوجه شدم که واقعا محمد از من پیشی گرفته و با احساس واقعی به دیدار با آقا آمده است

 

sized_DSC_0112

 

 چه داستانی عجیبی است ضربت سر در این ایام، فدا کردن سر در راه معبود شیوه ابر مرد تاریخ است و خوش به حال شهید زنده لرستانی که در این راه به امیر مومنان (علیه سلام) اقتدا کرده است و پیام آقا در ایام ضربت خوردن حضرت علی (علیه سلام) به شهید زنده، پیامی است به مردم لرستان که اگر می خواهیم دلمان در وانفسای دنیا نمیرد هر از چند گاهی با جان و دل در محضر شهیدان زنده حاضر شویم.  

 

گزارش کامل در مورد شهید زنده لرستان  را در لینک زیر بخوانید

 

ماجرای زندگی شهید زنده لرستان از زبان همسرش+ تصاویر

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • یا مهدی ...

    برای ایشون همین بس که دعای نائب امام زمان شامل حالشونه.
    ما که چیزی جز شرمندگی نداریم ...

  • سید مهدی

    خوشا به سعادتت سید

  • گناه کار شرمنده

    خیلی خیلی خیلی شرمنده شدم
    خددا لعنتشون کنه کسایی ک از این گروهک و امثالهم دفاع میکنن

  • مجتبی

    خوش بحالت سید اخه مرد توچکار کردی که اقا اینقدر ترو دوست داره بهشت مبارک تو وخانم مهربانت

  • مجتبی

    خوش بحالت سید اخه مرد توچکار کردی که اقا اینقدر ترو دوست داره بهشت مبارک تو وخانم مهربانت

  • علی

    احسنت بر این سایت پرمحتوا

  • رضا

    محیا باید به صورت مهیا نوشته شود و به مصابحه باید به مثابه نوشته شود

  • کمال


    بنده افتخار این را داشته ام که یکبار ایشان را زیارت کنم سید که اجرش معلوم ومجزا ست در محضر خدا ...برای من همراهی وهمت همسر وفرزندان ایشون بسیار جالب بود که مثل پروانه دور این سید خدا بودند---توفیق این خانواده را از احدیت خواستارم --شرمنده ایم سید

  • وردنجاني نارمك

    درود بر شهداي زنده

  • نادر پيريايي

    دورود خدا برشهيد زنده سيدنورخدا عزيز اجرتان با سيدالشهدا وخسته نباشيد به شما از نوشتن اين مطاالب اجر شما هم بسيار بالاست واقعا خداوند شماروحفظ كند تشكرفراوان از مدير اين سايت

  • ناشناس

    درود برشهدا وجانبازان وخانوادههای انان

  • علی

    درود خدا بر شهید زنده سید نورخدا عزیز

  • حاج غلامرضا

    دورودخدا برهمه شهداوجانبازان وامام شهداباد

  • احسان

    سلام ودورود به ارواح طیبه امام و شهدا وجانبازان سرافراز کشورعزیزمان

  • ز_هاشمی، مشهد مقدس

    سلام خدا و همه ی بندگان خوب خدا بر تو ای بزرگمرد و خانواده ی عزیزت، وارزوی. سلامتی برای همه ی رزمندگان سلحشور، برای همه دعای خیر بفرمایید سید بزرگوار ای شهید زنده، ان شا الله، با حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام محشور شوید

نظرات