سرپرست کمیته فوتسال گفت: مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری پیشنهاد صعود ۲+۱ تیم را از لیگ دسته اول داده اند و من هم موافق این موضوع هستم.

به گزارش افکارنیوز ، سیدرضا افتخاری در خصوص قرعه کشی جام کوچک فوتسال عنوان کرد: در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم اما می دانم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد. ما به احتمال فراوان یک هفته زودتر به برزیل سفر خواهیم کرد و همچنین دو دیدار دوستانه با باشگاه های این کشور انجام خواهیم داد تا خود را برای مسابقات آماده کنیم.

وی در مورد برکناری مصطفی عمادی از سرپرستی تیم ملی تصریح کرد: خسوس اعلام کرد که نمی خواهد عمادی در کادر فنی حضور داشته باشد و گفت که فکر می کرده عمادی به عنوان سرپرست است وگرنه کارهای فنی را با هاشم زاده انجام می دهد. با توجه به اینکه عمادی هم در بانک مشغول به کار است، نمی توانست تمام مدت در کنار تیم باشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم از شخص دیگری استفاده کنیم البته اگر او تمام مدت هم به تیم ملی برسد، می تواند در تیم امید فعالیت کند.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد اینکه چه شخصی جایگزین عمادی خواهد شد، یادآور شد: خودم به عنوان سرپرست در کنار تیم هستم تا امور را زیر نظر بگیرم در این شرایط احساس کردم باید خودم تیم ملی را زیر نظر داشته باشم. ما در مسابقات آسیایی و همچنین تورنمنت چین با برنامه ریزی خسوس تیم ملی را پیش می بردیم حالا هم به همین گونه پیش خواهد رفت.

افتخاری در مورد مربی دروازه بانان تیم ملی عنوان کرد: قرار شده مربی ایرانی که در السد قطر است به تیم ملی اضافه شود. قرار است هاشم زاده که با او در ارتباط است این امر را انجام دهد و او به کادر فنی ملحق شود.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد اینکه مدیر شبکه ورزش اعلام کرده استاندارد نبودن سالن ها و حواشی از جمله موانع پخش رقابت های فوتسال است، گفت: مسابقات در سالن هایی که استاندارد هستند را پخش کنند سایر موارد به کنار. فکر می کنم امروز دیدار تاسیسات دریایی با عملیات غیرصنعتی پخش شود زیرا این بازی در سالن دستگردی برگزار می شود و مشکل خاصی ندارد. در مورد حواشی هم باید بگویم که این موارد دیگر نیست و هیچ گاه شاهد چنین امری نخواهیم بود.

وی در مورد علت عدم پخش رقابت ها تصریح کرد: عدم نتیجه گیری تیم فوتسال در سال های اخیر باعث شده تا صدا و سیما به گونه ای دلزده شود و این رقابت ها را پخش نکند. ما دیگر حواشی در سالن ها شاهد نخواهیم بود. در گذشته خود رئیس ها این کاره بودند اما دیگر خبری از این موارد نخواهد بود و به نوعی آنها را از بین بردیم نباید در این مورد نگرانی وجود داشته باشد. یکی دیگر از موارد هم بحث مسائل مالی است. اسپانسری برای تیم ها پیدا نمی شود و همین دلیلی می شود تا مسابقات هم پخش نشود.

افتخاری در مورد اینکه آیا تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی می تواند در رقابت ها شرکت کند، تصریح کرد: رئیس فدارسیون فوتبال به این تیم مهلت مشخصی را برای تعیین وضعیت داده و این تیم مشکلی برای حضور در لیگ ندارد اولین بازی خود را امروز انجام خواهد داد.

افتخاری درباره قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: مدیران عامل باشگاه های لیگ دسته اول پیشنهاد دادند دو تیم اول هر گروه راهی لیگ برتر شود و تیم دوم هر گروه هم با یکدیگر دیدار پلی آف برگزار کنند و با تیم دوازدهم لیگ برتر دیداری را برگزار کنند. این موضوع قرار است در هیئت مدیره مطرح شود. من موافق این مسئله هستم زیرا انگیزه تیم های لیگ دسته اول بیشتر می شود اما پس از مطرح شدن موضوع در هیئت رئیسه این مسئله تصویب خواهد شد.

افتخاری در مورد اینکه چه کسی در مسابقات جام جهانی کوچک به عنوان سرپرست روی نیمکت خواهد نشست، گفت: با حفظ سمت یکی از اعضای کادر فنی را به عنوان سرپرست معرفی می کنیم اما امور تیم را خودم بر عهده دارم تا شرایط و کم و کیف تیم ملی را زیر نظر داشته باشم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات