بچیروویچ ها از ایران نمی روند!

سانی فصل گذشته در تیم پتروشیمی بازی می کرد اما باشگاه فولاد ماهان ماهی ۹۰ هزار دلار به پسر سرمربی تیم ملی پیشنهاد داده است رقمی که نسبت به سطح دستمزد بازیکنان بسکتبال در لیگ ایران بسیار زیاد است.

گروه ورزشی - ظاهرا ایران به خاندان بچیروویچ حسابی خوش گذشته و از همین رو حاضر به ترک ایران نیستند. بعد از قرارداد ۴۵۰ هزار دلاری بچیروویچ با فدراسیون بسکتبال، سانی بچیروویچ فرزند او نیز به ایران آمد و با عضویت در باشگاه پتروشیمی یک فصلی را در کنار پدر گذراند و به نظر می رسد که این حضور یک ساله به اندازه ای پردرآمد بوده که هر دو کماکان در ایران ماندگار شده اند.

به گزارش افکارنیوز ؛ بعد از تمدید قرارداد بچیروویچ با فدراسین بسکتبال ایران، سانی نیز فصل آینده در لیگ بر تر بسکتبال بازی خواهد کرد با این تفاوت که تیمش را تغییر خواهد داد. باشگاه فولاد ماهان سانی بچیرویچ پسر سرمربی تیم ملی بسکتبال را به خدمت گرفته است. سانی فصل گذشته در تیم پتروشیمی بازی می کرد اما باشگاه فولاد ماهان ماهی ۹۰ هزار دلار به پسر سرمربی تیم ملی پیشنهاد داده است رقمی که نسبت به سطح دستمزد بازیکنان بسکتبال در لیگ ایران بسیار زیاد است. به این ترتیب پسر سرمربی تیم ملی بسکتبال در مدت ۷ ماه رقمی در حدود دو میلیارد تومان از باشگاه فولاد ماهان دریافت خواهد کرد. رقمی که با دستمزد بازیکنان درجه اول فوتبال ایران برابری می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات