مانور فردوسی پور روی سوژه قهرمانی

دایی تصمیم به تحریم ۹۰ گرفته و به نزدیکان عادل پیغام داده که با برنامه ۹۰ صحبت نخواهد کرد.

گروه ورزشی - رابطه علی دایی و عادل فردوسی پور همیشه یک رابطه سینوسی شکل بوده اما به نظر می رسد که منحنی روابط این دو این روزها در پایین ترین حد خود سیر می کند. علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با سپاهان درلابلای انتقادات تند و تیز و شدیدش، عادل فردوسی پور را بی نصیب نگذاشت و و گفت: تا وقتی برنامه های ۹۰ و۷۰ و ۸۰ برای فوتبال تصمیم می گیرند وضع از این بهتر نمی شود!

به گزارش افکارنیوز ، ظاهرا علی دایی مشکلات داوری تیمش در فصل اخیر را بی ارتباط با کارشناسان داوری برنامه ۹۰ و تیکه پرانی های عادل فردوسی پور ندانسته و تصمیم گرفته تا اطلاع ثانوی با این برنامه مصاحبه نکند.

این در حالیست که فردوسی پور برای برنامه امشب خود حساب ویژه ای روی موضوع محسن قهرمانی و قضاوت جنجالی او در بازی سپاهان و پرسپولیس و البته اتفاقات پیرامونی این داور در روزهای اخیر کرده و در همین مسیر قصد دارد درباره همین موضوع با علی دایی نیز گفتگو کند اما دایی تصمیم به تحریم ۹۰ گرفته و به نزدیکان عادل پیغام داده که با برنامه ۹۰ صحبت نخواهد کرد. در همین راستا شنیدیم چنانچه علی دایی حاضر به گفت و گو با برنامه ۹۰ نشود آن گاه، فردوسی پور سراغ سردار رویانیان خواهد رفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات