عنایتی:

مهاجم با تجربه و کهنه کار تیم فوتبال صبای قم اعلام کرد: امیدوارم فارغ از هر نتیجه ای که در بازی این هفته با پرسپولیس رقم می خورد، رفاقت ها و حرمت ها حفظ شود.

به گزارش افکارنیوز ، رضا عنایتی درباره شرایط تیمش پیش از بازی با پرسولیس گفت: طبیعتا بعد از باخت مقابل استقلال اهواز که در دقایق پایانی بازی هم رقم خورد، کمی از نظر روحی افت کرده ایم. به هر حال روحیه بازیکنان بعد از باخت و برد فرق دارد، اما باید این بازی را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی با پرسپولیس جمع و جور کنیم. بازی سختی پیش رو داریم چون پرسپولیس این فصل تیم بسیار خوب و قدرتمندی نشان داده است.

وی با اشاره به بی تجربگی برخی بازیکنان صبا برای رویارویی با پرسپولیس، اظهار داشت: به هر حال بازی کردن برابر پرسپولیس به خصوص برای نفرات جوان تر سخت است، اما بازیکنان جوان صبا مقابل حریف نامدار تهرانی تجربه جدیدی کسب خواهند کرد که امیدوارم این تجربه برای آنها همراه با برد باشد و بتوانند بازی خوبی از خودشان ارائه دهند.

عنایتی افزود: به نظرم این بازی حساسیتی ندارد و به هر حال هر تیمی که روبروی استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد بازی اش کمی حساس می شود. با توجه به این شرایط امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و ۳ امتیاز هم نصیب ما شود.

بهترین گلزن لیگ برتر درباره رویارویی خودش با پرسپولیسی ها که بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند، گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد و طبیعتا خودم هم تمام تلاشم را می کنم تا در امر گلزنی به تیمم کمک کنم. این قانون و طبیعت فوتبال است که مهاجم برای گل زدن تلاش کند و مدافع هم سعی کند تیمش گلی دریافت نکند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است اما به نظرم تیم این فصل بهتر و منسجم تر عمل می کند و مطمئنا بهتر از این هم خواهد شد.

وی عنوان کرد: همه تلاشم را می کنم که دروازه پرسپولیس را باز کنم اما فارغ از هر نتیجه ای، امیدوارم رفاقت ها و حرمت ها در این بازی حفظ شود.

بازیکن با تجربه تیم صبا درباره نتایج این فصل تیمش هم گفت: طبیعتا نمی توانیم از ۱۳ امتیازی که در ۱۱ بازی گرفتیم راضی باشیم، اما باید به این نکته هم توجه کنیم که تا به امروز ما از سوی باشگاه دریافتی نداشته ایم و از لحاظ میانگین سنی هم تیم جوانی داریم. نباید انتظار زیادی از صبا داشته باشیم اما به هر حال ما تلاش خودمان را می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات