مهاجم برزیلی اتلتیکو مادرید به خوبی جای خالی فالکائو را پرُ کرده و توانسته بالاتر از مسی و رونالدو در صدر گلزنان لالیگا قرار بگیرد.

به گزارش افکارنیوز ، شنبه شب دیدارهای حساسی در رقابت های لیگ اسپانیا برگزار شد و شکست رئال مادرید مقابل هم شهری اش مهمترین اتفاق بود که باعث شد در پایان هفت هفته از پیکارها رقابت تنگاتنگ بارسا و اتلتیکو مادرید ادامه داشته باشد.

دربی مادرید در شرایطی در سانتیاگو برنابئو برگزار شد که شاگردان آنچلوتی امیدوار به پیروزی و رسیدن به مکان دوم جدول رده بندی بودند؛ اما یک مهاجم برزیلی به نام دیگو کاستا مانع از این کار شد و موفق شد زهر خود را در دقیقه ۱۱ بریزد و دروازه رئالی ها را باز کند. گلی که تا پایان بازی پابرجا ماند و در نهایت چهره شادمان دیگو سیمئونه و قیافه درهم آنچلوتی نشان از پیروزی اتلتیکو داشت.

این مهاجم ۲۴ ساله به خوبی توانسته جای خالی رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی که با قراردادی هنگفت به موناکو پیوست را پرُ کند و در ۷ دیدار لالیگا ۸ گل به ثمر رسانده است.

رکوردی عالی که تنها لیونل مسی فوق ستاره بارسا در این فصل این تعداد گل به ثمر رسانده و کریستیانو رونالدو ستاره گران قیمت رئال هم با ۶ گل زده سومین گلزن لالیگا به شمار می رود.

با نگاهی به جدول رده بندی لالیگا، دیگو کاستا از ۸ گلی که به ثمر رسانده ۳ گل آن اولین گل تیمش بوده و تنها یک گل از نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان کرده است.

در نقطه مقابل مسی، دو بار گل اول تیمش را وارد دروازه حریفان کرده و یک گل هم از روی نقطه پنالتی برای بارسا به ثمر رسانده است.

کریستیانو رونالدو هم که ۶ بار در این فصل دروازه حریفان را گشوده است دو بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده و یک بار گل اول رئال را در دیدار با حریفانش به ثمر رسانده است.


لینک فیلم
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات