ماموریت سرمربی استقلال به فرزندش

اولتیماتوم جدی قلعه نویی بازتاب وسیعی در رسانه ها داد و اکثر رسانه ها تهدید قلعه نویی را بدون کم و کاست منتشر کردند. اتفاقی که عصبانیت قلعه نویی را به همراه داشت و او از انتشار کامل صحبت هایش در جمع بازیکنان در رسانه ها به شدت شاکی شد. سرمربی استقلال حسابی از این موضوع متعجب شد چون فاصله آن ها با خبرنگاران زیاد بود و امکان نداشت خبرنگاران حرف ها را شنیده باشند.

گروه ورزشی - حضور گسترده بازیکنان استقلال در شبکه های اجتماعی به ویژه فیس بوک یکی از اتفاقات عجیبی است که این روز ها در این تیم باب و شده و بسیاری از بازیکنان استقلال تا پاسی از شب پای کامپیو تر «آن» هستند و به کامنت گذاشتن، چت کردن، استاتوس های جنجالی و پست های جذاب وقت خود را می گذرانند!

به گزارش افکارنیوز ؛ این اتفاقات هچکدام از چشم سرمربی استقلال دور نمانده و وی در تمرینات ابتدای هفته جاری شدیدا از عادت بازیکنانش انتقاد کرد و به آن ها تاکید نمود که حق حضور در فیس بوک را ندارند و در صورت ادامه این روند با آن ها برخورد جدی خواهد کرد. قلعه نویی تاکید کرد به شدت رفتار بازیکنانش را در فیس بوک پیگری می کند و گفت در جریان فعالیت همه بازیکنان قرار دارد. ظاهرا به پسر برومندش هوتن که حضوری پررنگ و مستمر در فیس بوک دارد، ماموریت داده که به طور مرتب شبکه های اجتماعی را رصد کرده و زیر نظر بگیرد و در صورت حضور بازیکنان استقلال در روزهای منتهی به بازی حساس با اف ث سئول در فیس بوک، آن را به پدر گزارش داده تا او با خاطیان برخورد کند!

این اولتیماتوم جدی قلعه نویی بازتاب وسیعی در رسانه ها داد و اکثر رسانه ها تهدید قلعه نویی را بدون کم و کاست منتشر کردند. اتفاقی که عصبانیت قلعه نویی را به همراه داشت و او از انتشار کامل صحبت هایش در جمع بازیکنان در رسانه ها به شدت شاکی شد. سرمربی استقلال حسابی از این موضوع متعجب شد چون فاصله آن ها با خبرنگاران زیاد بود و امکان نداشت خبرنگاران حرف ها را شنیده باشند. به همین دلیل به شدت به دنبال بازیکن جاسوسی می گردد که اخبار جلسه فوق را بیرون داده است. شک سرمربی استقلال و دستیارانش به یک مدافع است و منتظر است تا مچ او را سر بزنگاه بگیرند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات