ممنوع الفعالیتی دائمی سرمربی سابق پرسپولیس در ایران

ظاهرا بگوویچ یک مربی منشوری است و پیش از عقد قرارداد با وی مسئولان سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس توصیه کرده بودند تا از عقد قرارداد با وی اجتناب کند اما رویانیان بدون توجه به این نکته با درخواست گل محمدی این مربی کروات را جذب کرد تا به خیال خود بتواند با استفاده از ارتباطاتش مشکل وی را مرتفع کند.

گروه ورزشی - وینگو بگوویچ سرمربی سابق پرسپولیس دیگر حق فعالیت در فوتبال ایران را ندارد.

به گزارش افکارنیوز ؛ بگوویچ که در نیم فصل دوم لیگ گذشته با نظر یحیی گل محمدی به پرسپولیس پیوست بنا به دلایلی که هیچگاه اعلام نشد، کارت مربیگری اش صادر نشد تا هرگز نتواند روی نیمکت پرسپولیس کنار دست یحیی بنشیند. ظاهرا بگوویچ یک مربی منشوری است و پیش از عقد قرارداد با وی مسئولان سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس توصیه کرده بودند تا از عقد قرارداد با وی اجتناب کند اما رویانیان بدون توجه به این نکته با درخواست گل محمدی این مربی کروات را جذب کرد تا به خیال خود بتواند با استفاده از ارتباطاتش مشکل وی را مرتفع کند اما پرونده بگوویچ به اندازه ای قطور بود که در نهایت تلاش های وی نتیجه نداد و وینکو نتوانست مجوز حضور روی نیمکت پرسپولیس را بگیرد.

اخیرا هم بگوویچ از سوی یک تیم لیگ یکی برای همکاری دعوت به عمل آمده بود اما بواسطه همین مشکل او نتوانست با تیم موردنظر قرارداد ببندد. شنیده می شود وینکو به دلیل همکاری در شبکه فاسد دلالی و خرید و فروش بازیکن در تیم های تحت مدیریتش ممنوع الفعالیت شده است. ظاهرا ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران این رای را تایید کرده و به زودی هم به این مربی و مدیربرنامه هایش در ایران این مسئله اعلام می شود و دیگر نمی تواند در ایران در هیچ تیمی مربیگری کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات