از این به بعد باید به فکر سلامتی بازیکنان خارج از لیست باشیم!

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با ابراز تعجب و انتقاد نسبت به کار بازیکن تیمش که دست به خودکشی زده بود، گفت: سعید حلافی باید اظهاراتش را ثابت کند.

به گزارش افکارنیوز ، افشین ناظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی با پرسپولیس همیشه انگیزه های خاص خودش را دارد. پرسپولیس تیم خوبی است و ما هم شرایط مناسبی داریم.

وی افزود: تعطیلات به وجود آمده باعث شده تا فرصت ریکاوری پیدا کنیم و تمرین های خوبی را انجام دهیم. بازیکنان هم از نظر جسمانی در شرایط خوبی به سر می برند و تلاش می کنیم تا اگر خدا بخواهد بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه بدهیم تا مردم لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با ابراز رضایت از اینکه مصدومان تیمش به آمادگی لازم رسیده اند، گفت: برای رویارویی با پرسپولیس بازیکن محرومی نداریم.

ناظمی در مورد شایعه خودکشی سعید حلافی گفت: نمی دانم. من هم اطلاعاتم مانند شما است. او با ما تمرین می کرد و سرحال هم بود اما در تمرین دیروز حلافی غایب بود و گفتند که مسموم شده است. پس از تمرین خبرگزاری ها با من تماس گرفتند گفتند که او خودکشی کرده است. فکر نمی کنم بازیکنی به خاطر بازی نکردن دست به چنین کاری بزند. ضمن اینکه او دیروز در تمرین حاضر نشده بود تا بداند در فهرست ۱۸ نفره حضور دارد یا خیر و بخواهد به این دلیل دست به خودکشی بزند.

سرمربی داماش اضافه کرد: یک مربی وقتی ۱۸ بازیکن خود را انتخاب می کند این کار را با توجه به شرایط تیم خودش و حریف انجام می دهد و هیچکس دوست ندارد تیم ناقصی را به زمین بفرستند. شاید این حرف های حلافی توجیهی برای کارش بوده باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: من دیروز وقتی حلافی متوجه غیبت حلافی شدم با این پیش فرض بود که او مسموم شده است، حتی پزشک تیم را پیش او فرستادم تا کمکش کند.

ناظمی در مورد اینکه آیا حلافی با او مشکلی داشته است یا خیر، گفت: ما سه شنبه تمرین کردیم و مثل همیشه پس از تمرین به خانه های مان رفتیم ولی دیروز که صبح تمرین کردیم، بازیکنان گفتند که او به خاطر مسمومیت حضور نداشته است و بعد فهمیدیم که قرص خورده است. فکر نمی کنم دلیل این کار بازی نکردن باشد ضمن اینکه این اختیار فنی یک مربی است تا بازیکنانش را انتخاب کند. ما مشکلی با هیچ بازیکنی نداریم و همه آنها برای ما عزیز هستند و سعی مان این است که در هر بازی با کمترین اشتباه بهترین انتخاب ها را داشته باشیم. سعید با کسی مشکلی نداشت ولی وقتی دیشب خبرگزاری ها مصاحبه اش را برای من خواندند از اظهاراتش تعجب کردم.

وی اضافه کرد: اگر وضعیت به این شکل باشد ما باید پس از اینکه ۱۸ نفر خود را انتخاب کنیم ابتدا باید به فکر سلامتی ۸-۹ نفر دیگری که در فهرست اصلی نیستند، باشیم. به نظر من حرکت او درست نبود و شاید مشکل دیگری داشته باشد که من نمی دانم.

سرمربی داماش در واکنش به اظهارات حلافی عنوان کرد: او حرف هایی را که زده است باید اثبات کند و اگر آدم بدی هستیم و یا کاری کرده ایم باید بگوید. امیدوارم که حلافی به زودی سلامتی اش را به دست بیاورد. وقتی که حرفی می زنیم باید برای اش دلیل و منطق داشته باشیم و مربی یک تیم همیشه سعی می کند از نظر تاکتیکی بهترین انتخاب را انجام دهد تا نتیجه بگیرد.

ناظمی در مورد اینکه برابر پرسپولیس به فکر پیروزی است یا تساوی، گفت: ضمن احترامی که برای تمام حریفان قائل هستیم ولی در هیچ بازی نمی رویم که دفاع کنیم. همیشه برای برد به میدان می رویم و سعی می کنیم پیروز میدان باشیم، نتیجه غیرقابل پیش بینی است ولی ما تمام تلاش مان را می کنیم و در نهایت هرچه خدا بخواهد همان می شود.

وی در مورد دیدار تیم ملی برابر تایلند و عملکرد شاگردان کی روش گفت: پس از تعطیلاتی که تیم ملی داشت فکر می کنم نیمه اول بازی خوبی ارائه نداد ولی در نیمه دوم بازیکنان توانستند فوتبال ایرانی را نشان دهند. تایلند هم تیم درجه سومی آسیا است و آمده بود که گل نخورد و چشم به ضدحمله داشت که تا حدودی هم در این زمینه موفق بود اما در نیمه دوم با تعویض هایی که کارلوس کی روش انجام داد توانستیم به ۳ امتیاز بازی دست پیدا کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات