صالحی؛

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: «اعتراض کردن به قانون یعنی قیام برابر قانون و همچنین ایجاد اغتشاش. »

به گزارش افکارنیوز ، احمد صالحی در خصوص اعتراض محمد رویانیان به تایید کسر یک امتیاز از پرسپولیس توسط کمیته استیناف و همچنین تهدید مدیرعامل سرخپوشان مبنی بر استعفا از سمت خود اظهار داشت: «آن چیزی که مشخص و مسلم است، این است که آیین نامه ای وجود دارد و ما مطابق با آن عمل می کنیم. دیگران هم باید از قانون تبعیت کنند، حتی آقایانی که می گویند حکم قانونی را قبول ندارند به نوعی برابر قانون قیام کرده اند. »

وی درباره اعتراض زینی زاده و رویانیان، مدیران عامل ۲ باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس به آرای کمیته های انضباطی و استیناف ادامه داد: «این روش اعتراض نیست و اینگونه عمل کردن باعث ایجاد هجمه و بدآموزی می شود. اینگونه اعتراضات باعث ایجاد هرج و مرج می شود. از اشخاصی که خود مجری قانون بوده اند، بعید است که اینطور رفتار و صحبت کنند. »

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: «اینکه یک فرد از سمت خود کناره گیری کرده و یا هر کار دیگری انجام دهد به خودش ارتباط دارد اما وقتی این حرکت در مقام اعتراض به رای باشد یعنی ایجاد اغتشاش و مقابله با قانون که به نوعی تهدید محسوب می شود. »

«چطور آن زمانی که از ملوان استقلال و داماش امتیاز کم کردیم کسی از استعفا صحبت نکرد؟ » ، وی با طرح این پرسش افزود: «متاسفانه به جای اینکه با رفتار بد برخی تماشاگرنماها مقابله شود با اینگونه حرکات به نوعی با آنها همصدا می شوند و می خواهند روی رفتار بد بعضی ها صحه بگذارند. آقایان به جای اینکه علیه قانون موضع بگیرند تماشاگران متخلف را شناسایی و فرهنگ سازی کنند. »

صالحی در پاسخ به این پرسش که" آیا امکان دارد باشگاه ها روی به فرهنگ سازی آورده و تماشاگران متخلف را شناسایی کنند؟ " ، گفت: «چنین چیزی امکانپذیر است. شما بررسی کنید و ببینید تماشاگران تیم هایی که از آنها کسر امتیاز شد آیا در طول فصل مجدداً مرتکب تخلفاتی شدند. این اتفاق یعنی اینکه می شود و این امکان وجود دارد که سکوها کنترل شوند. »

وی با بیان اینکه «اگر کسی اعتراض دارد، این روش اعتراض نیست که با هیاهو کردن جو را متشنج کند» ، افزود: «باید طبق قانون عمل شود، مانند اداره دادگستری که اگر شخصی به حکمی اعتراض دارد همانجا صحبتی را مطرح نمی کند بلکه دادخواست می نویسد. »

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خاتمه تصریح کرد: «اینگونه رفتارها نشانگر این نیست که شما قصد دفاع از مجموعه خود را دارید بلکه به نوعی همراهی با تماشاگرنماها است. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات