باشگاه استقلال برای تقویت پست پلی میکر و دفاع راست خود دست روی ایمان مبعلی و مجیدی غلام نژاد گذاشته و به احتمال فراوان این دو به زودی سراز تیم آبی ها درخواهند آورد…

به گزارش افکارنیوز ، ایمان مبعلی و مجید غلام نژاد را باید آخرین خریدهای نیم فصل استقلال دانست. بعد از اینکه باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد برای آزاد کردن مبعلی مبلغ ۵۰۰میلیون تومان می خواهد و باشگاه استقلال اعلام کرد توانایی پرداخت چنین پولی را ندارد خود مبعلی دست به کار شد تا رضایتنامه اش را از باشگاه خوزستانی دریافت کند.

مبعلی اکنون درحال فراهم کردن پولی است که باشگاهش خواسته و یا قصد دارد ظرف روزهای آتی این مبلغ را تهیه کند و به حساب باشگاهش بریزد تا دوباره به استقلال تهران ملحق بشود. مبعلی بخشی از این پول را از دستمزدی که باشگاه خوزستانی برایش درنظر گرفته بود، تامین کرده و بخشی دیگر را از پس اندازش می دهد تا هم استقلال از خلأ هافبک بازیساز در نیم فصل دوم مصون بماند و هم خودش شانس بازی در جام جهانی را داشته باشد.

مبعلی به احتمال زیاد ظرف امروز-فردا به استقلال ملحق می شود اما یک بازیکن دیگر نیز در راه خواهد بود. این بازیکن چهره چندان غریبی برای فوتبالدوستان نیست. استقلال در حال فراهم کردن مقدمات جذب مجید غلام نژاد است. بازیکنی که امیر قلعه نویی علاقه بسیاری به او دارد و خود نیز سال ها پیش و در زمان مربیگری علی دایی عضو تیم ملی بوده است.

غلام نژاد در پست دفاع راست بازی می کند و اگر استقلالی ها این بازیکن ریزنقش را جذب کنند تا حدودی خیال شان در این پست آسوده خواهد شد. به این ترتیب پرونده جذب بازیکنان جدید استقلال بسته خواهد شد و این تیم برای حضور در نیم فصل دوم آماده می شود.

البته هادی شکوری نیز یکی از گزینه های احتمالی باشگاه استقلال است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات