بندی در قرارداد مدافع پرسپولیس وجود دارد که در صورت پرداخت نشدن پول وی را آزاد می کند.

به گزارش افکارنیوز ، سیدجلال حسینی شاکی است، شاکی از اینکه دریافتی اش مثل بقیه نیست. این نارضایتی را او چند روز پیش و از لبنان به گوش مدیران پرسپولیس رساند تا چاره ای برای حل مشکلش بیندیشند. سیدجلال از بدقولی مدیران پرسپولیس ناراحت است و از اینکه پرداختی ها در پرسپولیس یکسان انجام نمی شود. به یکی بیشتر می دهند و به یکی دیگر کمتر از همه.

این ناراحتی برای سیدجلال، یک ناراحتی منطقی محسوب می شود. بدون شک او رکن اصلی موفقیت پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ است. مدافع مستحکمی که همراه با محسن بنگر و نیلسون کوریا، سد محکمی روبروی مهاجمان حریف تشکیل داد تا پرسپولیس، تنها با شش گل خورده، عنوان بهترین خط دفاع لیگ را تصاحب کند.

برای سیدجلال مهم بود که پرسپولیس به موفقیت برسد و بعد برای پول خود چک و چانه بزند. به همین دلیل هم بود که این صخره پرسپولیسی ها تا نیم فصل صبر کرد. منتظر نشست تا بازی ها تمام شود، مبادا که برای پرسپولیس، با دستان او حاشیه ای ساخته شود.

این انتظار در لبنان به سر رسید. سیدجلال مصاحبه کرد. مصاحبه ای با چاشنی نارضایتی. او پولش را می خواهد، درست مثل همه بازیکنان لیگ ایران. تفاوت او با خیلی های دیگر در این است که فوق العاده بازی می کند اما باشگاه در پرداخت پول، حتی از بازیکنان معمولی تیم هم کمتر به او توجه می کند. وقت پول دادن، کمتر نگاهش می کنند و همین موضوع، ناراحتی اش را به دنبال داشته.

سیدجلال به باشگاه پرسپولیس اولتیماتوم داده. جدا از مصاحبه ای که کرده و پرسپولیس هم حق را به او داده، اگر تا امروز، مبلغ مورد نظر سیدجلال در حساب او نباشد، این مدافع مستحکم، با پرسپولیس تمرین نخواهد کرد. می گویند پرسپولیسی ها وعده و وعید داده اند تا بخشی از قرارداد سیدجلال را پرداخت کنند. این وعده و وعید اما تا عملی نشود، پرسپولیسی ها نباید انتظار حضور سیدجلال در تمرین ها را بکشند.

برای سیدجلال که شجاعانه کار می کند و از جان مایه می گذارد، دریافت مبلغ قرارداد هم جزیی از زندگی فوتبالی اش است. او هم مثل خیلی از بازیکنان دیگر، روی دریافتی اش حساب باز کرده و به قول خودش، پیش خیلی ها هم بدقول شده. به همین دلیل او پای خود را در یک کفش کرده تا بخشی از مبلغ قرارداد خود را از پرسپولیس بگیرد.

سیدجلال را اینقدر ناراحت ندیده بودیم. او هرگز، مصاحبه ای اینچنینی انجام نداده بود اما به نظر می رسد مشکلات عدیده مالی، صبر او را لبریز کرده. او را وادار به انتقاد کرده تا شاید دری به تخته بخورد و مشکلش حل شود. باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی روبرو است اما بحث سیدجلال با بقیه فرق می کند. باشگاه به او نیاز دارد و باید حداقل همسطح با سایر بازیکنان، به او پول بدهد. نه کمتر از خیلی های دیگر که در پرسپولیس یا نیمکت نشین هستند یا بازی فوق العاده ای انجام نمی دهند.

اولتیماتوم سیدجلال با تمرین نکردن تمام نمی شود. او ابتدای فصل و وقتی قصد داشت با پرسپولیس، قرارداد جدیدی امضا کند بندی در آن گنجاند با این مضمون که اگر تا یک تاریخ معین، مبلغ قرارداد او تا درصدی خاص پرداخت نشود می تواند این قرارداد را یکطرفه فسخ کند. از آن تاریخ، بیش از یکی دو ماه گذشته و همین موضوع باعث شده تا سیدجلال به مرز جدایی از پرسپولیس نزدیک شود

اگر امروز، پولی به حساب سیدجلال واریز نشود او براساس قراردادی که امضا کرده و ثبت هم شده می تواند بازیکن آزاد شود و با هر تیمی که علاقه مند است مذاکره کند و قرارداد ببندد.

جدایی سیدجلال می تواند یکی از اتفاقات تلخ برای دایی و پرسپولیس باشد. مدافعی که حضورش، برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ضروری است اما پرداختی های عجیب در این باشگاه صدرنشین، شاید جدایی حسینی را در پی داشته باشد. مدافعی که به احتمال فراوان و اگر پول نگیرد و بازیکن آزاد شود، مشتری های دست به نقدی خواهد داشت.

صحبت های سیدجلال، مدیران پرسپولیس را تکانی داد. به همین دلیل آنها پرداختی ها را بررسی کردند و در نهایت به نکات جالبی رسیدند تا مشخص شود حق با سیدجلال و چند بازیکن دیگر بود.

محمد رویانیان در این باره می گوید: «ما حساب و کتاب های بازیکنان و پرداخت های باشگاه به آنها را بررسی کردیم. با توجه به بررسی های انجام شده برخی از بازیکنان ما مخصوصا ملی پوشان دریافتی های کمی داشتند و من از آنها تشکر می کنم که شجاعانه برای پرسپولیس به میدان رفتند و مسائل پولی برایشان در درجه دوم اهمیت قرار داشت. آنها به فکر موفقیت پرسپولیس بودند که خدا را شکر در نیم فصل به آن رسیدند.

من هم وظیفه خودم می دانم که پرداختی ها را طبق قراردادها یکسان و تکمیل کنم و بچه های پرسپولیس مطمئن باشند حق شان را حتما خواهم داد. ما مشکلات مالی داریم ولی با توجه به اینکه به برخی بازیکنان مخصوصا بعضی از ملی پوشان بدهکار هستیم و این بازیکنان درصد کمی گرفته اند و برخی ها بیشتر، ان شاءا… سعی خواهیم کرد از روز شنبه این موضوع را پیگیری و پرداختی ها را مساوی و تا نیم فصل طبق قولی که دادیم عمل کنیم تا این بازیکنان هم دچار مشکل نشوند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات