خانزاده؛

بازیکن جدید ذوب آهن گفت: «آن لحظه هم که با آقای دهقان بد صحبت کردم به خاطر مسئله ای بود که برایم سوءتفاهم شده بود. »

به گزارش افکارنیوز ، بالاخره با توافق رویانیان و سعید آذری، مدافع نیمکت نشین پرسپولیس به ذوب آهن پیوست. هر چند خانزاده به دلیل وابستگی شدید به خانواده اش اصلا دوست نداشت از تهران خارج شود اما به دلیل سرخپوش شدن محسن مسلمان او برای چند ماه با تیم اصفهانی قرارداد بست. مصاحبه با او را بخوانید:

* شنیدیم آن قدر با وکیل دایی بد حرف زدی که او با ناراحتی کمپ تیم ملی را ترک کرده است؟

- خیر من بد حرف نزدم، به خاطر مسائلی که اخیرا برایم به وجود آمد کمی عصبی بودم. آن لحظه هم که با آقای دهقان بد صحبت کردم به خاطر مسئله ای بود که برایم سوءتفاهم شده بود.

* پولت را از پرسپولیس گرفتی؟

- تا الان چیزی نگرفتم. دو روز پیش یک چک دادند که باید ببینم پاس می شود یا خیر.

* و بالاخره ذوب آهنی شدی؟

- بله، با این تیم امضا کردم.

* در مصاحبه ات گفتی پرسپولیسی ها مرا عروسک خیمه شب بازی کرده بودند؟

- واقعا همینطور است که گفتم. از قبل و خیلی وقت پیش تصمیم گرفته بودم از پرسپولیس جدا شوم. اما مسئولین اصلا با من خوب رفتار نکردند. مرا عروسک خیمه شب بازی کردند و هر بازیکنی را که می خواستند جذب کنند در قبالش مرا نشان می دادند. خیلی از تیم های بالای جدول مرا می خواستند و با آنها نیز وارد مذاکره شدم اما اجازه ندادند تیمم را خودم انتخاب کنم. به خاطر آخر و عاقبت فوتبالم خودم دوست داشتم نیم فصل از پرسپولیس بروم.

* اما با صحبت هایی که قبلا علیه ذوب آهن کردی بعید می دانستیم راهی این تیم شوی؟

- ببینید من خودم از همان اول ذوب آهن را انتخاب می کردم اما بعضی سوتفاهم ها باعث شد تا آن حرفها را بزنم. الان هم از انتخاب این تیم خوشحالم. لوکا مرا می خواست و وقتی با آقای آذری حرف زدم در عرض ۵ دقیقه با او به توافق رسیدم.

* آذری گفته خانزاده و غریبی هر چقدر پول بخواهند می دهیم؟

- با آنکه تاکنون یک هزار تومانی هم از پرسپولیس نگرفتم اما اعتراضی نکرده و با هیچ کدام از مسئولین این تیم تماس نگرفتم. آقای آذری به من لطف دارد. مطمئنم او آدم درستی است. بیشترین دلیل انتخاب ذوب آهن آقای آذری است.

* از پرسپولیسی ها ناراحت نیستی؟

- فقط از دست مسئولین پرسپولیس ناراحتم. آنها بدون اینکه نظر مرا بخواهند خودشان برایم تصمیم می گرفتند چه کار کنم یا نکنم.

* از علی دایی چطور؟

- علی آقا در این ماجرا کاره ای نبود. بنابراین لزومی نداشت ناراحت شوم. الان هم می گویم فوتبالم را مدیون علی دایی هستم.

* پول قراردادت به خودت می رسد؟

- من با پرسپولیس قرارداد دارم و نمی دانم چه اتفاقی می افتد.

* تا کی با ذوب آهن قرارداد داری؟

- تا پایان فصل.

* دلت برای پرسپولیس تنگ نمی شود؟

- صد درصد دلم تنگ می شود. روزهای خوبی را در این تیم بزرگ سپری کردم. بنابراین برای پرسپولیس و هوادارانش خیلی دلتنگ می شوم.

* از تیم های صدر جدول هم پیشنهادی داشتی؟

- خیلی از تیم ها پیشنهاد دادند که برای ادامه فوتبالم به تیمشان بروم اما متاسفانه در باشگاه پرسپولیس انگار نه انگار که فردی به نام خانزاده وجود دارد. اصلا من در تصمیم گیری ها دخیل نبودم در این چند وقت هم به خاطر بلاتکلیفی اعصاب و روح و روانم به هم ریخته بود. هر وقت به آنها گفتم از فلان تیم پیشنهاد دارم خیلی صریح می گفتند خیر، فقط حق داری به ذوب آهن بروی. اگر برای رفتن به اصفهان تعلل داشتم فقط به خاطر دوری از خانواده بود. تا کنون تنهایی زندگی نکردم و اینکه بخواهم خودم گلیمم را از آب بیرون بکشم کمی سخت است.

* چرا نفت کنسل شد؟

- مسئولین می گفتند بازیکن به تیم صدر جدول نمی دهیم. بنابراین فکر نفت را از سرت بیرون کن. چون پول خوب هم نمی دهند. جالب اینکه وقتی آنها خواهان رضا نوروزی شدند یک دفعه نظرشان راجع به نفت عوض شد و به من گفتند نفت پیشنهاد مالی اش خیلی خوب است می خواهیم تو را به این تیم بدهیم. چرا؟ چون رضا نوروزی را می خواستند. این رفتارها اصلا قشنگ نبود. من این روزهای پایانی خیلی عذاب کشیدم و بدترین لحظات زندگی ام را سپری کردم.

* در ذوب آهن می توانی حقت را بگیری؟

- تمام تلاشم را می کنم از خیلی ها حقم را بگیرم. خیلی دلم برای پرسپولیس و هوادارانش تنگ می شود. من به کار خودم ایمان دارم. مطمئن باشید انگیزه هایم چند برابر شده و می خواهم نظر خیلی ها را نسبت به خودم عوض کنم.

* فرزاد حاتمی هم پرسپولیسی شد؟

- (با تعجب) حاتمی؟ ! راست می گویید؟ کی این اتفاق افتاد؟

* سه شنبه او با پرسپولیس بست.

- امیدوارم فرزاد روند خوبی در پرسپولیس داشته باشد و برای تیم مثمرثمر باشد. کمی از شنیدن این خبر متعجب شدم. برای حاتمی آرزوی موفقیت می کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات