مسئولان باشگاه استقلال پاسپورت بازیکن خود را در گاو صندوق باشگاه نزد خود حفظ کرده اند تا وی با گرفتن پاسپورت خود سریعا تهران را به نیت شکایت از استقلال ترک نکند.

به گزارش افکارنیوز ، با بالا گرفتن اختلاف میان باشگاه استقلال و گوران لاوره بر سر فسخ قرارداد، بازیکن صربستانی، این جنجال در رسانه های اروپایی بازتاب گسترده ای داشته. در روزهای اخیر روزنامه های ورزشی کرواسی، هنلد و بلژیک به بازتاب این خبر پرداخته و در تیترهایشان از گروگان گیری در فوتبال ایران خبر داده اند.

ماجرا از این قرار است که گوران لاوره هافبک تیم استقلال کمتر از ۹۰ دقیقه برای این تیم بازی کرده، این روزها به تمرین استقلال راه داده نمی شود و پاسپورتش نیز از طرف باشگاه ضبط شده است.

او قصد فسخ قراردادش با استقلال را دارد که سران باشگاه ایرانی از او خواسته اند تا در ابتدا توافق نامه ای را امضا کند تا با کسرمبلغی از قراردادش به استقلال تخفیف بدهد تا آنها اجازه جدایی اش را صادر کنند و هر زمان که به باشگاه پول رسید، او را به عنوان بازیکن آزاد اعلام خواهند کرد.

بعد از مخالفت لاوره با امضای این توافق نامه، به او گفته می شود که پاسپورتش پس داده نخواهد شد. به همین خاطر او به سفارت کشورش در ایران پناه برده تا از آنها کمک بگیرد.

حالا باید منتظر ماند و دید که سرنوشت لاوره که سابقه بازی در تیم های آندرلشت بلژیک، خرونینگن هلند، بارنزلی و پارتیزان بلگراد را در کارنامه ورزشی اش دارد به کجا خواهد کشید.

این در شرایطی است که اخیرا یک بازیکن فرانسوی نیز در شرایط مشابهی در قطر گرفتار شده و او با ارسال نامه هایی به زیدان و گواردیولا از آنها طلب کمک نموده. این خبر در دنیا با انتقادات زیادی روبرو شده و حالا رسانه های بین المللی ماجرای لاوره را با این بازیکن فرانسوی مقایسه کرده اند.

رسانه های هلند: گروگان گیری بازیکن سابق آندرلشت توسط یک باشگاه ایرانی

گوران لاوره در ایران به دام افتاده؛ بازیکن سابق بارنزلی در ایران گرفتار شده. سران باشگاهش بعد از آنکه دستمزد او را پرداخت نکردند، پاسپورت او را دزدیده اند.

یک داستان وحشتناک دیگر در خاورمیانه در مورد فوتبالیستی که از حق آزادی اش محروم شده است. داستانی مشابه با زهیر بلیونس برای خروج از قطر، این بار درایران. گوران لاوره در ایران گیر افتاده است.

گوران لاوره صربستانی در ایران گیر افتاده، چون باشگاهش استقلال، پاسپورت او را به او نمی دهد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات