هافبک استقلال طی مصاحبه ای به این موضوع اشاره داشت که به قلعه نویی گفته می خواهد در دفاع راست بازی کند زیرا کی روش روی این پست او نظر دارد.

به گزارش افکارنیوز ، مصاحبه خسرو حیدری برای حضورش در دفاع راست همزمان با جذب غلام نژاد که او هم دفاع راست بازی می کند معنی دارد، خیلی هم معنی دارد و به طور کلی نشان از شروع جنگی دارد بین کی روش و امیر قلعه نویی در مورد حیدری و پست بازی او…

با توجه به آنکه برای استقلال خسرو حیدری بسیار مهم است و او بازیساز فوق العاده ای به شمار می آید و پاس گل زیادی در یک دیدار برای مهاجمان می دهد مطمئنا استقلال غلام نژاد را جذب کرده و با خصوصیات تدافعی تری تا خسرو را به دروازه حریف نزدیک تر و حرکاتش را خطرناک تر کند. اما حرف های خسرو معنایش این است که کی روش می خواهد خسرو یک مدافع باشد و نه یک هافبک!

اگر خسرو با جذب غلام نژاد هافبک شود جام جهانی باتوجه به اخلاق خاص کی روش برای خسرو روی هواست و او رنگ حضور در برزیل را نمی بیند!

از سوی دیگر استقلال هم حق دارد چرا که این تیم بر حسب نیازهای خودش بازیکن خریده و سرمایه گذاری کرده است و در چنین شرایطی باید به ۲۰ یا ۳۰ میلیون هوادار خودش پاسخگو باشد و از آن بالاتر اینکه آبی پوشان ها هم در آسیا و در مسابقات بین المللی حضور دارند و باید از داشته هایشان بهترین استفاده را ببرند!

در واقع اعتقاد قلعه نویی رخ به رخ با اعتقادات کی روش شده است. امیر خسرو را هافبک می خواهد و کی روش خسرو را دفاع!

شاید جالب باشد که بدانید سرمربی آبی پوشان نمی خواهد به هیچ عنوان از مواضع قبلی خود عقب نشینی کند و شنیده می شود به هافبک استقلال گفته «وقتی دژاگه مصدوم بود، سرمربی تیم ملی از تو در فاز تهاجمی استفاده می کرد و حالا هم با توجه به قابلیت های بالای اشکان در بازی در چند پست مختلف بهتر است جای او را تغییر بدهد تا تو بتوانی همانند چند دیدار قبلی هافبک راست تیم ملی باشی. »

کی روش ظاهرا به ملوانی ها هم اعلام کرده که مازیار زارع باید در دفاع وسط بازی کند، نه هافبک و اگر چنین کند از تیم ملی خط می خورد! تعامل هم لازم است، هم عالی!

اما اینها به نظر تعامل نمی آید، بیشتر جنبه دستوری پیدا کرده و تعیین تکلیف. هر دو هم مهم هستند یعنی هم باشگاه که سازنده اصلی تیم ملی است و هم تیم ملی که سازه ها را در ویترین جام جهانی قرار می دهد.

البته کی روش هنوز به صورت رسمی چیزی به باشگاه استقلال اعلام نکرده اما حرف های خسرو نشان از اعتقادات کی روش دارد حال چه گفته باشد، یا نگفته باشد. به هر حال مهم این است که خسرو در دو راهی گیر کرده است.

استقلال و قلعه نویی از نظر حرفه ای محق تر هستند. آنها پول داده اند، بازیکن خریده اند و در راستای مسابقات داخلی و خارجی می خواهند بهترین راندمان را داشته باشند و در این مسیر هم لزومی (از نظر حرفه ای) ندارد که نظر کس دیگری را در تیم شان پیاده کنند به ویژه این روزها که خسرو برای استقلال نقش بسیار کلیدی را بازی می کند و بود و نبودش بسیار بااهمیت است!

حیدری اما این وسط قربانی می شود، از اینجا مانده و از آنجا رانده می شود.

کار خسرو بسیار سخت شده است. او با دو مربی محکم و راسخ طرف است که موفقیت خود و تیمشان را با هیچ چیز عوض نمی کنند! هر دو هم در جایگاه خودشان مهم هستند و باید پاسخگوی مردم باشند.

به هر حال جنگ شروع شده است. مطمئنا مدتی این جنگ در خفا و توسط خسرو حیدری ادامه پیدا می کند و اگر نتیجه حاصل شد که هیچ، اما اگر حاصل نشد، جنگ مغلوبه و رسانه ای می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات