نماینده مردم قم از مذاکرات رئیس مجلس با وزیر راه و شهرسازی در رابطه با راه اندازی هر چه سریعتر قطار سریع السیر تهران، قم و اصفهان خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهتمام ویژه مجمع نمایندگان استان قم برای راه اندازی هر چه سریعتر قطار سریع السیر تهران، قم، اصفهان گفت: هم اکنون مجمع نمایندگان استان اصفهان، قم و استان مرکزی پیگیر این موضوع هستند.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان با سفیر ایران در چین اظهار داشت: با سفیر ایران مذاکراتی داشتیم و طی نامه ای خواستار این شدیم که در جهت عقد قرارداد با طرف چینی برای تحویل گرفتن قطارها اقدام ورزد.

امیرآبادی همچنین با اشاره به لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۲ گفت: در زمان اصلاحیه نیز در کمیسیون تصویب کردیم که دولت بتواند بودجه موردنظر در این زمینه راه اندازی این قطار سریع السیر را در اختیار بگیرد که البته این موضوع باید در صحن علنی به تصویب برسد.

نماینده مردم قم در مجلس، یادآور شد: در این زمینه طی جلسه ای با آقای نوبخت معاون نظارت و راهبردی رئیس جمهور مذاکراتی کردیم و آقای لاریجانی رئیس مجلس نیز با آخوندی وزیر راه و شهرسازی مذاکراتی داشته است.

وی اعلام کرد که نمایندگان اصفهان پیگیر برگزاری جلسه با وزیر راه و شهرسازی هستند که حمیدرضا فولادگر در حال پیگیری این موضوع است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات