در حساس ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، اورتون در خانه از چلسی پذیرایی می کند. یاران اشکان دژاگه هم در ورزشگاه خانگی خود به مصاف وست برومویچ می رود.

به گزارش افکارنیوز ، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس شنبه با انجام هشت دیدار آغاز خواهد شد که در حساس ترین بازی، اورتون در خانه از چلسی پذیرایی می کند.

دو تیم در شرایط کاملا متفاوت به مصاف همدیگر می روند. اورتون که دیگر دیوید مویس را بر روی نیمکت خود نمی بیند فصل را بسیار بد آغاز کرده است و تاکنون طعم پیروزی را نچشیده است. شاگردان روبرتو مارتینس در هر سه بازی خود به تساوی دست یافتند تا با سه امتیاز در رده نازل پانزدهم قرار گیرند، اما چلسی که در این فصل ژوزه مورینیو را بر روی نیمکت خود می بیند نتایج بهتری را کسب کرده است. آنها در دو دیدار ابتدایی خود برابر هال سیتی و استون ویلا به پیروزی رسیدند، اما در دیدار سوم با تساوی بدون گل در اولدترافورد متوقف شدند تا با هفت امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرند.

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. از یک طرف چلسی نمی خواهد امتیاز از دست دهد تا از کورس قهرمانی عقب افتد و از طرف دیگر اورتون می خواهد نخستین پیروزی خود را در فصل جدید برابر هوادارانش جشن بگیرد. بنابراین تنها سه امتیاز می تواند سرمربیان دو تیم را راضی نگه دارد.

این دیدار برای یک بازیکن از اهمیت ویژه ای برخورد است و آن لوکاکو است. این مهاجم بلژیکی در آخرین روزهای فصل جابجایی در حالی که تازه به چلسی برگشته بود، بار دیگر به صورت قرضی از این تیم جدا شد تا برای اورتون به میدان برود. لوکاکو در سوپر جام اروپا برابر بایرن مونیخ پنالتی حساسی از دست داد. همین مساله باعث شد تا آقای خاص با فروش قرضی او به اورتون موافقت کند. لوکاکو اعتراف کرد که دوست دارد در بازی شنبه شب اورتون به پیروزی برسد" بله! دوست دارم اورتون تیم کنونی ام پیروز شود. باید چلسی را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهیم. دیدار سختی پیش رو داریم، اما باید پیروز شویم"

اورتون در دیدار حساس برابر چلسی دیگر فلایینی، هافبک جنگنده خود را در اختیار ندارد. سران باشگاه اورتون، سرانجام با پیوستن این هافبک بلژیکی به منچستر یونایتد موافقت کرده اند. آنها پس از جدایی فلایینی با سه بازیکن به نام های گرت بری، لوکاکو و جیمز مکارتی قرارداد امضا کرده اند تا خلا هافبک بلژیکی خود را به نوعی پر کنند.

تنها نگرانی چلسی در دیدار حساس برابر اورتون ادین هازارد است. این بازیکن بلژیکی در اردوی تیم ملی کشورش دچار آسیب دیدگی شد. البته از انگلیس خبر می رسد که کادر پزشکی چلسی این بازیکن را آماده دیدار شنبه شب می کند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس منچستر یونایتد در اولدترافورد به مصاف کریستال پالاس می رود. شاگردان دیوید مویس فصل جدید لیگ جزیره را مقتدرانه آغاز کردند. آنها موفق شدند در ورزشگاه خانگی سوانسی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسند، اما در دیدار دوم خود برابر چلسی با تساوی بدون گل متوقف شدند. آنها در دیدار سوم خود در آنفیلد نتیجه بدتری گرفتند و با یک گل تن به شکست دادند تا خیلی زود زنگ خطر برایشان به صدا در آید. مویس و تیمش در دیدار برابر کریستال پالاس فقط و فقط به پیروزی می اندیشند، چرا که در صورت پیروز نشدن خیلی زود وارد بحران خواهند شد.

فولام که اشکان دژاگه، هافبک ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، در خانه از وست برومویچ پذیرایی می کند. فولام فصل جدید لیگ برتر انگلیس را خوب آغاز کرد و موفق شد در دیدار نخست خود با یک گل برابر میزبانش ساندرلند به پیروزی برسد، اما شاگردان مارتین یول در دو دیدار بعدی خود برابر آرسنال و نیوکاسل تن به شکست دادند تا با سه امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار گیرند. آنها برای فرار از رده های پایین جدول به پیروزی در بازی چهارم خود احتیاج دارند.

لیورپول، صدرنشین لیگ برتر هم در آخرین بازی این هفته دوشنبه مهمان سوانسی است.

شاگردان برندان راجرز بر خلاف فصل پیش شروع بسیار خوبی داشته اند. آنها با سه پیروزی یک بر صفر در صدر جدول رده بندی قرار دارند. ستاره قرمزپوشان آنفیلد در این فصل دانیل استاریچ بوده است که هر سه گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رسانده است، اما شاگردان مایکل لادروب از سه بازی خود تنها یک پیروزی به دست آوردند. بنابراین آنها در بازی چهارم خود که در ورزشگاه خانگی شان برگزار می شود به دنبال امتیاز گرفتن از صدرنشین با انگیزه کنونی هستند.

** برنامه کامل

- شنبه

* منچستر یونایتد – کریستال پالاس

* استون ویلا – نیوکاسل

* فولام – وست برومویچ

* ساندرلند – آرسنال

* تاتنهام – نورویچ سیتی

* استوک سیتی – منچسترسیتی

* هال سیتی – کاردیف سیتی

* اورتون – چلسی

- یکشنبه

* ساوتهمپتون – وست هام

- دوشنبه

* سوانسی – لیورپول
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات