معاون عملیات پلیس راه محدودیت های تردد پایان هفته در جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ صمد اسفندیاری اعلام کرد: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲: ۰۰ روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۲: ۳۰ روز جمعه ۲۷ اردیبهشت در جاده های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و مسیر تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ اسفندیاری افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از جاده کرج - چالوس کماکان ممنوع است. همچنین در این جاده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵: ۰۰ تا ساعت ۲۲: ۳۰ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۸: ۰۰ تا ساعت ۲۲: ۳۰ روز جمعه از مرزن آباد منطقه دزبن به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: در جاده هراز، تردد تمام کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲: ۰۰ تا ساعت ۲۱: ۳۰ روز پنجشنبه و از ساعت ۰۷: ۰۰ تا ساعت ۲۱: ۳۰ روز جمعه ممنوع است و تردد تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

اسفندیاری افزود: در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۷: ۰۰ تا ساعت ۲۱: ۳۰ روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: تردد تمام تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶: ۰۰ تا ساعت ۲۰: ۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان زابل و بالعکس ممنوع است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات