مرکز مدیریت راه ها اعلام کرد

تردد همه وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده ضمن آنکه تردد در محور هراز نیز از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

با توجه به اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط، دوربین های نظارت تصویری‏ و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود که در پایین ذکر شده است، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

هم اکنون ترافیک در محورهای منتهی به تهران و جاده های خروجی شمال کشور سنگین است.

* محدودیت های ترافیکی امروز جاده ها برای خودرو های سبک

تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت ۲۴: ۰۰ امروز جمعه ۱۷/۳/۹۲ در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، قزوین – رشت – تهران، ساوه – همدان و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد همه وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج تردد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد همه وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به سمت رودهن تردد به صورت یک طرفه خواهد بود.

* محدودیت های ترافیکی امروز جاده ها برای خودرو های سنگین

تردد همه کامیون ها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح امروز تا ۶ صبح فردا شنبه در محورهای هراز و فیروزکوه ممنوع است.

تردد همه کامیون ها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷: ۰۰ تا ۲۴ امروز در محور اردبیل - آستارا و محور قدیم قزوین - رشت ممنوع است.

در محور اصفهان - کاشان و کاشان - قم تردد همه تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴: ۰۰ الی ۲۴: ۰۰ امروز ممنوع است.

در محور زاهدان – زابل و بالعکس تردد همه تریلی ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶: ۰۰ الی ۲۰: ۰۰ امروز ممنوع است.

* محورهای مواصلاتی مسدود کشور

در محور بهبهان - گچساران تا ۳۰ خردادماه، تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع است، مسیر جایگزین جاده گچساران - دوراهی بی بی حکیمه - بهبهان است؛ تردد خودروهای سواری در این مدت نوبتی است.

محور شهداد نهبندان در استان کرمان، به دلیل طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

بزرگراه قم گرمسار و بالعکس در استان های قم و سمنان، از ۲۷/۱ الی ۲۷/۴/۹۲ به دلیل تبدیل به آزادراه مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم تهران و پاکدشت گرمسار و برای وسایل نقلیه سنگین و جاده قدیم قم تهران گرمسار و بالعکس، خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات