علیرضا دبیر در جریان تذکر عباس شیبانی و معصومه ابتکار در مورد عدم رعایت ضوابط شهرسازی قید شده در طرح تفصیلی در مورد ساختمان های بلندمرتبه خطاب به ابتکار گفت: می توانید زمانی که به دولت رفتید بسیاری از این معضلات را پیگیری کنید.

  اولین جلسه علنی امروز شورای شهر تهران پس از انتخابات در حالی آغاز شد که روابط عمومی شورای شهر تهران به خبرنگاران اعلام کرده بود جلسه امروز به دلیل تعمیرات در صحن علنی بدون حضور مستمع و در طبقه اول برگزار می شود به همین دلیل خبرنگاران برای جلسه امروز دعوت نشده بودند اما در ساعت ۹: ۳۰ و ساعتی بعد از شروع جلسه خبرنگاران برای حضور در جلسه دعوت شدند که زمینه ناهماهنگی را فراهم کرد.

به این ترتیب جلسه امروز شورا با حضور اعضا، کارشناسان و خبرنگاران در طبقه اول که محل تشکیل جلسات یک شنبه های شوراست با تعداد قابل توجهی از حاضران تشکیل شد و در ساعاتی به دلیل شلوغی جلسه چمران مجبور به تذکر به اعضا و دیگر حاضران می شد.

در جلسه امروز که پس از چهار هفته بعد از برگزاری انتخابات چهارم شورای شهر تهران به صورت علنی برگزار می شد، خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر تهران و حمزه شکیب - رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران حضور نداشتند و لایحه نحوه توسعه و گسترش عملکرد مراکز معاینه فنی و بهبود وضعیت هوای تهران به دلیل عدم حضور رییس کمیسیون توسعه و عمران، کمیسیون مربوطه برگشت داده شد.

مهدی چمران - رییس شورای شهر تهران نیز پس از اطلاع از غیبت مسئولان کمیسیون توسعه و عمران در جریان بررسی برخی طرح ها که حضور آنها ضروری بود، خطاب به نماینده کمیسیون در جلسه گفت: اعضای کمیسیون و رییس آن باید جریمه شوند و چون در جلسه امروز نماینده آنها حضور ندارد باید برای جلسه هفته بعد شورا گل بیاورند.

قرار است عصر امروز جلسه مشترک تعدادی از اعضای شورای چهارم و شورای سوم در ساختمان شورای شهر تهران برگزار شود و به این ترتیب این جلسه، اولین جلسه مشترک دو شورا برای آشنایی بیشتر خواهد بود.

همچنین علیرضا دبیر در جریان تذکر عباس شیبانی و معصومه ابتکار در مورد عدم رعایت ضوابط شهرسازی قید شده در طرح تفصیلی در مورد ساختمان های بلندمرتبه خطاب به معصومه ابتکار گفت: خانم ابتکار می توانید زمانی که به دولت رفتید بسیاری از این معضلات را پیگیری کنید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات