یک عضو از منتخب مردم تهران در شورای چهارم با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه منتخبین گفت: در این جلسه اکثر اعضا حضور داشتند ضمن اینکه گزارشی توسط معاون مالی اداری شهرداری تهران ارائه شد.

  رحمت الله حافظی با اشاره به برگزاری پنجمین جلسه منتخبین مردم تهران در شورای چهارم اظهار داشت: این جلسه صبح امروز با حضور اکثر اعضا برگزار شد که جلسه خوبی بود.

وی تصریح کرد: همانند جلسات گذشته ابتدا مواردی در خصوص آخرین وضعیت شهر تهران مورد بحث قرار گرفت ضمن اینکه در پنجمین جلسه گزارشی توسط محمد حسین پور زرندی معاون اداری - مالی شهرداری تهران ارائه شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در این جلسه سؤالاتی از سوی منتخبین مردم مطرح شد که در ادامه قرار شد در جلسات بعدی معاون مالی - اداری شهرداری تهران به سؤالات مطرح شده پاسخ دهد.

حافظی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مواردی که در جلسه امروز مورد بحث و سؤال منتخبین مردم تهران قرار گرفت هزینه های فاقد سند و یا انحراف از موافقت نامه ها بود که البته باید به این نکته اشاره کرد اینگونه هزینه ها طبیعی است و در بخش های مختلف از جمله دولت نیز اینگونه هزینه ها وجود دارد که پس از هزینه کردن در یک بخش باید موافقت اصولی از آن صادر شود.

حافظی ادامه داد: جلسه بعدی منتخبین مردم هفته آینده (سه شنبه) برگزار خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات